Charlie. Skrevet 10. juni 2013 #1 Del Skrevet 10. juni 2013 Den perfekte kvinnekropp? Kjør debatt! http://www.klikk.no/kvinneguiden/article842488.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C4r1n3 Skrevet 10. juni 2013 #2 Del Skrevet 10. juni 2013 Det fins ingenting som heter "den perfekte kropp" - min mening. Men hun er flott da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie. Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2013 Den perfekte kvinnekropp? Kjør debatt! http://www.klikk.no/kvinneguiden/article842488.ece PS Hun er selvsagt ikke Norges sterkeste 17-åring. Selv om kvinneguidens "gravende" "journalist" synes at det er en god ide å ha dette som overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 10. juni 2013 #4 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei,det finnes ingen som har det ,det noen mener er ikke en fasit . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #5 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvorfor? Man har da aldri blitt enige om hva "perfekt" er, siden det er et meget relativt fenomen. Det er strengt talt ikke noe å debattere om, det blir kun meningsytringer - ikke argumenter. Om du liker henne, så er du ikke abnormal eller noe, om det var det du lurte på. (Men om du er middelaldrende eller eldre, da er du temmelig grisete, for dette er en 17 årig jentunge ). Anonymous poster hash: 96685...c90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 10. juni 2013 #6 Del Skrevet 10. juni 2013 Er ikke helt for å debattere andres kropper, men jeg må så at jeg er sinnsykt imponert over henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #7 Del Skrevet 10. juni 2013 Hun har en sinnsykt bra kropp! Enig med Kira-delta over, veeeeldig imponert Anonymous poster hash: f3c37...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 10. juni 2013 #8 Del Skrevet 10. juni 2013 PS Hun er selvsagt ikke Norges sterkeste 17-åring. Selv om kvinneguidens "gravende" "journalist" synes at det er en god ide å ha dette som overskrift. Ikke i styrkeløft kanskje, men crossfit handler om effekt. Watt. Og jeg tror gjerne på at hun er i toppen når det gjelder det. Er imponert over det hun driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Del Skrevet 10. juni 2013 Hun trener ganske hardt og mye HVER dag, er det egentlig å anbefale? Ellers, imponerende jente, for all del! Anonymous poster hash: 2703c...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 10. juni 2013 #10 Del Skrevet 10. juni 2013 Hun trener ganske hardt og mye HVER dag, er det egentlig å anbefale? Ellers, imponerende jente, for all del! Anonymous poster hash: 2703c...0e3 Det er veldig individuelt hvor mye trening du tåler. Ikke noe problem med å trene hver dag så lenge du har en plan med det. Å trene det samme, like hardt, hver dag er nok ikke å anbefale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #11 Del Skrevet 10. juni 2013 Merkelig hvordan forskjellige treningsformer påvirker kroppen og utseendet til musklene! Det syns jeg er superfacinerende. Jeg trener dobbelt så lenge som henne hver eneste dag, og gudene vet jeg ikke ser sånn ut Anonymous poster hash: 4ba81...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 10. juni 2013 #12 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke i styrkeløft kanskje, men crossfit handler om effekt. Watt. Og jeg tror gjerne på at hun er i toppen når det gjelder det. Er imponert over det hun driver med! Kristin Holte ble beste nordmann sammenlagt i EM med 7plass, men det er jo ti år aldersforskjell, så de har kanskje ikke konkurrert i samme klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 10. juni 2013 #13 Del Skrevet 10. juni 2013 Kristin Holte ble beste nordmann sammenlagt i EM med 7plass, men det er jo ti år aldersforskjell, så de har kanskje ikke konkurrert i samme klasse... Tror ikke det er juniorklasse. Er bare vanlig og masters (40+). Uansett var det snakk om "sterkeste" 17-åring, ikke beste kvinnelige crossfiter. Anne Waage direktekvalifiserte seg til games (i mastersklassen). Mange sterke jenter der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenta123456 Skrevet 10. juni 2013 #14 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg vet ikke med dere, men jeg finner det ikke attraktivt at ei lita jente er så hulken-sterk! Jeg ville iallfall følt meg veldig lite feminin om jeg klarte å løfte så mye og tungt som henne MEN hun har vanvittig digg rumpe da, DEN skulle jeg gjerne hatt!! Men ellers for mye muskler for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #15 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes hun ser helt flott ut (minus den jævlige brunfargen som ser ut til å følge med alle damer som starter med diverse styrke og fitness), og beundrer styrken og kroppsbeherskelsen hennes. Men perfekt kropp, neeeei, jeg vil mye heller ha min kropp. Anonymous poster hash: cf90d...414 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda C. Skrevet 10. juni 2013 #16 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes hun ser veldig sunn og flott ut. men er litt lei av : do your squats eller noe sånt. Virker som det eneste idealet er å ha stor, spretten og fast rumpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #17 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes hun ser veldig sunn og flott ut. men er litt lei av : do your squats eller noe sånt. Virker som det eneste idealet er å ha stor, spretten og fast rumpe. Rumpen er nok genetisk. Bare se på broren hennes André Svanevik. Han har helt lik rumpe. Anonymous poster hash: 08c26...aa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #18 Del Skrevet 11. juni 2013 Rumpen er nok genetisk. Bare se på broren hennes André Svanevik. Han har helt lik rumpe.Anonymous poster hash: 08c26...aa1 Eeeeeller så har begge trent seg til den....Anonymous poster hash: 1a52d...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #19 Del Skrevet 11. juni 2013 Enig med de som skriver at det egentlig ikke er ok å diskutere en annen persons kropp på denne måten. Når det er sagt er jeg vanvittig imponert over henne! Hun er tross alt bare 17 år! Jeg ser hun er aktiv både på Instagram og blogg, og håper hun takler eventuelle kjipe kommentarer som alltid dukker opp når man er aktiv på sosiale medier. Men altså, hatten av for henne! Sterk og et sunt forbilde for ungdom. Anonymous poster hash: 1ec31...08b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå