Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd det? Hva var din erfaring?

Anonymous poster hash: 774ce...a9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dvd'en. Fantastisk bra, anbefaler den til alle. Men hvis du ikke har så god kondis/eller ikke trent på lenge så er de første dagene tortur, det var det iallefall for meg.

Men etter 17-18 dager merket jeg forskjell på kroppen min, spess magen, den var flatere :)

Skrevet

Level 1 og 2 (vet ikke med level 3) ligger forresten på yt!

Skrevet

Jillian sine dvder er de eneste jeg har prøvd som både er effektive og som jeg ikke blir skadet av. Kjempebra! Begynn med 30 day shred eller body revolution hvis du ikke er i veldig bra form. Ripped in 30 syns jeg å huske er litt hardere enn 30 day shred. Og så har du timesvideoene hvis du vil ha en utfordring, som no more trouble zones og banish fat, boost metabolism :)

Anbefaler virkelig Jillian!! :) Hun er ganske irriterende å høre på, da :P Det sier hun til og med selv! Hørte på en podcast med henne der hun sa at noen ganger trener hun med egne videoer, og da må hun sette seg selv på lydløs fordi hun er så irriterende :fnise:

Gjest Sengaia
Skrevet

Jeg liker også Jillian bedre enn andre jeg har prøvd. Men jeg har bare prøvd èn av videoene til nå da, på youtube. "30 day shred", -trener dere da hver dag?

Skrevet

Jeg hører mye på Jillian-podcaster om dagen, og hun sier selv at man bør ha en hviledag eller to i uka :)

Da jeg tok 30 day shred tror jeg at jeg tok den kanskje 3-4 ganger i uka pluss ca en joggetur i uka, og jeg fikk resultater av det.

Skrevet

driver med 30 day shred nå, det er både motiverende, gøy og effektivt spør du meg! :) Jillian er en god trener!

AnonymBruker
Skrevet

Har sett litt på de på youtube og er interessert. Men er usikker på om det er like effektivt på menn, er det slik at treningen er tilpasset kvinner? Beklager hvis det høres feil ut, er ikke meningen.

Er også litt usikker på hvilket nivå jeg skal velge. Er i grei fysisk form, ønsker bare å stramme litt her og der.

Er det slik at man gjør øvelsene hver dag? Trener litt kondisjon og hadde jo vært fint med noen hviledager.

Anonymous poster hash: 8af9e...76d
Skrevet

Opplegger er slik at man gjør level 1 i 10 dager, level 2 i 10 neste dager, og til slutt level 3 i 10 dager. Men det er lov å begynne på level 2 f.eks, og holde på med det så lenge man vil. alt er lov. Man skal trene hver dag, men det anbefales 1-2 hviledager i uka. Personlig tar jeg hviledag så ofte som behov, slik at jeg virkelig kan yte hver treningsøkt.

dersom du er i ganske grei form, kan du kanskje prøve level 2?

Vil ikke si at det er utpreget jentetrening igrunn... det er litt sånn bootcamp style.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...