Gå til innhold

Barnefilm/tv til 3-4 åringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ønsker tips til filmer/serier til datteren min.

Hun er mest glad i serier hvor det er flere episoder, ikke langfilmer.

På forhånd takk for hjelpen.

Anonymous poster hash: 8b565...7fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei som nylig blitt tre, og hun liker: Det meste Disney junior (Mikke Mus klubbhus, Sofia den første, Zou og Mouk er vel mest populært).

Timmy-tid (pleide å gå på NRK3, vet ikke om det gjør det nå, har tatt opp for lenge siden).

Ellers ser hun på Lille Prinsesse på netflix.

Pippi-filmene.

Knerten-filmene.

Skrevet (endret)

Disney junior er veldig populært her også, også tingeling-filmene, og askepott :)

Edit: hun er 3 år forresten :)

Endret av Miss moneypenny
Skrevet

Disney junior er veldig populært her også, også tingeling-filmene, og askepott :)

Edit: hun er 3 år forresten :)

Prinsesse-disney-filmer glemte jeg :)

Gleder meg forresten til Den Lille Havfruen kommer på DVD igjen, da skal den kjøpes og sees mange ganger her i huset, for det var min favorittfilm da jeg var liten :fnise:

Gjest Magdalene
Skrevet

Her er det "ekte" filmer som gjelder.

Emil, Pippi etc..

Skrevet

Nå er jo min bare 2 da, men jeg må bare tipse om Masha og Mishka som du kan se på nett-tv på nrk.no. :jepp: Det er den eneste serien jenta vår gidder å se på i mer enn 2 minutter av gangen, og så er det veldig morsomt for voksne også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi på 3 1/2 år liker Albert Åberg, Postman Pat, Laban, Franklin og Brannmann Sam

Anonymous poster hash: 8b565...7fe
AnonymBruker
Skrevet

ole brumm og teletubbier

likte jeg når jeg var liten

Anonymous poster hash: c6918...7b7
Skrevet

Dora the Explorer:)

Mike the Knight

Thomas the tankengine

Skrevet

Lille Jack på NRK Super slår veldig an her i hus. Til og med mor lar seg sjarmere av denne Jack ;) Og Mamma Mø er en stor favoritt! Anbefales virkelig.

Ellers har Drømmehagen, alt fra Astrid Lindgren og Doctor McStuffins vært populært å =)

Skrevet (endret)

Da 8-åringen var på den alderen elsket han : gamle episoder av muppetshow, Albert åberg, gubben og katten, mummitrollet, alle eventyrfilmene til Ivo Caprino, Bamse - verdens sterkeste bjørn, lotta fra bråkmakergata, Emil i Lønneberget, flåklypa, sauen Shaun, gråtass mm.

Passet på å la ham se varierte filmer med forskjellig innhold, han hentet en god del inspirasjon til lek og kreative sysler i filmene. Han fikk også se: Kanutten, labbetuss. Colargol og andre gamle barnetvhelter.

Edit: her er forresten et klipp fra yndlingsepisoden hans av muppetshow, og det var nettopp på grunn av denne teatergruppa. http://m.youtube.com/#/watch?v=3eazq_8jCOg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3eazq_8jCOg

Endret av absinthia
Skrevet

Muldvarpen! Min jente er veldig glad i ham. Han går aldri av moten ;)

• Liker 1
Skrevet

Muldvarpen! Min jente er veldig glad i ham. Han går aldri av moten ;)

Sant! Jeg glemte å føye ham inn i min liste. Var en av mine absolutte yndlinger da jeg var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...