AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Han sa "Du har fine pupper, fantastisk rumpe og forholdsvis pent ansikt." Vet det er mange her som overanalyserer og alt det der, men det er vel egentlig ganske frekt å si? Når ansiktet er det jeg har størst komplekser for, etter puppene. Anonymous poster hash: 80d32...929
Luring-59 Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Høres jo ut som et ærlig utsagn, men hvis det var ment som et kompliment så var det ikke særlig vellykket. 6
Lirael Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Enig i at dette ikke var spesielt vellykket dersom det var ment som et komplement. Høres ut som om fyren vurderer utseende ditt opp og ned og i mente. Altså at han analyserer utseende ditt og så sier til deg hva han mener omtrent som om du har meldt deg på en konkurranse. Det er ganske frekt og jeg ville blitt sur om en mann hadde sagt det til meg. 5
Luring-59 Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Det at man kommenterer dames attributter på den måten oppleves vel som frekt av de fleste uansett om det bare er positive superlativer men serverer. 5
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes også at komplementet hørtes nokså "vurderende" ut. Hadde nok følt det litt ubehagelig..... selv om det kanskje var hyggelig ment!
Lirael Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Det at man kommenterer dames attributter på den måten oppleves vel som frekt av de fleste uansett om det bare er positive superlativer men serverer. Tja... I rett setting ville jeg nok ha reagert positivt dersom jeg hadde fått en bemerkning på at jeg f. eks har snerten rumpe, eller noe 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Dette er et klassisk "kompliment" som underbygger flere toner. Både genuine komplimenterende toner, men også andre toner for å dempe det hele igjen, slik at vedkommende ikke skal flyte på noen rosa sky, men derimot komme tilbake til kilden for mer. Barne(skirenn)psykologi med andre ord. Anonymous poster hash: b6e6a...095
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Som å si at "til å være så feit, så svetter du jaggu lite!". Hva slags forhold har du til skapningen? (Eller hva slags forhold ønsker du?) Jeg hadde nok dratt ørene til meg som de sier i Sverige, med følelsen av at rumpa var god nok til å ta dersom jeg hadde en pose over huet...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Vi er på nippet til å bli kjærester, så var ikke så gøy å høre den kommentaren. Selv om han ikke er "perfekt", så synes jeg likevel at han er det da. Det er vel det forelskelse gjør med en, og det er med hånden på hjertet jeg kan si at jeg ikke ville forandret noe ved ham. Kanskje han ikke føler det like sterkt som meg da? Kan kanskje forklare konteksten dette ble sagt i da. Vi så på et program på tv om plastiske operasjoner, og han sa "Det er vel ikke noe du kunne tenke deg?" og så nølte jeg litt, og så sa han det greine. Anonymous poster hash: d8cb4...4ab
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Vi er på nippet til å bli kjærester, så var ikke så gøy å høre den kommentaren. Selv om han ikke er "perfekt", så synes jeg likevel at han er det da. Det er vel det forelskelse gjør med en, og det er med hånden på hjertet jeg kan si at jeg ikke ville forandret noe ved ham. Kanskje han ikke føler det like sterkt som meg da? Kan kanskje forklare konteksten dette ble sagt i da. Vi så på et program på tv om plastiske operasjoner, og han sa "Det er vel ikke noe du kunne tenke deg?" og så nølte jeg litt, og så sa han det greine. Anonymous poster hash: d8cb4...4ab Oki. Min spontane reaksjon der og da ville vært noe slikt som "FORHOLDSVIS pent ansikt?! Akkurat, jeg hadde ikke lyst til å operere meg før du spurte, men nå er jeg faen ikke sikker lenger!??" Og så hadde jeg antakelig sittet med det onde øyet og sett åssen han rodde seg ut av det... Ellers, vanskelig å si noe mer ettersom man ikke kjenner fyren og vet hvordan han er skrudd sammen forøvrig. Skjønt, menn på det jevne kan finne på å skru av hjernen før de åpner kjeften.. Så spør ham hva han egentlig mente dersom du ikke kan få det ut av hodet.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Han sa "Du har fine pupper, fantastisk rumpe og forholdsvis pent ansikt." Vet det er mange her som overanalyserer og alt det der, men det er vel egentlig ganske frekt å si? Når ansiktet er det jeg har størst komplekser for, etter puppene. Anonymous poster hash: 80d32...929 Høres ut som at det er et men bak alt det der.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Oida. Spurte ham i tillegg "Det er vel ikke noe du kunne tenke deg?" Dette i seg selv er vel på kanten til å bli for utleverende vel? Han sier jo helt klart indirekte hva han egentlig synes. Og dette burde ikke tas så lett på altså. Så sier han at du har fine pupper og rumpe, men bare et forholdsvis pent ansikt? Hadde dette vært meg, hadde jeg ville ha reagert langt verre. Jeg ville sannsynligvis ha blitt skuffet og lei meg, samtidig som jeg ville ha spurt meg selv om vedkommende faktisk sa det som ble sagt, eller om jeg hadde tolket / hørt det feil. Du har nok rett. Om du kan på hånden på hjertet si at du ikke ville forandret noe på ham, så er nok følelsene deres ikke like gjensidig som du muligens trodde. Han kunne jo helt klart ha forestilt seg noen forandringer. Symmetri er ofte "viktig" for hva mennesker anser som attraktivt. Noen er veldig opphengt i dette til og med uten å innse det selv, men preferansene deres er realtivt snever og går utelukkende etter symmetriske verdier og ikke ujevnheter. Men, det KAN jo være at han mente noe annet med det. Så du får høre med ham da, TS. Anonymous poster hash: b6e6a...095
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Ikke spør om noe som helst, virker som at han er en skit.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har alltid vært redd for å få kommentarer på utseendet, så jeg bare lo det bort da han sa det. Blir kanskje litt dumt å ta det opp igjen nå. Skal jo nevne at han er flink til å gi komplimenter ellers da, kaller meg vakker og søt og sånn. Men likevel så sitter den kommentaren, "forholdsvis pent ansikt" fast i tankene mine. TS Anonymous poster hash: d8cb4...4ab
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 jeg tenker at det ikke er ordene han sa som er problemet, men at du enten 1. ikke stoler på ham 2. har et skralt selvbilde hvis ja: det er hva du bør fokusere på Anonymous poster hash: 9bed3...711
Gjest Gaea Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 (endret) jeg tenker at det ikke er ordene han sa som er problemet, men at du enten 1. ikke stoler på ham 2. har et skralt selvbilde hvis ja: det er hva du bør fokusere på Anonymous poster hash: 9bed3...711 Tull. Jeg hadde også reagert på det, med mindre det ble sagt på en humoristisk måte. Jeg hadde tatt det opp, rett og slett, selv om det kanskje er ''teit'' så lenge etter. Det er ikke vits å gå rundt og tenke på det og prøve å forstå hva han mente med det. Endret 10. juni 2013 av Gaea
Kontormus Skrevet 10. juni 2013 #17 Skrevet 10. juni 2013 Ikke pent sagt, man bør ha sosiale antenner nok til å forstå at det ikke er en selvfølge at alle har godt selvbilde. Hvordan skal en forbedre ansiktet liksom, og som er den eneste kroppsdelen vi MÅ vise frem? 1
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #18 Skrevet 10. juni 2013 I seg selv er ikke "et forholdsvis pent ansikt" veldig negativt. Men når han sier det såpass vurderende (liste opp dine kroppslige kvaliteter på den måten?!) ville jeg reagert. Det er bare uforskammet, især dersom du ikke hadde bedt om hans ærlige mening. Men at han i tillegg hinter til at du burde vurdere plastisk kirurgi, ja, i det hele tatt bringer temaet på bane... og deretter "begrunner" det! Kan hende han bare er litt dust hva kommunikasjon angår, at det bare var en glipp og at han nå skammer seg halvt til døde (i så fall, til pass for ham!), men om dette faktisk er holdningen hans ville jeg revurdert forholdet, og det kraftig. En potensiell kjæreste trenger ikke mene at man er estetisk fullkommen, men han skal for pokker ikke drive og vurdere og forbedre deg! Han skal elske deg med alle dine skavanker, ikke på tross av dem! En mann med et slikt syn på utseendet mitt kunne jeg aldri ha trivdes sammen med over tid. Men det er du som kjenner ham, og det er ditt forhold. Men for hva det er verdt; dette er ikke overanalysering og -reagering fra din side.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #19 Skrevet 10. juni 2013 Da han spurte "Det er vel ikke noe du kan tenke deg?" så mente han altså at jeg ikke burde det, og det var ikke noe hint til at jeg burde gjøre det! Og så begrunnet han det med at han synes jeg hadde fine pupper, fanatastisk rumpe og forholdsvis pent ansikt (altså at han ikke ønsket å forandre noe ved meg), men jeg reagerer likevel på "forholdsvis pent ansikt". Bare for å ha det presisert. Hadde han hintet til at jeg faktisk burde ta operasjoner, hadde jeg forlatt ham på sekundet! TS Anonymous poster hash: d8cb4...4ab
hjerteis Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 Han tabba seg på "forholdsvis". Men jeg tenker at det hele er harmløst og et lite gjennomtenkt komplement. Shit, la gå Dersom du ikke klarer å la det gå, så tror jeg det er flere ting som ligger bak at du ikke ønsker et kjæresteforhold, og da er det kanskje ikke vits i å bli kjærester uansett. Ikke ta alt så høytidelig. Han syns du er fin, med en _fantastisk_ rompe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå