Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en påstand som stemmer i dine øyne? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 25f57...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig gjør det det, ellers hadde ingen vært interessert i å ha det. Vi er da ikke maskiner, de fleste av oss i alle fall.

Skrevet

Det føles i alle fall veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer da enkelte å beholde "sexvenner" over lengre tid?

Ts

Anonymous poster hash: 10225...563

Skrevet

I mitt tilfelle stemmer denne påstanden. Og er enig i det hoppetaujenta sier.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Såklart.

Men de følelsene trenger ikke alltid å være positive. F.eks. hvis man gjør noe som man ikke føler seg ok med.

Orgasmen i seg selv er jo en følelse, men den er jo ikke langvarig ;-).

Det finnes lassevis av grunner til hvorfor man evt. ikke er ok med sexvenner eller ONS.

Skrevet

Jeg antar at TS her snakker om mellommenneskelige følelser.

Jeg tror det er viktig å forstå at vi alle er forskjellige men at svært mange kan være like. Basert på egen erfaring er de fleste opptatt av å virkelig like den personen de evt har sex med. Svært få er interessert i å våkne opp med en person de missliker personligheten på. Men samtidig har du også de som har et helt avslappet forhold til sex og ser mer på nytelsen og øyeblikket enn alt rundt.

Så for min del om jeg skulle hatt sex med noen som jeg ikke var ute etter et forhold med/forelsket i/i et forhold med, så måtte det vært ei jeg likte både fysisk og mentalt. Så sånn sett kan man si at det ville vært noen følelser der allerede fra før av.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja det er mulig å kun føle begjær :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan klarer da enkelte å beholde "sexvenner" over lengre tid?

Ts

For vi er glade i hverandre? Jeg forstår ikke helt hva du spør om?

Gjest Gjest
Skrevet

Normale, oppegående mennesker orker da vel ikke å ha sex med noen de ikke bryr seg om.... Med mindre de er helt desperate da.

Skrevet

Ja det er mulig å kun føle begjær :)

Men begjær er jo i høyeste grad basert på følelser

• Liker 1
Skrevet

Ja. Noen av de sterkeste følelsene jeg noen gang har kjent på i hvert fall.
Gjest Gjest
Skrevet

Stemmer ikke for min del. Hadde samme sengepartner i 2 år uten at det var følelser involvert fra hverken han eller meg.

Men vi gjorde aldri noe ellers. Det var kun sex. Ikke noe koselveld,film,mat ol. Kun sex

Gjest Gjest
Skrevet

Stemmer ikke for min del. Hadde samme sengepartner i 2 år uten at det var følelser involvert fra hverken han eller meg.

Men vi gjorde aldri noe ellers. Det var kun sex. Ikke noe koselveld,film,mat ol. Kun sex

Så utrolig trist...

Skrevet

Hva slags følelser er det snakk om da? At man blir forelska og føler en tilknytning til en person man har regelmessig sex med over lenger tid? At man etterhvert vil ha noe mer?

Jeg tenker at sånne følelser er typisk for kvinner som er i den type relasjoner, at en mann lettere kan ha et seksuelt forhold over tid uten å legge mer i det. Basert på egne erfaringer!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg regner med at det tscspør om er om det er mulig å ha sexforhold uten at ROMANTISKE følelser blir innvollvert

Gjest Gjest
Skrevet

Så utrolig trist...

For din del hadde det sikkert vært trist. Men ingen av oss som sitter her å griner.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Regner med TS tenkte på mere romantiske følelser!

AnonymBruker
Skrevet

Folk har rett i at TS mente romantiske følelser, eller å ville noe mer :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...