Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i 2 år, og nå blitt samboer nylig. Etter som tiden går blir jeg stadig mer usikker på om han er til å stole på, og kommer til å være trofast. Han er liksom så "sulten" på damer, og det gjør meg usikker.

Dette er mannen jeg har skrevet om her før; han som noen ganger spoler tilbake for å se pupper i filmer, han som omtaler noen av sine venninner som filmstjerne-hot, han som mens vi har sex sier: "hadde vært deilig om et par au-pair`er (les:unge) så på mens vi hadde sex", han som gjerne kan kommentere til reklamer med damer i: "du skulle hatt litt kuk du", han som viste meg et bilde på FB der to damer sto vendt ansikt til ansikt med tungene ute..og sa: "hadde vært deilig med et show med de to", han som skrev til sin venninne at han syntes hun hadde deilige pupper (mens vi var sammen), han som glaner på andre damer mens han går sammen med meg, han som ble "venn" med en 25 år yngre kollega, han som omtaler instruktøren på treningssenteret som en såpass deilig "jente" at han gir litt ekstra..etc etc.

Er jeg rar som reagerer?

Anonymous poster hash: 58de8...234
Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Det var da voldsomt hvor han skulle understreke det når han så fine damer..

MEN, det betyr ikke nødvendigvis at han kommer til å være utro.

Foreslår at du tar en snakk med han, å forteller hva du synes om dette her jeg. Man skal respektere hverandre, og det å sitte å påpeke hver eneste kvinnfolk han ser, er litt dårlig synes jeg. Prat med han i første omgang du

Gjest winston
Skrevet

Det der hadde iallefall ikke jeg orket. Harry oppførsel..

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Han høres tilbakestående ut, så jeg hadde ikke orket å være sammen med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke rar som reagerer.

Det er respektløst av han å oppføre seg slik mot deg. Virker nesten som han "tester" deg for å se om du reagerer. Eller så er han enten dum eller hensynsløs.

Hadde aldri kunnet vært sammen med en som kommer med harry sexkommentarer til bilder, reklamer osv og ønsker at en aupair skal se på når man har sex. Han virker helt fiksert på sex.

Det finnes hyggeligere menn der ute. Hadde heller vært singel enn å bo med en dust.

Anonymous poster hash: a69a1...579

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, så akkurat at det var en annen som beskkrev oppførselen som harry :) Da er det vel noe i det...

Anonymous poster hash: a69a1...579

• Liker 1
Skrevet

Han høres jo ut som en festlig type da.

Kanskje han har det mest i kjeften.

Men han virker jo litt ensporet da og ikke så veldig smart.

Stakkars deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei!!! Ikke grei oppførsel.

Anonymous poster hash: 60a3e...e15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

oh lord! for en fyr!!!! jeg blir flau av å lese hvordan han holder på.

Anonymous poster hash: 3b97d...c8f
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bo sammen med en sånn mann... Er du sikker på at det er det du vil?

Jeg mener et forhold skal gjøre deg mer sikker på deg selv ikke motsatt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som holder på slik som dette?

Jeg mener, en som gjerne er ferdig med pubertereten kan umulig synes at dette er kjekt.

Anonymous poster hash: f7ec4...fbc
AnonymBruker
Skrevet

Ts her: han er også samme mann som henrykt forteller om sitt besøk på sykehus der han ble "tatt" på av x- antall sykepleiere som så sånn og sånn ut...og som forteller at frisøre gne musen inntil han, men hun var ikke så fin...(!!?)

Det er tungt å være i dette forholdet. Som noen skriver her; han er så sexfiksert at jeg blir nesten dårlig. Er det nok med meg tenker jeg?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Han respekterer deg ikke. Sånn er det med den saken. Ta en prat med ham. Forklar ham hvordan du har det angående alt han sier som du nevnte i starten av tråden. Om han ikke slutter med det, så hadde jeg gått fra ham.

Skrevet

De fleste menn er sexfiksert, men det er noe som heter skammevett og sosiale antenner.

Folk som buser ut med alt de tenker og føler bringer både seg selv og sine nærmeste i mange pinlige situasjoner. Virker som at han har gjort sin lidenskap til et varemerke. Slikt snakk passer gjerne blant kompiser og i rene mannfolkmiljøer. Men de fleste kvinner vil nok finne det frastøtende.

Så det er fristende å si at han ikke er noe å samle på. Men han må jo ha noe ved seg som fikk deg til å falle for ham. Så du må selv avgjøre hva du skal vektlegge.

Men tilbake til spørsmålet ditt, hvorvidt han vil være utro eller ei, så er det vanskelig å dømme. Det fins mange seriøse og høflige menn som er notoriske skjørtejegere. Så man har ingen garanti

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hvordan kan du være sammen med en som ikke gjør deg lykkelig?

Det er jo bortkastet tid..

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i 2 år, og nå blitt samboer nylig. Etter som tiden går blir jeg stadig mer usikker på om han er til å stole på, og kommer til å være trofast. Han er liksom så "sulten" på damer, og det gjør meg usikker.

Dette er mannen jeg har skrevet om her før; han som noen ganger spoler tilbake for å se pupper i filmer, han som omtaler noen av sine venninner som filmstjerne-hot, han som mens vi har sex sier: "hadde vært deilig om et par au-pair`er (les:unge) så på mens vi hadde sex", han som gjerne kan kommentere til reklamer med damer i: "du skulle hatt litt kuk du", han som viste meg et bilde på FB der to damer sto vendt ansikt til ansikt med tungene ute..og sa: "hadde vært deilig med et show med de to", han som skrev til sin venninne at han syntes hun hadde deilige pupper (mens vi var sammen), han som glaner på andre damer mens han går sammen med meg, han som ble "venn" med en 25 år yngre kollega, han som omtaler instruktøren på treningssenteret som en såpass deilig "jente" at han gir litt ekstra..etc etc.

Er jeg rar som reagerer?

Du er mer rar som fortsatt er sammen med denne fyren.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Virker jo svært umoden. Gammel er han egentlig? Var sånn mine kompiser drev på når de var 13-14 år

AnonymBruker
Skrevet

Virker jo svært umoden. Gammel er han egentlig? Var sånn mine kompiser drev på når de var 13-14 år

Snart 50

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han da?

Han høres både harry og ekstremt vulgær ut..

• Liker 3
Skrevet

jeg tror mitt selvbilde hadde blitt ganske ødelagt til slutt av en slik behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...