AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Hei! Ønsker tips til filmer/serier til datteren min. Hun er mest glad i serier hvor det er flere episoder, ikke langfilmer. På forhånd takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 8b565...7fe
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Har ei som nylig blitt tre, og hun liker: Det meste Disney junior (Mikke Mus klubbhus, Sofia den første, Zou og Mouk er vel mest populært). Timmy-tid (pleide å gå på NRK3, vet ikke om det gjør det nå, har tatt opp for lenge siden). Ellers ser hun på Lille Prinsesse på netflix. Pippi-filmene. Knerten-filmene.
Miss moneypenny Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Disney junior er veldig populært her også, også tingeling-filmene, og askepott Edit: hun er 3 år forresten Endret 10. juni 2013 av Miss moneypenny
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Disney junior er veldig populært her også, også tingeling-filmene, og askepott Edit: hun er 3 år forresten Prinsesse-disney-filmer glemte jeg Gleder meg forresten til Den Lille Havfruen kommer på DVD igjen, da skal den kjøpes og sees mange ganger her i huset, for det var min favorittfilm da jeg var liten
Gjest Magdalene Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Her er det "ekte" filmer som gjelder. Emil, Pippi etc..
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Nå er jo min bare 2 da, men jeg må bare tipse om Masha og Mishka som du kan se på nett-tv på nrk.no. Det er den eneste serien jenta vår gidder å se på i mer enn 2 minutter av gangen, og så er det veldig morsomt for voksne også.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Jenta mi på 3 1/2 år liker Albert Åberg, Postman Pat, Laban, Franklin og Brannmann Sam Anonymous poster hash: 8b565...7fe
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 ole brumm og teletubbier likte jeg når jeg var liten Anonymous poster hash: c6918...7b7
Anciol Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Dora the Explorer:) Mike the Knight Thomas the tankengine
iligoz Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Lille Jack på NRK Super slår veldig an her i hus. Til og med mor lar seg sjarmere av denne Jack Og Mamma Mø er en stor favoritt! Anbefales virkelig. Ellers har Drømmehagen, alt fra Astrid Lindgren og Doctor McStuffins vært populært å =)
absinthia Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Da 8-åringen var på den alderen elsket han : gamle episoder av muppetshow, Albert åberg, gubben og katten, mummitrollet, alle eventyrfilmene til Ivo Caprino, Bamse - verdens sterkeste bjørn, lotta fra bråkmakergata, Emil i Lønneberget, flåklypa, sauen Shaun, gråtass mm. Passet på å la ham se varierte filmer med forskjellig innhold, han hentet en god del inspirasjon til lek og kreative sysler i filmene. Han fikk også se: Kanutten, labbetuss. Colargol og andre gamle barnetvhelter. Edit: her er forresten et klipp fra yndlingsepisoden hans av muppetshow, og det var nettopp på grunn av denne teatergruppa. http://m.youtube.com/#/watch?v=3eazq_8jCOg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3eazq_8jCOg Endret 10. juni 2013 av absinthia
Harlekin Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Muldvarpen! Min jente er veldig glad i ham. Han går aldri av moten 1
absinthia Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Muldvarpen! Min jente er veldig glad i ham. Han går aldri av moten Sant! Jeg glemte å føye ham inn i min liste. Var en av mine absolutte yndlinger da jeg var liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå