Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Fint om noen vil dele småting (eller store ting) dere gjør for kjæresten deres.
Luring-59 Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 hmm. det ville blitt en lang liste. Det letteste er vel å svare: ALT Alt hun ber meg om i hvert fall. Men utfordringer er jo å gjøre ting uten at hun ber om det.. eller før hun ber om det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Ville det ikke blitt bedre å spørre; Hva er du villig til å gjøre for kjæresten din? Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Miranda2011 Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Ville det ikke blitt bedre å spørre; Hva er du villig til å gjøre for kjæresten din? Anonymous poster hash: 60487...53c er vel to forskjellige spørsmål det 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Synes det er vanskelig å svare på.. Har holdt sammen i 8 år nå, men er ikke noe spesielt jeg går rundt å planlegger at jeg skal gjøre for han (med mindre det er noe spesielt), og tror ikke mannfolka tenker så mye over det de heller. Er jo selvfølgelig snill mot han og strekker meg litt ekstra når han er sliten/syk, har jobbet mye og liknende. Ellers er vi bare sammen og gjør ting vi liker å gjøre! Anonymous poster hash: bf3f0...df5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 er vel to forskjellige spørsmål det Bunner seg likevel i mye av det samme vel? Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Hva man er villig til å gjøre for kjæresten sin, og hva man gjør (for å glede) kjæresten - er to ulike ting.
Heisenberg Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Ting jeg kommer på i farten * oppvasken, selvom det er hans oppgave så tar jeg den av og til. * aksepterer at han liker å spille pcspill i timesvis * lager kaffe til ham når jeg ser han er tom * handler fordi han hater det * uforpliktende blowjob Det er mange småting jeg gjør som jeg ikke tror han tenker over engang. Heldigvis gjør han også småting for meg. Vi viser omsorg og omtanke for hverandre i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Hva man er villig til å gjøre for kjæresten sin, og hva man gjør (for å glede) kjæresten - er to ulike ting. Er det? To ulike ting? For så ulike er dem jo ikke. På en skale hvor en kan måle hvor mye man er villig til (Y), så kan man og lese ut hva det er som blir gjort (X). Men så varierer det og på personligheten, og hvor langt på skalaen sin man strekker seg (Z). Uenig? Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Er det? To ulike ting? For så ulike er dem jo ikke. På en skale hvor en kan måle hvor mye man er villig til (Y), så kan man og lese ut hva det er som blir gjort (X). Men så varierer det og på personligheten, og hvor langt på skalaen sin man strekker seg (Z). Uenig? Anonymous poster hash: 60487...53c Ja.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Det tror jeg ikke noe på. Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Det er jo åpenbart to ulike ting. Hva jeg er villig til å ofte for kjæresten min (eks: ofre livet for at han skal leve) er noe grunnleggende annet enn hva jeg gjør for å glede han i hverdagen (eks: brette sammen klærne hans). Om du ikke er enig i det, så hjelper det nok ikke å diskutere dette mer.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Nå hentet du et helt nytt ord som ga det hele en ny mening. Å ofre.. Altså, hvor mye villig man er til å GJØRE for vedkommende. Og hvor mye man GJØR. Dette et to faktorer som ofte har en stor sammenheng med hverandre. Hvis en f.eks IKKE er villig til å gjøre noe som helst, vil det jo heller ikke bli gjort så mye. Om en derimot er villig til å gjøre VELDIG mye, vil det jo være muligheter fo at det blir gjort en 90% av det gjerne. Bare for å dra noen tall ut fra det mindre helligste. Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Da handler det nok bare om at vi tolker dette ulikt. Jeg kan ta vekk ordet "ofre", og fremdeles mene at det man er VILLIG til å gjøre for kjæresten - og det man GJØR for kjæresten, er to ulike ting. Jeg oppfattet TS sitt spørsmål slik: Hva gjør du for å glede kjæresten i hverdagen? Men jeg kan være med på at spørsmålformuleringen legger opp til flere tolkninger.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 Vi tolket det nok muligens litt ulikt ja. Jeg ser på mulighetene, mens du på de spesifikke tingene. Jeg tenker sannsynlighetsberegning, mens du på fakta. Jeg på gjennomsnittet, mens du på enkelte individer (les: deg selv). Men for å svare direkte på spørsmålet i tråden da...; Ingenting. Anonymous poster hash: 60487...53c
Gjest Teta Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 Når TS spør "Hva gjør du for kjæresten din?" så er det slik jeg ser det, nærliggende å respondere med spesifikke ting JEG gjør ja, og ikke analysere muligheter, drive med sannsynlighetsberegning og tenke gjennomsnitt.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #17 Skrevet 10. juni 2013 Vi tolket det nok muligens litt ulikt ja. Jeg ser på mulighetene, mens du på de spesifikke tingene. Jeg tenker sannsynlighetsberegning, mens du på fakta. Jeg på gjennomsnittet, mens du på enkelte individer (les: deg selv). Men for å svare direkte på spørsmålet i tråden da...; Ingenting. Anonymous poster hash: 60487...53c Herre min å du skal diskutere da, vi har forstått hva du mener!! Anonymous poster hash: bf3f0...df5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #18 Skrevet 10. juni 2013 Herre min å du skal diskutere da, vi har forstått hva du mener!! Anonymous poster hash: bf3f0...df5 Har VI forstått hva jeg mener? Eller har kun DU?! Anonymous poster hash: 60487...53c
Sweet77 Skrevet 10. juni 2013 #19 Skrevet 10. juni 2013 (endret) For å svare på HI: Det jeg er best på å gjøre for ham, er å motivere ham. Hvis jeg f.eks vil ha huset vasket, bli servert middag, ha barna hentet eller helt enkelt syns han burde bli flinkere til å servere meg kaffe på sengen om morgenen, så gjør jeg det klart for ham at det blir ingen blow-jobs eller NOEN andre former for sex før jeg er fornøyd. Hender han protesterer litt eller drar på det, men etter en uke eller to så skjønner han lunta og da går det vanligvis som smurt. Krever litt tålmodighet fra meg da, men litt får jo jeg ofre også. Endret 10. juni 2013 av Flair 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 For å svare på HI: Det jeg er best på å gjøre for ham, er å motivere ham. Hvis jeg f.eks vil ha huset vasket, bli servert middag, ha barna hentet eller helt enkelt syns han burde bli flinkere til å servere meg kaffe på sengen om morgenen, så gjør jeg det klart for ham at det blir ingen blow-jobs eller NOEN andre former for sex før jeg er fornøyd. Hender han protesterer litt eller drar på det, men etter en uke eller to så skjønner han lunta og da går det vanligvis som smurt. Krever litt tålmodighet fra meg da, men litt får jo jeg ofre også. Like a boss, sjef Anonymous poster hash: e873f...ad4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå