Gå til innhold

Sende pm til noen på FB og deretter blokkere umiddelbart.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en pm til en person jeg hørte hadde sagt noe ufint om meg og deretter blokkerte jeg vedkommende. Kan h*n fortsatt se mld? Vet h*n ikke kan svare, men kan h*n lese den?

Anonymous poster hash: e9c67...bab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Bra.

Takk for svar.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det samme, etter å ha sendt flere meldinger frem og tilbake. Jenta sa mye stygt om meg, prøvde å redusere meg til en liten stakkarslig person, og jeg strevde for å holde meg saklig og si at jeg ikke var interessert i å snakke med henne.

Angrer på at jeg svarte i utgangspunktet. Til slutt irriterte hun meg så sinnsykt at jeg sendte en lang, forklarende og delvis stygg melding der jeg ikke la lokk på noe som helst. Så blokkerte jeg med en gang. Feigt kanskje, men jeg var drittlei av trakasseringen, som hadde vart i noen dager.

Hvorfor er du interessert i å høre hva vedkommende har å si om saken?

Anonymous poster hash: 24de2...53c
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du IKKE* interessert i å høre, mente jeg ;)

Anonymous poster hash: 24de2...53c
AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om en person jeg ikke kjenner, kun jobbet litt med en liten periode for flere år siden (sommerjobb). Jeg er ikke interessert i å høre dårlige unnskyldninger om hvorfor vedkommende har drevet og spurt ut felles kjente om meg (påsto at h*n var så bekymret for meg, men da kunne personen heller komt til meg, enn å gå rundt å bidra til ryktespredning og piss), når jeg allerede vet at grunnen er at vedkommende vil ha nye nytt å sladre om til mine tidligere sjefer og andre kollegaer og evt andre som måtte være interessert.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...