Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sadyis
Skrevet

Dette kan bli litt vanskelig å forstå så jeg lager egne navn til personene dette gjelder. Gutten jeg har falt for kaller vi Per, og hans samboer kan vi kalle Ida.

Ida og Per var sammen et par måneder før Per og jeg ble kjent. De hadde akkurat gjort det slutt, men holdt egentlig enda på og hun bodde stortsett hos han. Vi havnet på fest sammen, og plutselig førte en ting til en annen og vi kysset. Den neste tiden var perfekt. De kuttet helt kontakt og vi sov sammen og var sammen hele tiden. Så etter rundt 2 måneder dro jeg på ferie i noen uker, og da jeg kom hjem hadde Per og Ida begynt å holde på igjen. Han kuttet meg helt og vi snakket ikke på et par måneder, uansett hvor mye jeg prøvde. Han svarte ikke, ingenting. Så kranglet de og iløpet av en månede sov i sammen tre ganger (tre forskjellige dager) hvor vi snakket og hadde det kjempe hyggelig og fint sammen. Så få dager senere ble han samme hun igjen og han kuttet meg helt..

Jeg var så såret, gråt og var helt imot meg. Jeg prøvde alt for å få han tilbake, og alt for å ødelegge mellom de. Jeg prøver vel enda på det, men han gir meg ingen respons og jeg klarer bare ikke gi helt slipp på han. Ikke lenge før jul flyttet Per og Ida inn i egen leilighet sammen, og nå venter de tydeligvis barn.

Jeg vet de har litt problemer i forholdet, men jeg klarer bare ikke gi slipp på han. Om han skal ha barn eller ikke.. Jeg har på en måte laget meg et eget prosjekt om at han en dag skal bli min. Ellers hadde han vel ikke gått tilbake til meg de dagene rett etter sommerferien heller? Han må jo like meg mer enn han har sagt.. Så jeg trenger råd. At de skal ha barn ser jeg for å være ærlig ikke på som en hindring da jeg vet at de har en del problemer i forholdet sitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut for meg som at du har satt i gang et sinnssykt "prosjekt".

Du bør begynne å tenke.

• Liker 3
Skrevet

Du er en rebound, du tenker ikke klart og har festet deg på en tanke som ikke er realistisk. Beklager, du har blitt hardt såret, men det du burde gjøre er å komme deg videre og slippe dette sinnsyke prosjektet om å ødelegge for deres forhold slik at han skal komme tilbake til deg.

• Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Et lite spm: Hvorfor vil du ha en slik type tilbake? Det gir ikke mening for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Sett utenfra ville jeg droppet per og blitt sammen med Øyvind, han er helt singel og vil forgud deg... For han finnes det bare en kvinne :DEG, ikke slik som med per som kun bruker deg når ting blir vanskelig for Ida..

Lucas og Simon vil også være et bedre alternativ..

Eneste fyren som er verre er Tom..han slår og skader kvinnen i tillegg til å bare leke med henne og følelsene ..

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Du er en rebound, du tenker ikke klart og har festet deg på en tanke som ikke er realistisk. Beklager, du har blitt hardt såret, men det du burde gjøre er å komme deg videre og slippe dette sinnsyke prosjektet om å ødelegge for deres forhold slik at han skal komme tilbake til deg.

Enig! La de være en fin, liten familie. Så satser vi på at "Per" ikke stikker fra dama og barnet sitt noen gang. Jeg skjønner at det ikke er lett, men du må komme deg videre. :klem:

Gjest C4r1n3
Skrevet

Bruk hodet litt da, jente! Han vil IKKE ha deg. Ha litt selvrespekt og la fyren og damen hans være i fred og kom deg videre i livet, søk prof. hjelp om du ikke klarer det på egenhånd.

• Liker 2
Skrevet

Et lite spm: Hvorfor vil du ha en slik type tilbake? Det gir ikke mening for meg.

Signerer på denne.

Skrevet

Hvis jeg var deg TS så ville jeg ikke brukt en eneste kalori til på denne mannen. Han har samboer og de venter barn sammen. Punktum. Hvis han hadde masse følelser for deg, så hadde han valgt deg fremfor sin samboer. Jeg stiller meg bak disse andre som sier at du var en rebound og "pauseunderholdning" slik jeg ser det.

Jeg forstår at det er vondt og bli forlatt på denne måten og at du er såret. Men, du er nødt til å komme deg videre og finne en annen mann. Sannheten svir noen ganger, men akkurat her tror jeg du trenger å høre sannheten.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du skriver du prøver å ødelegge for han og dama...Foteller mye om deg. HOLD DEG UNNA! Han er ikke interessert i deg!!!

Det verste jeg vet er sånne damer som deg, som igler seg innpå opptatte menn. Håper den neste typen din går bak ryggen din, så kan du få smake på egen medisin!

Skrevet

Jeg var jo egentlig ikke det så lenge han gikk til meg da.. Og nei, Steinar det er ikke et sinnsykt prosjekt, men heller et prosjekt om å få tilbake gutten jeg vil ha.. Jeg vet vi hører sammen og en dag vil jeg få han. Alt jeg ville med dette var å få noen råd til hvordan jeg kunne få han tilbake, eller om noen har vært i samme situasjon før..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var jo egentlig ikke det så lenge han gikk til meg da.. Og nei, Steinar det er ikke et sinnsykt prosjekt, men heller et prosjekt om å få tilbake gutten jeg vil ha.. Jeg vet vi hører sammen og en dag vil jeg få han. Alt jeg ville med dette var å få noen råd til hvordan jeg kunne få han tilbake, eller om noen har vært i samme situasjon før..

Du er virkelig ikke god!

Han har dame : hører du : HAR DAME ! De VENTER BARN SAMMEN!

Kan du HOLDE DEG UNNA!!!

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon som dette, det tok litt tid for meg å virkelig innse at han ikke elsket meg, dvs hodet visste, men ikke hjertet. Først når han,etter det ble slutt med henne, fant enda ei, klarte jeg å kutte ham ut. Så la dem være, hadde han elsket deg, hadde han vært hos deg.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Og : han gikk til deg fordi det var slutt mellom dem, kun derfor! Han trengte trøst, du var der for han , i kjærlighetssorgen. Han ser ikke på deg som en partner, face it!

Skrevet

Haha, dette var morsom lesing på en mandag :-) Lykke til videre i livet, ts.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt hva du tenker med jeg da...

Anonymous poster hash: ca791...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...