AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg sliter egentlig veldig med dette. Når jeg først går ut med en jente, så er det fordi jeg liker hun, og da er ikke jeg interessert i å gå ut med andre. Nå er det slik at hun jeg går ut med og jeg har blitt enige om at det ikke blir noe forhold, men vi hygger oss sammen selv om. Problemet mitt er jo at jeg gjerne ønsker et forhold, og i og med at jeg ikke liker å gå ut med andre når jeg liker hun, så følger jeg ikke opp på de jeg damene jeg treffer, som jeg får god kjemi med. Har det egentlig litt vanskelig, for jeg vil jo være med hun, men det kommer jo ikke til å gå noen vei så jeg vet jo hva jeg egentlig burde gjøre. Slutte å ta initiativ, ikke flørte på samme måte osv, men dette er vanskelig når jeg er glad i jenten. For andre så virker ikke dette som noe problem. Klarer fint å gå ut med flere samtidig og bare kose seg. Anonymous poster hash: 3cfed...a41
Gjest Svampebob1 Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Dropp hun du liker og gå ut med andre. Det er det jeg gjør. Da løser du problemet, kommer deg videre og får fokus på andre i stedet. Jeg for min del klarer ikke det der heller. Det vil bare distrahere meg i forhold til det å finne ei jeg vil være sammen med. Veldig kjipt om man finner ei man liker og så har man følelser for ei annen ei samtidig ;-). Og typisk for jenter er jo det at de plutselig skal ha det de ikke kan få også, så da risikerer du et problem ;-).
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Jeg lurer veldig på en ting der. For i utgangspunktet mener jeg at etter to dater, så dater du ikke flere enn en. Men nå har jeg plutselig datet en fyr jeg liker godt, men som jeg føler null romantikk for. Men jeg liker han jo godt og vi prater veldig godt sammen! Det jeg tenker er jo at jeg vet at han likre meg, og det er jo ikke sånn at man alltid blir forelsket med en gang. Så sånn sett tenker jeg at jeg burde fortsette å treffe han, fordi kanskje følelsene dukker opp etter hvert? Men samtidig gidder jeg jo ikke vente på det, så dersom det dukker opp noen andre jeg ogsåp vil date, viljeg også date dem/han. Høres dette ut som en god ide? Hva tenker dere? Og nei, jeg har ikke kysset ham engang. Men det er min fortjeneste. Har vært en del klemming og sitting i armkroken, og jeg vet at om jeg hadde kikket opp på han på de tidspunktene hadde han kysset meg. Merket det på stemningen (og hjerteslagene hans). Men han er litt for sjenert til å ta ordentlig initiativ. Kanskje det faktisk er det som gjør at jeg ikke føler noe for fyren. Rett og slett at han ikke er selvsikker nok til å gå for det! Gah, jeg er forvirra. Anonymous poster hash: df863...9de
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Sorry, ble visst litt langt det forrige jeg skreiv. Men det jeg tenker er at det kan hende hun jenta TS skriver om tenker det samme som meg. At hun vil henge med deg fordi kanskje det kan bli noen følelser senere. Men da synes jeg jo ikke du skal "vente" på henne. For bhun vet jo tydeligvis ikke hva hun vil, akkurat som at jeg ikke vet hva jeg vil. Men så er spm. Vil det dukke opp følelser senere, når det ikke gjorde det helt i begynnelsen? Anonymous poster hash: df863...9de
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Sorry, ble visst litt langt det forrige jeg skreiv. Men det jeg tenker er at det kan hende hun jenta TS skriver om tenker det samme som meg. At hun vil henge med deg fordi kanskje det kan bli noen følelser senere. Men da synes jeg jo ikke du skal "vente" på henne. For bhun vet jo tydeligvis ikke hva hun vil, akkurat som at jeg ikke vet hva jeg vil. Men så er spm. Vil det dukke opp følelser senere, når det ikke gjorde det helt i begynnelsen? Anonymous poster hash: df863...9de Hun vet nok hva hun vil. Om hun har følelser for meg annet enn at hun er glad i meg vet jeg ikke, men hun holder nok en del igjen slik som meg. Det kan hende det dukker opp følelser seinere, men jeg er redd for at jeg går ut med en annen jente da, og da er det nok for sent. Jeg kommer nok til å se meg rundt nå, for jeg er lei av å gå rundt slik som dette. På tide å komme seg videre. Anonymous poster hash: 3cfed...a41
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Har du hatt en ordentlig samtale med henne om det da? Du kan jo kanskje spørre henne om hva hun føler, før du går videre...? Anonymous poster hash: 86284...b3f
Gjest Svampebob1 Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Sorry, ble visst litt langt det forrige jeg skreiv. Men det jeg tenker er at det kan hende hun jenta TS skriver om tenker det samme som meg. At hun vil henge med deg fordi kanskje det kan bli noen følelser senere. Men da synes jeg jo ikke du skal "vente" på henne. For bhun vet jo tydeligvis ikke hva hun vil, akkurat som at jeg ikke vet hva jeg vil. Men så er spm. Vil det dukke opp følelser senere, når det ikke gjorde det helt i begynnelsen? Anonymous poster hash: df863...9de Jeg har hørt om at det har skjedd med noen ja. Hvis man ikke har noe som hindrer en i å date andre, så kan man være venner og se det an over tid. Du må bare lytte til magefølelsen. Den har alltid rett ut i fra det du allerede vet ;-).
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har hørt om at det har skjedd med noen ja. Hvis man ikke har noe som hindrer en i å date andre, så kan man være venner og se det an over tid. Du må bare lytte til magefølelsen. Den har alltid rett ut i fra det du allerede vet ;-). Lytte til magefølelsen er vel en god ide. Men da blir jeg nødt til å ta den samtalen med ham. Huff, og jeg fikk en melding fra han i dag hvor det er veldig tydelig at han legger mye i dette her. Og det gjort jo ikke jeg! Vet ikke hva jeg skal si til ham engang. Jeg får vel bare si det som det er neste gang vi møtes, selv om det kommer til å bli en skikkelig kjip samtale. Anonymous poster hash: df863...9de
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Lytte til magefølelsen er vel en god ide. Men da blir jeg nødt til å ta den samtalen med ham. Huff, og jeg fikk en melding fra han i dag hvor det er veldig tydelig at han legger mye i dette her. Og det gjort jo ikke jeg! Vet ikke hva jeg skal si til ham engang. Jeg får vel bare si det som det er neste gang vi møtes, selv om det kommer til å bli en skikkelig kjip samtale. Anonymous poster hash: df863...9de Det er aldri noe gøy å såre noen... Eller å møte konflikter. Men i visse tilfeller så gjør man vondt verre ved å ikke gjøre noe. Du får uansett ha lykke til. Det ordner seg nok :-). Og husk at han er ikke ditt ansvar. Han dør ikke av det :-P. Det er "lessons in life" som man må igjennom, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå