AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har en kamerat som jeg har hatt litt sex med tidligere. Det varierte fra noen ganger i uken til noen ganger i måneden. Jeg var forelsket i ham, han visste at jeg var interessert, men er ganske sikker på at det ikke var gjengjeldt. Sexen dabbet av, jeg begynte i ny jobb som tok opp 12 timer av døgnet mitt hver dag i begynnelsen, og ting skjedde med andre. Først var han ivrig på å treffes litt, og pratet mye med meg da vi traff hverandre på trening osv men jeg ble mer avvisende mest fordi jeg var sliten fra jobb. Nå har han begynt igjen, men denne gangen er det han som tar initiativ til alt, ikke jeg. Han ringer, tekster, snakker til meg på Facebook, vil trene med meg etc. Er det mulig at han faktisk er interessert i noe mer denne gangen, eller burde jeg bare la det gå? Jeg vet ikke hva jeg føler for ham lenger, akkurat nå erjeg ikke forelsket, men jeg får en god følelse inni meg når vi prater sammen og jeg vet han vil ha meg. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: 26123...682
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har en kamerat som jeg har hatt litt sex med tidligere. Det varierte fra noen ganger i uken til noen ganger i måneden. Jeg var forelsket i ham, han visste at jeg var interessert, men er ganske sikker på at det ikke var gjengjeldt. Sexen dabbet av, jeg begynte i ny jobb som tok opp 12 timer av døgnet mitt hver dag i begynnelsen, og ting skjedde med andre. Først var han ivrig på å treffes litt, og pratet mye med meg da vi traff hverandre på trening osv men jeg ble mer avvisende mest fordi jeg var sliten fra jobb. Nå har han begynt igjen, men denne gangen er det han som tar initiativ til alt, ikke jeg. Han ringer, tekster, snakker til meg på Facebook, vil trene med meg etc. Er det mulig at han faktisk er interessert i noe mer denne gangen, eller burde jeg bare la det gå? Jeg vet ikke hva jeg føler for ham lenger, akkurat nå erjeg ikke forelsket, men jeg får en god følelse inni meg når vi prater sammen og jeg vet han vil ha meg. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: 26123...682 hvor lenge har dere kjent hverandre? Hvorfor dabbet det av? Har dere hatt mye kontakt? Anonymous poster hash: 5be96...d81
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Først må du finne ut hva DU vil ts! Så lei av at folk bare har sex med en venn, uten og vite noe hva de vil...No class, folk er så lite selektive, ting "skjer jo bare, jeg vet ikke hva jeg vil, hva han vil"...etc..Ahh! Tips : date en periode FØR dere har sex!!!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 hvor lenge har dere kjent hverandre? Hvorfor dabbet det av? Har dere hatt mye kontakt? Anonymous poster hash: 5be96...d81 Vi har visst om hverandre lenge. Kjent hverandre siden Desember. Dabbet av mest pga jobben min, og jeg sluttet å ta initiativ. Da ble han mer ivrig men "ga opp". Da dabbet kontakten av og. Denne gangen er han mye mer ivrig og vi har ganske mye kontakt daglig. Anonymous poster hash: 26123...682
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Vi har visst om hverandre lenge. Kjent hverandre siden Desember. Dabbet av mest pga jobben min, og jeg sluttet å ta initiativ. Da ble han mer ivrig men "ga opp". Da dabbet kontakten av og. Denne gangen er han mye mer ivrig og vi har ganske mye kontakt daglig. Anonymous poster hash: 26123...682 Hvor gamle er dere? Lenge siden noen av dere har vært i forhold? Høres jo ut som han vil NOE med deg... Anonymous poster hash: 5be96...d81
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Hvor gamle er dere? Lenge siden noen av dere har vært i forhold? Høres jo ut som han vil NOE med deg...Anonymous poster hash: 5be96...d81 Vi er begge 22. Jeg har ikke hatt et seriøst forhold på 4 år, men hatt noen flings her og der. Vet ikke med ham for vi har ikke snakket om det. Tror faktisk ikke han har hatt noe særlig med forhold, men han hooker heller opp med folk på fylla Anonymous poster hash: 26123...682
Tidus Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Høres ut som han bare savner sexen for min del. Hvorfor skulle følelsene hans forandre seg så drastisk uten å møte deg engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå