Gelica Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Noen som har erfaring med Mascara som faktisk holder det de lover?
Gjest Phoenix Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med L'Oreal - Falsh Lash Wings
Cristella Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Jeg bruker bare dior sin mascara, fåes kjøpt på kicks! Har veldig korte vipper, men den gjør virkelig underverker http://www.google.no/search?q=dior+mascara&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i921UcWTJZCBhQe--IHAAw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C7%3Bd%7C5M5Ql7UZHJAc0M%3A
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Jeg bruker bare dior sin mascara, fåes kjøpt på kicks! Har veldig korte vipper, men den gjør virkelig underverker http://www.google.no/search?q=dior+mascara&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i921UcWTJZCBhQe--IHAAw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C7%3Bd%7C5M5Ql7UZHJAc0M%3A Støtter denne Superbra
Heisenberg Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Min erfaring er at det kommer veldig ann på utgangspunktet ditt. Mine vipper er lange, fyldige og svarte og jeg kan derfor bruke det meste av mascaraer. Nå bruker jeg Lancome cell ettellerannet til hverdags og maybeline rocket om jeg vil ha dem veldig dramatiske. Da ser det ut som jeg har løsvipper. Venninnen min som har korte, tynne og lysere vipper får ikke samme effekten av de to. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Volume de chanel... Altså den nye volume mascaraen til chanel. Jeg har prøvd dyrt og billig, men dette er den beste jeg har vært borti ved siden av Helena rubinstein sin sexy blacks.
Gjest Euforia Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Min erfaring er at det kommer veldig ann på utgangspunktet ditt. Mine vipper er lange, fyldige og svarte og jeg kan derfor bruke det meste av mascaraer. Nå bruker jeg Lancome cell ettellerannet til hverdags og maybeline rocket om jeg vil ha dem veldig dramatiske. Da ser det ut som jeg har løsvipper. Venninnen min som har korte, tynne og lysere vipper får ikke samme effekten av de to. Skriver under her! Mine vipper er også veldig lange, og jeg får samme effekt av en mascara fra H&M til 49 kr og en dyr til 300 kr. Merker likevel ekstra god effekt med en mascara fra Makeupmekka (utrolig nok). Ei venninne av meg som jobber på Kicks sier at hun pleier å anbefale stor børste til folk med lange vipper, og liten børste (av gummi) til folk med korte vipper. Når alt kommer til alt tror jeg ikke en mascara i seg selv kan gjøre så store underverker, da ville jeg heller begynt med et serum eller tatt vippeextensions. :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Synes de fleste mascaraer gode, men liker best de fra maxfactor. Anonymous poster hash: bd6c1...603
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Jeg spurte en tidligere modell, nå modellfotograf, hvilken mascara hun ville anbefale. Svaret var: Før brukte jeg bare dyr sminke, Dior og sånt, men nå har jeg av alle ting gått over til L'Oreal. Den som er hvit i ene enden og rød i den andre. Den står ikke tilbake for noe av det jeg har brukt før. Dama er ikke sponsa av L'Oreal. Anonymous poster hash: 391ba...158
*Nellik* Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Etter å ha prøvd utallige mascara'er, og bommet like mange ganger, har jeg funnet ut at Maybelline sine mascara'er er det som fungerer for meg. Hva som passer, er så forskjellig, så du må nesten bare prøve deg frem.
miramis Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Prøvd mange mascaraer, men eneste jeg har kjøpt flere ganger er "million lashes" fra L'Oreal! Kjøp dog ikke den som har svart forpakning (extra black?), den drysser.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 L`oreal telescopic og Lancome hypnose Anonymous poster hash: 08eb8...ec3
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Det kommer veldig ann på utganspunktet ditt, altså hva slags vipper du har. Jeg hater Diorshow sin og YSL Faux Cils fordi den klistrer vippene sammen. Det er alt for mye produkt på kostene. Jeg har naturlig veldig langen men tynne vipper. Favoritten min er Max Factor False Lash. Den har en bra kost som separerer og som ikke legger igjen for mye produkt på vippene. Jeg må ha 3 strøk av denne for at vippene skal få skikkelig fylde. Legg et tynt strøk først og bygg opp etterpå. Isadora sine er også gode men de legger igjen en mørk skygge under øye etter få timer, og Lancome sin Hypnose gjør det samme-
sandkri01 Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Man kan ikke få lengre vipper med mascara, men det kan se sånn ut. Jeg har en helt grei lengde på mine vipper og bruker en Mac mascara.. husker ikke hva den heter. Men noe som gir ekstra volum står det på den. Den gjør vippene fyldigere, men ikke noe lengre. 1
Gjest Guilty Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Er veldig fornøyd med Dior sin Black Out Har prøvd mange andre men ender alltid opp med å gå tilbake til denne.
Adhara Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 L'oreal false lash wings, Max factor calorie 2000 , Isadora build-up mascara extra volume, Maybelline The rocket volume, alle i vannfast formula. Jeg bruker bare vannfast, for det er det eneste som holder på krøllen når jeg bruker vippetang
Leanne Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med bareMinerals Flawless Definition Curl & Lengthen Mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå