Gå til innhold

Hvordan bli full

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om dette var riktig sted å poste det, men men.

Jeg vet det kanskje høres fjortis ut, men jeg er mer enn gammel nok til å drikke alkohol. Jeg har vært på en del fester, men klarer ikke å bli full. Sist gang drakk jeg en hel flaske Bacardi alene (14,9%). Merket nesten ingenting. Jeg er til vanlig veldig sjenert, men en hel flaske vin gjorde ikke at jeg ble særlig mer pratsom. Mistet ingen hemninger.

Jeg kunne sikkert ha drukket enda mer, men jeg er redd jeg spyr av mengden væske og ikke alkohol. Jeg spøy en gang etter å ha drukket 4-5 cidere, men jeg var ikke full. Jeg spøy fordi jeg fikk i meg så mye væske at det ikke ble plass nok i magen.

Er det noen med erfaring som har noen tips? Jeg er ikke interessert i å bli sanseløs dritings, men rett og slett full, slik mange er på fest. Jeg er gammel nok til å kjøpe alkohol, men ikke sprit. Det gjør det kanskje vanskeligere.

Drikke enda fortere? Drikke på tom mage? Det er nesten litt irriterende når jeg kommer på fest med en hel vinflaske, og omtrent ikke merker noen ting.

Anonymous poster hash: 75097...827

Du spyr ikke av 4 cidere pga menge med mindre du har operert magesekken, kanskje mulig om du styrter alle 4 iløpet av 30sekunder

Anonymous poster hash: 8d224...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...