Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig jeg tråkker på hellig grunn her, men er det noen flere som synes strawberrynet er litt..sidrumpa? Synes de er sent ute med nyheter, som f.eks Diorshow (og den er strengt tatt ingen nyhet lenger, i noen del av verden), og de har begrenset fargeutvalg på øyenskygger, uansett merke..og det virker som om nesten alt går i jordfarger.De har verken guerlian solpudder eller de nye pudrene fra Estee Lauder, og de virker nesten litt lite oppdatert.

Finner iallefall lite make-up jeg vil ha der..

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Enig med du, kjedelig make-up utvalg ja!

Har bare bestilt derfra en gang, en øyensminkefjerner til 70kr som ble stoppet i tollen. Måtte sende kontoutskrift etc. til tollvesenet - bare styr. Gidder ikke shoppe der mer.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Du har rett om at de har veldig få produkter av noen av merkene. Men det er også andre merker der hvor de har et ganske stort utvalg. Blant annet CD, Clinique og Lancome. Jeg tror kanskje at de har bestiller de produktene som kundene bestiller mest fra dem. Men, du kan sende en mail å be dem om å bestille det produktet du øsker som de ikke selger. De er litt treige med oppdateringer. Men har lagt merke til å de har nesten det nyeste innen Clinique.

Dette er midt i blinken for de som er Clinique fan.

Det med farger..kan også hende at de siden de er et asiatisk basert nettbutikk, så har de farger som henvender seg mer til asiatiske kvinner. Bare gjetning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, men selv om de har base i Asia retter de seg jo mot kunder fra hele verden, de annonserer jo på mange amerikanske og britiske nettsider.Enda en ting:fargegjengivelsene på make-up produktene er forferdelig dårlige.De kan selvfølgelig ikke gjengi farger helt nøyaktig via dataskjermen, men det kunne vært mye bedre enn det er nå.Og produktbeskrivelsene er mangelfulle, endte en gang opp med å bestille en øyensminkefjerner som var presentert som en vanlig rensekrem. :-?

Clinique har de et godt utvalg av ja, og jeg synes de er helt ok på hudpleieprodukter.

En annen ting er at de, når jeg bestiller en vare til ca 100-150 kr, skriver ned verdien på pakken til noe så usannsynlig lavt (15-30 kr) at den blir stoppet i tollen.Fint at de skriver ned dyrere varer, men når man bestiller under tollgrensen kan de like gjerne sette en mer realistisk pris på varen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg handler så og si ikke på Strawberrynet av mange grunner, men jeg slår ofte opp for å sammenlikne priser og for å sjekke merker. Det jeg har sett er at utvalget varierer veldig. Jeg bruker Decleor og der kan de en dag ha masse produkter og en annen dag en annen uke ha mye færre produkter.

Skrevet

Jeg har utelukkende positive erfaringer med Strawberrynet. Produktene jeg bruker har de inne, og prisen er mye billigere enn om jeg hadde kjøpt dem i butikken her.

Har heller aldri hatt noen problemer med tollen........... :wink:

Skrevet

jeg er litt enig da.. det er mye de ikke har, som jeg har lyst på.. men så er det mye de har også.. jeg finner alltid noe der, selv om noe ikke er det nyeste på markedet trenger det ikke å være dårlig.. har shoppa der 6 ganger nå.. neste gang får jeg 10% rabatt, noe som jeg syns er toppers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...