Gjest Kv84 Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 MMS kan jeg først se etter en uke etter at de er sendt og så må jeg logge meg inn på nett for å få se MMS. Hvorfor kan jeg ikke bare få de på iphonen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 MMS kan jeg først se etter en uke etter at de er sendt og så må jeg logge meg inn på nett for å få se MMS. Hvorfor kan jeg ikke bare få de på iphonen? Du må slå på telefondata eller hva det heter. Sånn at telefonen aktivt søker etter MMS. Hvis det er slått av får ikke MMSen kontakt med telefonen og blir til slutt sendt sånn som du beskrev. Anonymous poster hash: c41c8...391
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 mobilnett må være påslått. Anonymous poster hash: 4ffe3...70c
Gjest Kv84 Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 mobilnett må være påslått. Anonymous poster hash: 4ffe3...70c Ok, takk begge to! Det kommer en E når jeg skrur på mobilnett, koster det ekstra om jeg har den på?
Neket Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Bare om du har apper kjørende som krever mobildata, eller du surfer på nett uten wifi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå