Gå til innhold

Jeg er så spent!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg er litt for ivrig men jeg er så spent og må bare dele det med noen. Min mann og jeg har det siste året sett på enebolig, ny enebolig. Og det er 2 stk vi ble forelsket i. Den ene kan man gi bud på, den er utrolig pen. Og den andre, det er siste hus av 8stk hus, som det kommer et par til prat imorgen. Og jeg går bare å håper på at de ombestemmer seg, for vi syns at det er også et fint hus. Det eneste jeg går rundt å tenker : la et av de husene bli vårt. :) Jeg er så spent...og blir litt frustrert. Noen tips?

Anonymous poster hash: 4d3a3...d3b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valium! :fnise:

Neida, jeg vet åssen det er! Håper dere får napp!

Skrevet

Lykke til! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Valium! :fnise: Hehe, den var god :) Takk for det ;)

Neida, jeg vet åssen det er! Håper dere får napp!

Anonymous poster hash: d84e7...923

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! :tommelopp:

Tusen takk.:)

AnonymBruker
Skrevet

Spennende! Kjenner godt til følelsen av å gå helt i spinn og bli litt overentusiastisk. :fnise:

Jeg pleier å tenke at hvis det ikke blir noe av så var det ikke meningen, og det dukker alltid opp noe like bra eller bedre! :Nikke:

Lykke til! Oppdater oss på hvordan det går da :)

Anonymous poster hash: 406ca...6eb
AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg er litt for ivrig men jeg er så spent og må bare dele det med noen. Min mann og jeg har det siste året sett på enebolig, ny enebolig. Og det er 2 stk vi ble forelsket i. Den ene kan man gi bud på, den er utrolig pen. Og den andre, det er siste hus av 8stk hus, som det kommer et par til prat imorgen. Og jeg går bare å håper på at de ombestemmer seg, for vi syns at det er også et fint hus. Det eneste jeg går rundt å tenker : la et av de husene bli vårt. :) Jeg er så spent...og blir litt frustrert. Noen tips?

Anonymous poster hash: 4d3a3...d3b

Å, gosj. Husker den følelsen. Og følelsen når leiligheten var min. Litt slik: "hva pokker har jeg gjort x-antall kroner til hus!?" blandet med hyper "nytt hus, nytt hus, nytt hus!" :fnise: Som en unge før julaftan.

Lykke til! :danse:

Anonymous poster hash: 33e8d...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, TS her. :)

Oh lala, for en dag det har vært. Først ga vi bud i morges på det huset vi likte best, som bygges nå.

Det første vi så på, skulle det ha kommet 2 par på visning, så vi mistet lysten, for vi visste at det ikke var noe sjans. Etter vi ga bud på huset så ringte megleren på det første huset, og sa at det paret ikke kunne komme så vi var første prioritering. Vi tenkte what a f..k, nå hadde vi liksom sjans på 2 hus.
Så avtalte vi å komme i ettermiddag på visning, og det viste seg at vi ikke likte det, det falt bare ikke i smak.

Da vi var på vei hjem, fikk vi sms fra megleren på det andre huset, om at vi kunne ta kontakt med utbyggeren hvis vi ville se på huset. Vi ringte og avtalte å møtes. Vi snakket og ble bare mer å mer ivrige på det huset. Til slutt sa han at det budet vi ga ikke ble akseptert. Da ble vi litt lei oss, men sa at vi kunne gi litt mer bud, men det var grensen, mer kunne vi ikke gi. Han sa at han skulle snakke med de andre han jobber med, så skulle vi få svar innen i morgen kl. 10.00. Og at han likte oss, syntes vi var koselige og alt det der, så skulle ha legge inne et godt ord for oss.

Så jaaaaa, vi er enda mer spente... Jeg tror ikke jeg kommer til å sove i natt av spenningen.

Kryss fingrene for oss da :)

Skrevet

Krysser fingrene for dere. Var i samme situasjon forrige uke, og da endte det med at vi fikk huset, selv om jeg var sykt nervøs og hadde en skikkelig dårlig følelse tidligere på dagen :fnise: Så alt ordner seg til slutt, og om dere evt ikke får det, så kommer det sikkert et senere som er like bra eller bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei! TS her igjen:) Er bare innom for å si at budet ble innfridd og huset er vårt :) :) Som jeg ble glad, kan ikke beskrive, jeg er helt i ekstase. Takker dere for lykkeønskningene :) :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med hus, TS! :danse:

Gjest iGirl
Skrevet

gratulerer så masse TS :) kjenner følelsen!! :) kos dere med feiringen !! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...