Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kompisen er blitt sammen med ei "dame" (om hun kan kalles det i det hele tatt) som er utrolig stygg. Bortsett fra å være stygg i ansiktet har hun en lubben kropp som paradoksalt nok ikke har noen kurver. Se for dere en lubben mannekropp og dere har dere henne.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva han tenkte da han ble sammen med hun. Hvordan kan jeg fortelle ham at han er for bra for henne uten å ødelegge vennskapet?

Anonymous poster hash: c65a4...5a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo bra nok for han,slutt og bry deg.

• Liker 22
Gjest Galactica
Skrevet

Det her må være et troll. Ingen er så tette i pappen.

• Liker 16
Gjest Cytosin
Skrevet

Det er ikke ditt problem, vær glad for at kompisen din har funnet seg en dame han liker.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ditt problem, vær glad for at kompisen din har funnet seg en dame han liker.

Hvordan vet du at han liker henne og ikke bare var en kåting som ikke fikk seg noe? Det er ikke bare jeg som synes hun er utrolig lite fotogen, men flere andre har kommentert dette til meg. Han er en utrolig kjekk og morsom fyr og fortjener langt bedre enn noe de fleste menn bare tar med seg i fylla.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva han tenkte da han ble sammen med hun. Hvordan kan jeg fortelle ham at han er for bra for henne uten å ødelegge vennskapet?

Det kan du ikke, så du får bare venne deg til deg, eller slutte å ha han som kompis.

Anonymous poster hash: 7a4a0...8c7

Gjest Miranda2011
Skrevet

Kompisen er blitt sammen med ei "dame" (om hun kan kalles det i det hele tatt) som er utrolig stygg. Bortsett fra å være stygg i ansiktet har hun en lubben kropp som paradoksalt nok ikke har noen kurver. Se for dere en lubben mannekropp og dere har dere henne.

Har han valgt ei anna foran deg?

• Liker 10
Gjest Cytosin
Skrevet

Hvordan vet du at han liker henne og ikke bare var en kåting som ikke fikk seg noe? Det er ikke bare jeg som synes hun er utrolig lite fotogen, men flere andre har kommentert dette til meg. Han er en utrolig kjekk og morsom fyr og fortjener langt bedre enn noe de fleste menn bare tar med seg i fylla.

Fordi han ble sammen med henne, vel? Og jeg gjentar det jeg sa: ikke ditt problem.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan vet du at han liker henne og ikke bare var en kåting som ikke fikk seg noe? Det er ikke bare jeg som synes hun er utrolig lite fotogen, men flere andre har kommentert dette til meg. Han er en utrolig kjekk og morsom fyr og fortjener langt bedre enn noe de fleste menn bare tar med seg i fylla. Anonymous poster hash: c65a4...5a7

Å være stygg og lite fotogen er ikke samme greia. Man kan være lite fotogen selv om man er pen

Skrevet

Han ser vel noe fint i henne da som han liker, kanskje han er lykkelig sammen med henne f.eks, det burde vel veie vel mer enn hva du eller andre mener om utseendet hennes? Dessuten kan det hende han liker utseendet hennes også - folk tenner ikke på det samme vet du.

Om du vil være en god kompis så holder du kjeft om hva du tenker og støtter ham heller i valget hans. Det kan han helt sikkert trenge, dersom det er fler som stiller like grunne spørsmål som du har gjort her.

• Liker 6
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig, så ser jeg ikke hvorfor du blander deg oppi dette? Det angår jo virkelig ikke deg hvordan hun ser ut. Det er din kompis som skal ha ett kjæresteforhold til henne og være tiltrukket av henne, ikke du... Men, det er vel kanskje dette som er sakens kjerne; at du kanskje har andre følelser for han enn kun vennskap og vil forsøke å sette henne i ett dårlig lys?

Egentlig så håper jeg at dette bare er tull, slik som flere andre også hinter om.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper dette er en trolletråd, men hvis ikke: Drit nå langt i hvordan kjærestene til vennene dine ser ut. Så lenge de virker som de har det ok sammen og den ene ikke avslører at han/hun er en drittsekk, legger man seg ikke oppi andres valg av partner.

Anonymous poster hash: 82e8f...814
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å passe sine egne saker?

• Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva han tenkte da han ble sammen med hun. i]Anonymous poster hash: c65a4...5a7

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan han kan ha venner som ikke vet forskjellen på hun/henne. Du burde fortelle han at det ikke er mulig å ha slike venner! Det er din plikt å blande deg inn. :opplyser:

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg tror du er for stygg (om ikke utseendemessig, så definitivt personlighetsmessig - du virker RÅTTEN!) til å være venn med denne kompisen din.

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Om dette er et seriøst innlegg så er du ganske stygg på innsiden..heldigvis kan du forandre deg...

Gjest Eurodice
Skrevet

Troll!

Gjest gubbe
Skrevet

"If you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife"

Kanskje denne dama ikke er så godt vant og er så god hun kan for å beholde han.

De lekreste damene veit det gjerne og kan finne seg en ny så fort det er fredag igjen. Hvorfor vedlikeholde når man kan kjøpe ny :-)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jævla idiot! Blir forbanna på deg på kompisen din sine vegne! Det er nemlig ikke alle som er like overfladiske som deg og kun tenker på utseendet! Enten er du en overfladisk drittsekk eller så er du en bitter dame han dumpet til fordel for en annen. Lavmål! Skjønner godt at du bruker AB-funksjonen for si det sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid så negativt å vite sin egenverdi.
Er man attraktiv på sjekkemarkedet er det ingen ulempe å være bevisst på det.

I likhet med at en slettes ikke burde regne med at en person kan erstattes like lett.

Men personligheten betyr jo noen ganger litt og da.

Anonymous poster hash: fc976...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...