Gå til innhold

HEFTIG swingersklubb i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg på en helt rå swingersklubb i København ( xxdark.dk for de som er interesserte, er et par fine filmklipp der som beskriver steder bra), og det tok helt av for å si det mildt.

Jeg var der sammen med en venninne, og vi koste oss begge med gloryholes (hun sugde en del karer, og jeg gjemte meg bak et av hullene selvsagt), vibratormaskiner og digre gangbangs med mange menn og kvinner sammen. Fredagen ble så vellykket av vi faktisk dro tilbake på lørdagen også :)

Har noen andre vært der? Hvis ikke kan jeg anbefale det på det sterkeste, hvis du liker den slags aktiviteter. Jeg skal definitivt tilbake dit!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nice. Har ikke vært der men var på en annen klubb i Køben som også var veldig bra. Flere etasjer med mange forskjellige mennesker som var der for den samme grunn: å knulle som kaniner til sola står opp :danse:

Singwers klubber i norge kan ikke veie seg med de i utlandet desverre.

Anonymous poster hash: 8da1f...6c0
Skrevet

Nice. Har ikke vært der men var på en annen klubb i Køben som også var veldig bra. Flere etasjer med mange forskjellige mennesker som var der for den samme grunn: å knulle som kaniner til sola står opp :danse:

Singwers klubber i norge kan ikke veie seg med de i utlandet desverre.

Det kan de ikke, har vært på et par klubber i Tyskland og Amsterdam også, og det blir noe helt annet. Men det norske miljøet har heldigvis vokst seg større med årene, så det går det riktige veien ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare å stikke innom en slik klubb, stappe kuken i et ledig gloryhole og få tømt seg? Hvordan vet man at ingen har sykdommer osv?

Anonymous poster hash: 6501b...991

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sign me up

Anonymous poster hash: d1dc3...da1
Skrevet

Kult! Jeg har NULL erfaring med slikt; men er det slik at man kan ha med partneren og håpe på en ttrekant der?

Skrevet

Kult! Jeg har NULL erfaring med slikt; men er det slik at man kan ha med partneren og håpe på en ttrekant der?

Det er ikke noe problem. Det er ikke slik at det automatisk blir gangbang med alle gutta der. Det er regler på hvordan man skal komme i kontakt med hverandre etc og alle klubbene er veldig strenge på at de som vil være i fred får være det.

På klubben i Oslo er det noen knullerom med glassvinduer og en dør, og hvis man lukker døren for å ha trekant der inne har INGEN andre adgang. Men du må regne med at en del sikkert kikker på dere gjennom vinduene mens de runker. Det er også andre damer som ser på dere.

Ofte sitter man i baren oppe først (der kan man ikke knulle) og da er det bare å spørre en person om han vil være med ned i kjelleren på trekant. Der serveres også alkohol og noe lettvindt mat.

Det er også helt akseptert at du bare knuller dama di når du er der (mange gjør det de første gangene), eller kanskje bare ser på at andre knuller. Det er veldig lite mas der, og ingen skal føle seg presset til noe :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med smitterisiko? Tester alle seg før de kommer sammen, eller bruker man kondom hele veien? F eks gangbangs må jo være rimelig risky...:)

Anonymous poster hash: d9e5d...81a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

På klubben i Oslo er det noen knullerom med glassvinduer og en dør, og hvis man lukker døren for å ha trekant der inne har INGEN andre adgang. Men du må regne med at en del sikkert kikker på dere gjennom vinduene mens de runker. Det er også andre damer som ser på dere.

Hvilken klubb i Oslo er dette?

Angående smitte har de fleste stdeer regel om kondom ved samleie med andre enn fast partner. I forhold til oralsex velger man selv hvor store risikoer man vil ta.

Anonymous poster hash: e3228...4d1

Skrevet

D

Hvilken klubb i Oslo er dette?

Angående smitte har de fleste stdeer regel om kondom ved samleie med andre enn fast partner. I forhold til oralsex velger man selv hvor store risikoer man vil ta.

Den i Parkveien.

Jeg bruker alltid kondom selv, og kan kun huske at damer har blitt knullet uten ved et par anledninger. Suging er uten kondom går greit for min del, selv om man selvsagt også kan smittes den veien. Jeg tenner veldig på å sprute fremmede kvinner i munnen, og for meg er dette en "obligatorisk" avslutning på knullet :)

AnonymBruker
Skrevet

D

Den i Parkveien.

Jeg bruker alltid kondom selv, og kan kun huske at damer har blitt knullet uten ved et par anledninger. Suging er uten kondom går greit for min del, selv om man selvsagt også kan smittes den veien. Jeg tenner veldig på å sprute fremmede kvinner i munnen, og for meg er dette en "obligatorisk" avslutning på knullet :)

Den er jo nedlagt?

Anonymous poster hash: b680a...8a8

AnonymBruker
Skrevet

I helgen var jeg på en helt rå swingersklubb i København ( xxdark.dk for de som er interesserte, er et par fine filmklipp der som beskriver steder bra), og det tok helt av for å si det mildt.

Jeg var der sammen med en venninne, og vi koste oss begge med gloryholes (hun sugde en del karer, og jeg gjemte meg bak et av hullene selvsagt), vibratormaskiner og digre gangbangs med mange menn og kvinner sammen. Fredagen ble så vellykket av vi faktisk dro tilbake på lørdagen også :)

Har noen andre vært der? Hvis ikke kan jeg anbefale det på det sterkeste, hvis du liker den slags aktiviteter. Jeg skal definitivt tilbake dit!

Må man ha sex dersom man går et slikt sted? Altså, jeg vet jo at man ikke må sånn sett, men er det slik at de andre gjestene blir snurt dersom man ikke har sex når man er der? Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig, men har aldri vært et slikt sted. Kunne tenkt meg å gå dit med kjæresten. Men man vet jo aldri helt hva man synes før man har sett det...

Anonymous poster hash: 1d5ab...ce3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags folk er det egentlig som henger slike steder? Ser for meg at det er en klar overvekt av ekle kåtgriser som ikke får seg noe på annet vis.

Anonymous poster hash: 5c425...15f
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags folk er det egentlig som henger slike steder? Ser for meg at det er en klar overvekt av ekle kåtgriser som ikke får seg noe på annet vis.

Anonymous poster hash: 5c425...15f

Er en overflod på de over 40-50, og ikke direkte sylfider heller.

Anonymous poster hash: 4f0c0...077

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man ha sex dersom man går et slikt sted? Altså, jeg vet jo at man ikke må sånn sett, men er det slik at de andre gjestene blir snurt dersom man ikke har sex når man er der?

Helt greit å bare titte eller ha sex med medbrakt partner. Det er alltid greit å si nei, og det er ingen som kan forvente å ha sex med deg.

Er en overflod på de over 40-50, og ikke direkte sylfider heller.

Hvor har du vært? Der jeg har gått har det vært overvekt av veltrente, unge og attraktive mennesker, selv om det selvsagt var folk i alle aldersgrupper fra 20 til 60 innom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette virker dritspennende! Har kjempelyst til å prøve dette...

Anonymous poster hash: c4681...f95
Gjest Red Queen
Skrevet

Er det noen som vet hvordan det er er i ukedagene, eksempelvis på en torsdag?

Nå tenker jeg på den i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Pirrende.

Men hvordan funker egentlig disse klubbene? Noen form for registrering? Er det bare å gå inn i lokalene, finne seg et gloryhole og putte kuken inn og bli sugd?

Anonymous poster hash: 19037...65f
Skrevet

Pirrende.

Men hvordan funker egentlig disse klubbene? Noen form for registrering? Er det bare å gå inn i lokalene, finne seg et gloryhole og putte kuken inn og bli sugd?

Anonymous poster hash: 19037...65f

Det koster litt å komme inn, men de fleste er medlemmer. Da betaler man for tre-fire måneder om gangen, og hvis man er der noen ganger sparer man fort inn de pengene.

I teorien kan du vel si at det bare er å gå inn og bli sugd, men det er ingen garanti for at det skjer hver gang. Noen ganger er det ikke alltid du får knulle en gang, men som regel er det alltid noe spennende som skjer der :)

Skrevet

Den er jo nedlagt?

Anonymous poster hash: b680a...8a8

Det har du rett i. Jeg har ikke vært der på noen måneder nå, det var synd :(

Men VIP Room er hvertfall oppe (der de filmet en episode på NRK-serien "Trekant"), og den er vel så bra. De har faktisk gloryhole og boblebad der, noe klubben i Parkveien manglet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...