Gå til innhold

Lite energi og stappa full i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen sliter med å tømme seg. Og i dagevis har jeg masse mat i traumene, særlig brød og rundstykker og ledig grovt knekkebrød setter seg fast. Men hva kan jeg spise da? Så er lett for magen å fordøye?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tur til legen, kanskje? Høres ikke helt normalt ut..

Om du reagerer på denne type mat til vanlig, bør du selvsagt bytte kosthold. Spis mat som er ment for mennesker. Kjøtt, fett, fisk, nøtter, grønnaker, frukt, egg, osv.

Drikk kaffe, spis en del kokosfett og blåbær, så får du fart på sakene.

Anonymous poster hash: 00c89...f04
Skrevet

Magen min blir supertreg av brød, og før fikk jeg ofte forstoppelse av det.

Få i deg fiber ala grønnsaker og salater, og masse vann. Spis knuste linfrø og drikk sviskejuice, det skal også hjelpe.

Har du hatt det slik over lenger tid, eller er det et engangstilsfelle?

Skrevet

Har vart i flere år og legen vet det. Kan det være at jeg ikke kan spise fiber? Noen ide til hva jeg kan bytte ut brød/knekkebrød/havregrøt/rundstykker med?

AnonymBruker
Skrevet

Har vart i flere år og legen vet det. Kan det være at jeg ikke kan spise fiber? Noen ide til hva jeg kan bytte ut brød/knekkebrød/havregrøt/rundstykker med?

Jeg ga deg nettopp en liste over hva slags mat du bør prøve istedet/hva som er sunt. Om det har vart i flere år, hvorfor har du ikke byttet kosthold?

Om du spiser brød og knekkebrød, spiser du da fiber.

Skrevet

Jeg ga deg nettopp en liste over hva slags mat du bør prøve istedet/hva som er sunt. Om det har vart i flere år, hvorfor har du ikke byttet kosthold?Om du spiser brød og knekkebrød, spiser du da fiber. Anonymous poster hash: 00c89...f04

Ja frukt er bra det, men jeg trenger mer næring til de tre hovedmåltidene føler jeg.

AnonymBruker
Skrevet

En tur til legen, kanskje? Høres ikke helt normalt ut..

Om du reagerer på denne type mat til vanlig, bør du selvsagt bytte kosthold. Spis mat som er ment for mennesker. Kjøtt, fett, fisk, nøtter, grønnaker, frukt, egg, osv.

Drikk kaffe, spis en del kokosfett og blåbær, så får du fart på sakene.

Ja frukt er bra det, men jeg trenger mer næring til de tre hovedmåltidene føler jeg.

Var frukt det eneste du gadd å lese? Skal du ha noen til å tygge maten for deg også, kanskje?

Skrevet

Var frukt det eneste du gadd å lese? Skal du ha noen til å tygge maten for deg også, kanskje? Anonymous poster hash: 00c89...f04

Går det bra?

• Liker 1
Skrevet

Grønnsaker er lettere fordøyelig enn korn..

Du kan jo spise egg i forskjellige former, og salater :)

AnonymBruker
Skrevet

Går det bra?

Med meg går det flott, jeg gidder nemlig å sette meg inn i kosthold og lese selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...