Gjest Mooky Skrevet 10. juni 2013 #1 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei. Fikk idag en lønnsslipp på mail fra Agresso der man må skrive inn passord for å åpne den. Problemet er at jeg vet ikke hva passordet er, og der jeg jobber nå får vi lønnsslippen på mail uten å måtte skrive inn passord. Jeg vet ikke hvor denne lønnen kommer ifra, for der jeg jobber nå får vi lønnen den 25 hver måned. Jeg jobbet en plass for et år siden hvor vi fikk disse, og da var fødselsnr. passordet, men det funker ikke nå. Hvordan finner jeg ut hvor denne lønnen kommer ifra, og hvor finner jeg passordet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2013 #2 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Edit: Så nå at fødselsnummeret ikke var passord, da vet jeg dessverre ikke. Endret 10. juni 2013 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2013 #3 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) *Dobbel* Endret 10. juni 2013 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. juni 2013 #4 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ansattnummer (finnes på lønsslippen) og de fem siste sifrene i personnummeret ditt? Det er det ihvertfall hos meg. Endret 10. juni 2013 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mooky Skrevet 10. juni 2013 #5 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hm, ja, men hvordan kan jeg se ansattnummer hvis jeg ikke får åpnet lønnsslippen? Edit: Jeg fant det ut Skrev inn ressursnr som var en del av emne på mailen, og de siste 5 sifrene i fødselsnr. Takk for hjelp uansett Endret 10. juni 2013 av Mooky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå