AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er forelsket, nok en gang. Jeg har forelsket meg i min beste kompis... Jeg var betatt før, men det gikk over, rett og slett pga jeg ikke trodde han var sånn interessert. Med tiden har vi blitt mer og mer close, og nå i helga toppet det alt. Må legge til at han visstnok holder på med ei i vennekretsen, derfor er jeg helt forvirret. Vi snakket på telefonen på dagen Lørdag, da avtalte vi å møtes og være sammen på kvelden(dra ut sammen ol). Vi møttes ute, men jeg skjønte fort at ting ikke var helt som de skulle, da han var helt nedenfor, ikke sitt gamle blide seg liksom. Så jeg sporte han. Dette endte med at vi dro hjem til han, der det allerede var fyrt i gang nach, og snakket i flere timer. Vi var på badet, og jeg skjønner jo selvsagt at dette kan virke litt skittent for mange, men han hadde et stort knekk, og det eneste vi gjorde den første timen var å prate. Vi gråt, klemte, pratet, kjeftet, kranglet, smilte, lo og alt. Jeg var sint på han, han var lei seg, og det var bare masse følelser som svirret rundt. Jeg forguder denne gutten, han er fantastisk på alle måter! Snill, søt, kjekk, empatisk, gøyal osv.... Men nå er jeg helt forvirret. Midt i alt dette stoppe det liksom bare opp, og han kysset meg. Jeg skal ikke lyve, jeg har tenkt mange ganger på hvordan det skulle føles, og det var fantastisk. Og da kom, selvsagt, alle de gamle følelsene blussende opp igjen. Jeg fikk dårlig samvittighet ift. damen han "holder på med", men allikevel ikke.. Jeg føler meg slem. Og det blir verre. Vi var ferdig å prate og forlot badet, til tross for at jeg ikke tror noen av oss virkelig ville det. Vi ble gående rundt i huset og snakke med folk(hver for oss), men jeg lot ikke blikket gli fra han i mer enn et sekund av gangen, samme for han. Så vi endte på badet igjen..... Ble bare klining, men virkelig. Dette er tungt for meg, for jeg liker han over gjennomsnittet godt! Jeg dro der fra før jeg rakk å gjøre enda mer dumt. Men jeg fikk melding hos han i går. Det sto kort fortalt "Hei. Sov bort hele dagen, jeg. Hvordan er formen din i dag? Og jeg vet du sikkert er sint på meg, og det beklager jeg. Men er det ingenting jeg kan gjøre for å gjøre det bedre?" Så svarte jeg at formen vat fin, og nei det er ingenting han kan gjøre for å ordne det, og at han ikke kan holde på sånn og at han vet det meget godt selv. Da fikk jeg til svar: "En kan ikke bare slutte å være den en er, Natalie. Og jeg hører du sier jeg ikke kan gjøre det godt igjen, men jeg blir ikke å slutte før jeg får det til." Jeg har så lyst å bare ødelegge for han og fruen for min egen del, men jeg vil ikke være den personen. Skal jeg bare la det ligge, fortsette å være venner, ende vennskapet? Anyone? :frown: Anonymous poster hash: bbb51...39c
slalotte Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Vistnok holder på med ei i vennekretsen? Hvis det er din venninne han definitivt holder på med så forbli venner hvis du klarer.. Hvis det er en bekjent som du tror han holder på med så sørg for at han er intressert i deg på den måten før du ødelegger.. Er du sikker på at han vil noe med deg så kjør på..
Ferny Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Jeg skjønner vel ikke helt problemet. Hvis han er interessert (nok) i deg, så ender han ting med denne andre jenten. Hvis han ikke har planer om det, så er han en idiot som roter med deg på fylla (og da er utro mot denne andre jenten). Han høres uansett ganske umoden ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå