Lissemor Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Hvilke oppgaver har deres toastmaster i deres bryllup?Tror det varierer mye fra bryllup til bryllup.
Catzy Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Slik jeg ser det, er toastmaster kontaktperson for de som vil holde tale / annen underholdning under middagen og kanskje senere på festen også. Det er den man kontakter for å skrive seg på talelisten, enten før den store dagen, før middag, eller under middag. Så blir det toastmasters oppgave å sende folk til bords når bordet og brudeparet er klart, introdusere middagsrettene og talere og holde orden på rekkefølge og evt. stagge taletrengte gjester. Litt seremonimester for middagen, tenker jeg. Er det mer? Catzy
Gjest Tex Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Mamma har full kontroll på toastmasteroppgavene, jeg har ikke peiling.
Ingeborg Skrevet 12. april 2004 #4 Skrevet 12. april 2004 Seremonimesteren (som jeg insisterer på å kalle ham) har ansvar for å koordinere taler og holde kontakten med kjøkkenet. Han blir dessuten en slags "konferansier" under den lille konserten vi har mellom middag og kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå