Evie Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Hei! Noen som vet om det er noen fine markblomster å få tak i i Osloområdet tidlig i Juli? Jeg har forstått at det er for sent for liljekonvallen - desverre! Håper noen her kan hjelpe med noen tips. Hadde håpet å få laget oppsatser til bordene hvor jeg hadde en lett blanding av markblomster og kjøpeblomster
Wonders Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Hei det er litt tidlig, men noen lupider er kommet opp. Hundekjeks, smørblomster, liljekonvall, skogsstjerner...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Prestekrage, rødkløver og blåklokke er vel det du finner mest av i juli. Anonymous poster hash: 15c7c...a9d
Evie Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2013 Det hadde vært helt topp emd liljekonvall men er som sagt redd det er litt sent? Tror du fortsatt det er muligheter for å få tak i den da Wonders?
cecilie85 Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Liljekonvallen i vår bakgård er allerede visnet. Mulig man kan få kjøpt den hos enkelte blomsterforhandlere fortsatt i juli, men da til en stiv pris. Ville ikke turt å satse på at det er tilgjengelig.. Prestekrage, rødkløver, geiterams og diverse annet skal være lett å finne. Min favoritt, forglemmeiei blomstrer også nå i juni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå