Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten skal jobbe overtid ganske lenge idag, og derfor har jeg utrolig lyst til å gjøre noe hyggelig og romantisk for han til han kommer hjem. Jeg har allerede ryddet og vasket leiligheten, men jeg vil gjøre noe mer som liksom ikke blir gjort hver dag. Vi har hatt en litt tøff og stressende periode med smådiskusjoner og misforståelser, så jeg vil at kvelden skal bli perfekt!

Problemet er bare at jeg har forferdelig dårlig fantasi.. Noen som har et par gode tips til hva jeg kan finne på? Middag er ikke noe poeng i, siden han spiser det på jobben!

På forhånd - takk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig fantasi liksom! :laugh:

Anonymous poster hash: 5acd6...1bb
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han bare vil slappe av etter en lang og slitsom dag..

Anonymous poster hash: 3fcc5...c93
  • Liker 2
Skrevet

Det kan hende han bare vil slappe av etter en lang og slitsom dag.. Anonymous poster hash: 3fcc5...c93

Nå tenkte jeg ikke noe full fart og mye aktivitet. Men noe koselig og småromantisk - her hjemme...

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en liten kinokveld hjemme? Popcorn, litt godteri og en koselig film?

Anonymous poster hash: e9b06...1d4
AnonymBruker
Skrevet

Nå tenkte jeg ikke noe full fart og mye aktivitet. Men noe koselig og småromantisk - her hjemme...

Selvfølgelig du som kjenner mannen din best, og er jo koselig å gjøre noe inni mellom :) Vet bare at ofte synes ikke mannfolka det vi synes er koselig og romantisk er like koselig, spesielt hvis de er superslitne, kan fort bli "mas" for mange.

Anonymous poster hash: 3fcc5...c93

Skrevet

Så fint å se man ikke er alene for her jobber min også veldig sent idag. Jeg har kjøpt noe smågodt og brus til han. Så tenkte jeg vi kunne se litt tv, etterfulgt av en massasje! Kjøpt nye oljer, kremer og røkelse idag så håper det faller i smak! Kunne det vært noe?:)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten skal jobbe overtid ganske lenge idag, og derfor har jeg utrolig lyst til å gjøre noe hyggelig og romantisk for han til han kommer hjem. Jeg har allerede ryddet og vasket leiligheten, men jeg vil gjøre noe mer som liksom ikke blir gjort hver dag. Vi har hatt en litt tøff og stressende periode med smådiskusjoner og misforståelser, så jeg vil at kvelden skal bli perfekt!

Problemet er bare at jeg har forferdelig dårlig fantasi.. Noen som har et par gode tips til hva jeg kan finne på? Middag er ikke noe poeng i, siden han spiser det på jobben!

På forhånd - takk :)

Kommer han veldig sent hjem da? :)

Anonymous poster hash: 85ba7...be5

Skrevet

Selvfølgelig du som kjenner mannen din best, og er jo koselig å gjøre noe inni mellom :) Vet bare at ofte synes ikke mannfolka det vi synes er koselig og romantisk er like koselig, spesielt hvis de er superslitne, kan fort bli "mas" for mange. Anonymous poster hash: 3fcc5...c93

Han er veldig glad i små overraskelser, så jeg tror nok bare han blir glad :)

Så fint å se man ikke er alene for her jobber min også veldig sent idag. Jeg har kjøpt noe smågodt og brus til han. Så tenkte jeg vi kunne se litt tv, etterfulgt av en massasje! Kjøpt nye oljer, kremer og røkelse idag så håper det faller i smak! Kunne det vært noe?:)

Vi har haugevis med oljer, og jeg har allerede lovet han massasje når han kommer hjem! Smågodt og brus blir det nok ikke, siden vi begge prøver å være sunne nå frem til sommeren! :) men gode tips, det må jeg si! Dere får sikkert en suuperkoselig kveld :D

Kommer han veldig sent hjem da? :)Anonymous poster hash: 85ba7...be5

Han kommer vel hjem om en times tid, kan jeg tenke meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Øl (eller hans drink of choice) + at han får bestemme over fjernkontrollen hele kvelden.

Anonymous poster hash: 3e155...0dc
Gjest Lille-pus
Skrevet

Råtips rett fra hoften her nå;

Ikke ta opp noe som må diskuteres.

Ingen store avgjørelser i kveld.

La ham få ta seg igjen etter en lang dag.

God mat, en god massasje av stive skulder og rygg.

Lytte, ikke snakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...