Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Noen som har en bra (ikke så veldig dyr) Foundation annbefale? Helst som jeg kan få kjøpt på strawberrynet
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Du må ikke finne på å kjøpe foundation på nettet uten å teste fargen i parfymeri på forhånd!!!! (Gjorde den feilen selv, og endte opp med en svært ukledelig, sterkt rosa nyanse=) Hvilken foundation du skal ha kommer an på hva slags hudtype du har.Fet/tørr/sensitiv/normal/kombinasjon av en eller flere av disse? Har endt opp med en fra maybelline nå jeg, og er faktisk veldig fornøyd :-) Passer bedre til min hud enn mange av parfymeri-foundationene jeg har prøvd :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Du må ikke finne på å kjøpe foundation på nettet uten å teste fargen i parfymeri på forhånd!!!! (Gjorde den feilen selv, og endte opp med en svært ukledelig, sterkt rosa nyanse=) Hvilken foundation du skal ha kommer an på hva slags hudtype du har.Fet/tørr/sensitiv/normal/kombinasjon av en eller flere av disse? Har endt opp med en fra maybelline nå jeg, og er faktisk veldig fornøyd :-) Passer bedre til min hud enn mange av parfymeri-foundationene jeg har prøvd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå