Gå til innhold

MekaniskService i Østfold, noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jobb_søker
Skrevet

Hei.
Fikk ikke postet noe annet sted, men håper noen kan flytte den om den har havnet helt feil. Jeg skal nå flytte til Østfold, nærmere Halden med min samboer. Jeg har fått jobb, men han trenger jobb. Han er utdannet som CNC-operatør, men skal ta videre utdanning som sveiser etterhvert (Slik planen er nå ihvertfall) Vi har dermed sett på litt jobber rundt dette, og kommet frem til Nexans og Mekanisk Service på Sørlie(?) i Halden Kommune. Er det noen her som har noe kjennskap til dette? Jeg har igjennom få bekjente fått høre at dette er slappe og lite trygge arbeidsplasser, men jeg vet de søkte på Mekanisk Service etter CNC-operatør..

Alle tips og hitt tas imot med stor takk fra oss begge:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei.

Fikk ikke postet noe annet sted, men håper noen kan flytte den om den har havnet helt feil. Jeg skal nå flytte til Østfold, nærmere Halden med min samboer. Jeg har fått jobb, men han trenger jobb. Han er utdannet som CNC-operatør, men skal ta videre utdanning som sveiser etterhvert (Slik planen er nå ihvertfall) Vi har dermed sett på litt jobber rundt dette, og kommet frem til Nexans og Mekanisk Service på Sørlie(?) i Halden Kommune. Er det noen her som har noe kjennskap til dette? Jeg har igjennom få bekjente fått høre at dette er slappe og lite trygge arbeidsplasser, men jeg vet de søkte på Mekanisk Service etter CNC-operatør..

Alle tips og hitt tas imot med stor takk fra oss begge:-)

Jeg må innrømme at mine kunnskaper om mekaniske verksteder er tilnærmet lik null, men det er ganske mange av dem her i distriktet, både i Halden, Sarpsborg, Fredrikstad og ellers mer perifert i fylket. Avstanden mellom byene er ikke avskrekkende, ca. to mil, en halvtimes kjøring med bil. Hva betyr CNC?

Gjest Jobb_søker_ts
Skrevet

CNC er dreiing, og jobb med større maskiner.... Har sett litt forskjellig på dette også, men så ettersom de hadde ledig stilling (hadde/har??) på Mekanisk Service i Halden tenkte jeg det kunne vært en fin ting med tanke på at vi da også skal bo i Halden Kommune.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...