Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja, rett ut. hvor mye? tok det lang tid før du fikk igjen den kroppen du hadde før graviditeten?

Anonymous poster hash: 4e6a6...ab3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 kg. Kroppen var helt seg selv igjen ca 2 mnd etter fødsel, uten noen form for innsats (kun knipeøvelser).

Skrevet

Gikk opp 23 kg(Mye vann). Hadde gått ned til startvekten ca 2 uker etterpå. Tok ca 6 mnd før kroppen var som "normal" igjen.

Skrevet

Gikk bare opp to kilo- så reelt sett gikk egenvekta ned. Mye kvalme og halsbrann.

Snart seks uker etter fødsel har jeg mistet 7 kilo til, og begynner å bli ganske skrapa... :tristbla:

Skrevet

Opp 10 kilo, alle kiloene borte iløpet av den første uken, men kroppen er langt ifra seg selv igjen! Huden er ganske slapp på magen! :P litt under 4 mnd siden fødsel! :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Første: Gikk opp fire kg, gikk ned nesten 20 etterpå. Var temmelig tynn ja... Men gikk heldigvis opp en del etter ammingen var avsluttet :)

Andre: 38 uker i morgen og har gått opp nesten fire kg. Spent på hvordan det blir etter fødselen denne gangen.

Skrevet

Syntes folk (de som har svart i tråden i alle fall) har lagt på seg så lite. Er dette vanlig?

Selv er jeg i uke 21 og har foreløpig gått ned 2 kg, men regner jo med at det renner på mot slutten.

Dere som har lagt på dere under 10 kg til sammen. Gjorde dere noe spes for å holde vekten i sjakk?

Håper på å kunne fortsette samme trenden jeg er i, men som førstegangs så vet jeg jo ikke hvordan kroppen reagerer etterhvert.

Gjest Vevila
Skrevet

Gått opp 16 kg til nå og har over 3 uker igjen! Merkelig nok ser jeg fortsatt slank ut, bortsett fra den svære magen og puppene, så blir nesten spennende å se hvor de har satt seg.

Skrevet

Gikk opp 12-15kg. Var slank og trent i utgangspunktet, og i den grad jeg gjorde noe var det å trene så mye som formen tillot, samt spise ganske fornuftig. Gikk ned kgene og 5 til i løpet av det første halvåret, men kroppen var noe slappere og med færre muskler.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Gikk opp 33 kg med første og 25 kg med andre, jada, stod til og med opp å spiste om natta..gikk egentlig greit å komme tilbake til normal størrelse igjen

Skrevet

Jeg gikk opp 18 kg, har fremdeles 7-8 kg igjen 8 mnd etter....

AnonymBruker
Skrevet

20kg, masse vann.

Anonymous poster hash: 5fab6...7b7

Skrevet (endret)

Gikk opp 18 kg, har 1 kg igjen etter 4 uker. Har større pupper og er litt slappere enn før, men magen var helt flat etter 2 uker. La igrunnen på meg på mage + pupper bare. :)

Endret av Akvarium85
Skrevet

Jeg er en dag over termin og har gått opp 11,5 kg. Jeg får kommentarer hele tiden på at det ikke ser ut som jeg har lagt på meg noe mer enn magen, føler det selv også. Men aner ikke hvor fort kiloene blir borte. Jeg bekymrer meg ikke noe over vekta og har heller ikke gjort det i graviditeten. Det viktigste for meg er at jeg har fått i meg sunn mat jevnt gjennom. Jeg har også kost meg med godt :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Syntes folk (de som har svart i tråden i alle fall) har lagt på seg så lite. Er dette vanlig?

Selv er jeg i uke 21 og har foreløpig gått ned 2 kg, men regner jo med at det renner på mot slutten.

Dere som har lagt på dere under 10 kg til sammen. Gjorde dere noe spes for å holde vekten i sjakk?

Håper på å kunne fortsette samme trenden jeg er i, men som førstegangs så vet jeg jo ikke hvordan kroppen reagerer etterhvert.

For min del er det på grunn av kvalme og oppkast gjennom hele svangerskapet. Nå på slutten når jeg bare er litt kvalm har jeg så liten matlyst at jeg så vidt får noe inn. Skulle heller gått opp litt mer for å si det sånn :)

AnonymBruker
Skrevet

La på meg 10-12 kg hver gang (4 barn), Det er vel nokså normalt?

Anonymous poster hash: a66cf...da7
Gjest Boxee
Skrevet

Gikk opp 27kg. Det er ca 6 mnd siden fødselen, å har ca 4-5kg igjen.

Skrevet (endret)

Første: gikk opp 30 kg. Hadde veldig mye vann! Rakk ikke å få bort alt før jeg ble gravid igjen, 10 måneder etterpå. Da hadde jeg 5 kg ekstra i forhold til før førstemann.

Andre: gikk opp 13 kg. Gikk ned de 13 på bare noen uker, og har nå gått ned ytterlige 6 kg. Har ikke gjort så veldig mye mer enn å gå mye tur og å kutte sjokolade i ukedagene. Det å ha to tette som jeg har eneansvar for mye av tiden er vel kanskje også en faktor. :fnise:

Kroppen er ikke som før da, selv om jeg veier mindre nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid med første. Må stramme opp litt både her og der.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet (endret)

Første: 18kg, borte vekk etter 2mnd uten spesiell innsats.

Andre: I uke 28 nå, og har gått opp ca 10kg. Kiloene renner vel på i siste trimester regner jeg med.

Endret av Stinelin
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 18 og har nå gått opp 10kg. Har ikke vært morgenkvalm. Men har vært sulten konstant og MÅTTE spise hver andre time for ikke å bli kvalm.. Så da kom kiloene. Var tynn fra før, er ikke tykk nå heller men syntes selv 10kg er mye så tidlig. (jeg er høy) Men nå har matlysten roet seg ned de siste ukene så vekten har vert stabil de siste tre ukene.. Men håper ikke å gå opp 25-30kg tilsaman men hører det ikke er unormalt heller...? Men Jeg trodde det var mer unormalt å kun gå opp 5-10kg tilsammen som mange her forteller...

Anonymous poster hash: 35c58...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...