Shadee Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Nå tror jeg muligens jeg har ett lite problem.. Knappen på toppen virker ikke, og mobilen gikk tom for strøm i stad. Ladet, og simkortet kommer opp som låst.... What to do? Kan man ikke åpne mobilen og ta ut batteriet på noen måte? Litt krise kjenner jeg, så hvis noen har tips, skrik ut
Gjest Morteno Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Apple vil at du skal bruke penger på å sende den inn på reparasjon. Ta ut batteriet selv vil de heller ikke at du skal kunne gjøre. Uansett, har du sett om det kan være noe skit som gjør at knappen ikke kan trykkes på? Eventuelt finn noe skarpt / tynt og forsøk å press den ned og løs opp knappen.. Forsøkt å trykke hardt? Du kan skru opp iPhonen og ta en titt. Trenger noe spesielt verktøy tror jeg. Hvis SIM kortet kommer opp som låst vil vel det bare si at du må taste pin koden? Endret 10. juni 2013 av Morteno
Shadee Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2013 Ja, men får liksom ikke opp noe valg der jeg kan taste pin... Har trykket hardt også, få se om jeg kan finne noe skarpt å lirke med Takk for tips!
Shadee Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2013 Fant den lille duppeditten som jeg kan ta ut sim kortet med, fikk slått koden når jeg satt det inn igjen, takk og lov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå