AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Vet ikke helt om dette var riktig sted å poste det, men men. Jeg vet det kanskje høres fjortis ut, men jeg er mer enn gammel nok til å drikke alkohol. Jeg har vært på en del fester, men klarer ikke å bli full. Sist gang drakk jeg en hel flaske Bacardi alene (14,9%). Merket nesten ingenting. Jeg er til vanlig veldig sjenert, men en hel flaske vin gjorde ikke at jeg ble særlig mer pratsom. Mistet ingen hemninger. Jeg kunne sikkert ha drukket enda mer, men jeg er redd jeg spyr av mengden væske og ikke alkohol. Jeg spøy en gang etter å ha drukket 4-5 cidere, men jeg var ikke full. Jeg spøy fordi jeg fikk i meg så mye væske at det ikke ble plass nok i magen. Er det noen med erfaring som har noen tips? Jeg er ikke interessert i å bli sanseløs dritings, men rett og slett full, slik mange er på fest. Jeg er gammel nok til å kjøpe alkohol, men ikke sprit. Det gjør det kanskje vanskeligere. Drikke enda fortere? Drikke på tom mage? Det er nesten litt irriterende når jeg kommer på fest med en hel vinflaske, og omtrent ikke merker noen ting. Anonymous poster hash: 75097...827
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Alkohol affekterer folk forskjellig. Jeg kan drikke nesten en flaske med vodka, og folk sier de ikke merker noe særlig forskjell på meg. Og ikke føler jeg meg overstadig beruset heller. Går helt fint, snakker helt fint, sier de hvertfall...om det så er tilfellet vet ikke jeg siden jeg visst skal være full. Anonymous poster hash: 57385...155
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Shot litt sterkere saker. Drikk fortere. Anonymous poster hash: 5e2a9...9a1
Tibbie Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Å drikke på tom mage vil nesten garantere spying, så det anbefales ikke. Hva om du går på sterkere alkohol? Kjøp en Kalinka 21% eller noe? Eller få noen til å kjøpe 40% for deg?
Gud Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Å drikke på tom mage vil nesten garantere spying, så det anbefales ikke. Hva om du går på sterkere alkohol? Kjøp en Kalinka 21% eller noe? Eller få noen til å kjøpe 40% for deg? Det er ulovlig... 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Om man må drikke mye for å bli full, så hadde jeg ikke gjort det. Da blir man jo feit Jeg kjenner det etter en cider jeg, så jeg er kanskje litt mer heldig. Anonymous poster hash: 668b9...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 - Snus samtidig - Shot som faen - Få noen til å kjøpe sterkere saker - Bland mye mens du drikker. (Først en cider, noen shotter med sprit, en øl, 2 glass vin) - Ha drikkeleker der du må drikke fort. Anonymous poster hash: bd075...bd0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 - Snus samtidig - Shot som faen - Få noen til å kjøpe sterkere saker - Bland mye mens du drikker. (Først en cider, noen shotter med sprit, en øl, 2 glass vin) - Ha drikkeleker der du må drikke fort. Anonymous poster hash: bd075...bd0 Drikke vin, øl og sprit på en og samme kveld er ikke en god ide for en som lett kaster opp. Anonymous poster hash: 57385...155 4
Gjest Jigsaw Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 (endret) -redigert siden folk er hårsåre og ikke tar ironi- Endret 10. juni 2013 av Jigsaw
Gjest Gitte Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Jeg hadde en venninne som kunne drikke horribelt mye - og allikevel ikke kjenne stort. Drikkelekene hennes var brutalte, vi kunne ikke fatte at det var mennesklig å innta så mye alkohol uten å bli noe særlig påvirket. Dette var for flere år siden da fylla var gøyal, men DEN fylla ble for mye. Vi begynte (og gjør det fremdeles) å kalle slikt for kari-fylla, kari-drikkeleker osv. Jenta var også ganske liten, så det gav virkelig ikke mening. Det viste seg derimot at hun hadde noe feil med leveren(?), og måtte operere. Jeg husker rett og slett ikke hva hun sa var galt, og hvorfor det var slik. Finner heller ingenting når jeg googler. Eneste jeg vet er at etter operasjonen (og litt tid såklart) klarte hun å bli påvirket som alle andre.
Gjest Nexus Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 TS - du spøy nok fordi kroppen må kvitte seg med giften (alkoholen), ikke pga væskeinntak. Hadde ikke drukket mer og sterkere bare for å bli full. Om du gjør det de neste ti/tjue årene vil garantert leveren din merke det, selv om ikke du gjør det. Men de fleste lærer etter noen solide hangovers (noen lærer aldri). 1
Nowayback Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Det er ulovlig... Heldigvis så tilgir Gud alt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Tror ikke det er noen god ide å kjøre på med drikkeleker og shotting hvis du er av typen som spyr fort. Det er heller ikke (så vidt jeg vet) noe i snus som skal gjøre deg fortere full, annet enn at du kan bli svimmel og kvalm. Det er veldig individuelt hvor mye alkohol man tåler, men en flaske vin er ikke spesielt mye om du drikker det ut over kvelden.. Det er også stor forskjell på vin med 8,5% i og vin med høyere % Anonymous poster hash: cc6ac...6f6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 Hvis du drikker en flaske vin eller lignende over en hel kveld så blir det for lite alkohol over et for langt tidsrom til å bli ordentlig full. Hvis jeg (kvinne, normalt tung, vant med å drikke) starter å drikke vin f.eks. klokken syv og bare drikker på den ene samme flasken til jeg skal på byen ved midnatt så er jeg ikke mer enn en anelse brisen. Drikk noe sterkere eller drikk mer med svakere prosent. De fleste må dessverre gjennom noen runder med oppkast før de finner ut hva som er passelig å drikke i løpet av en kveld Anonymous poster hash: f9181...5ee
Kira-delta Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 Hva er problemet, at du ikke blir full eller at du ikke blir sosial nok?
Gjest Vevila Skrevet 10. juni 2013 #17 Skrevet 10. juni 2013 Det er nok mye psykisk det du opplever TS. Dersom du begynner å drikke med folk du ikke føler deg komfortabel med, kan også fylla bli ganske dårlig og du vil sansynligvis bare ende med å spy og bli dårlig om du drikker mye. Ta deg et vors med et par gode venninner du føler deg trygg med og hvor stemningen er høy, så prøver du deg fram i et greit tempo
Rainbow Skrevet 10. juni 2013 #18 Skrevet 10. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. (Diskusjoner rundt redigert innlegg) Rainbow81, mod
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juni 2013 #19 Skrevet 10. juni 2013 Kjøp en flaske 60% på polet og et brett med redbull. Badabing, badaboong - du er dritings. Ikke å anbefale da... men det sier seg selv? Men om du først skal drikke sprit så blander du det helst ikke med andre alkoholholdige greier, i hvert fall ikke øl eller noe annet brunt. Da blir man fort dårlig. Om du drikker sent kan det kanskje være det som er årsaken, jeg kan drikke lite i prosent og allikevel bli drita fordi jeg drikker fort og mye. Men igjen - ikke å anbefale. Om du skal drikke deg full bør du i hvert fall gjøre det med noen som ikke etterlater deg til å dø i en grøft utpå kvelden, tillitt til folk er viktig når man begynner å miste hemninger
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juni 2013 #20 Skrevet 12. juni 2013 -redigert siden folk er hårsåre og ikke tar ironi- Lurer på hva det sto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå