Gjest mUnited89 Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Har holdt på med en jente som jobber her i norge men bor i utlande og skal studere utlands til høsten.har holdt på i ca 3-4måneder nå hun var på ferie i 6 uker kom hjem sist uke og jeg merka at noe var forandra, jeg tok ikke iniatitiv til å kysse hun eller ta på hun da vi møtte hverandre første gang etter ferien det virka kanskje som jeg hadde blitt uinteressert, vi holdt på ganske intenst før hun reiste, da hun kom tilbake var det egentlig bare klein stemning mellom oss nesten sånn at vi var på første date og ikke kjente hverandre.men så fikk vi hverandre til å åpne opp og hun spurte meg om jeg ikke følte at det hadde blitt rart mellom oss, snakka lenge og hun sa hun hadde sterke følelser for meg før ferien og savnet meg i starten men at hun hadde mista det under reisen, hun sa også at hun ikke hadde møtt noen andre men hva vet jeg hun ville jo ha sex første kvelden jeg traff hun på byen. Hun spurte om jeg følte noe og jeg sa nei har mista følelser jeg også, dette sa jeg egentlig for at jeg ikke er god med følelser og ikke føler for å blottlegge meg selv.så ble det plutselig bra stemning etter praten nesten sånn vi hadde det da vi holdt på/var sammen, hun ga meg kroppskontakt og var i kjempehumør.utifra dette ville dere sagt at det er over og ut? skjønner ikke helt hvordan man kan gå fra å være forelska til å ikke ha følelser på 5-6 uker, burde jeg ha kjempa for hun? det at jeg tok hele samtalen som jeg tok det tror jeg overaska hun, jeg begynte å tulle med det og virka egentlig likegyldig og at hele greia var care for meg, jeg smilte og vitsa og tok det hele med et smil.jeg sa også til hun at jeg visste det ikke kom til å vare og var glad for tiden vi hadde sammen, hun flytter jo utlands så, da ble hu litt sånn jo det kunne funka holdning.skal møte hun 1 gang før hun reiser er alt håp ute eller finnes det en sjanse? jeg blir ikke såret om det ikke funker men vil bare vite sånn helt sikkert at det aldri kunne bli noe, føler jeg har litt av skylden da jeg var litt kjedelig og gretten de 2 første gangene jeg traff hun etter ferien men jg merka at noe var annerledes så gadd ikke å kjøre på som før.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Hun spurte om jeg følte noe og jeg sa nei har mista følelser jeg også, dette sa jeg egentlig for at jeg ikke er god med følelser og ikke føler for å blottlegge meg selv. You blew it, son. Anonymous poster hash: 30baa...071 1
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Snakk med dama! Vær ærlig og direkte. Det verste som finnes er alt dette tvetydige tullet noen holder på med. Si det som det er, hva har du å tape?
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Tror du gjorde det beste ut av situasjonen. Er i samme dilemma selv og jeg har sagt hvordan jeg føler og har det. Det endrer ikke faktum at hun skal reise til et annet land. Jeg har jo også lyst å nyte tiden som er igjen, men det er jo litt vanskelig når man har blitt glad i jenta og faktisk bryr seg. Man vet jo at det blir tøft uansett hva man gjør og derfor holder man kanskje litt igjen også. Tror du gjør det riktig i å ikke gå all inn jeg. Det beste du får ut av det er jo et avstandsforhold, og forrige gang hun reiste fra deg mistet hun følelsene ganske fort..
Gjest mUnited89 Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 det at jeg sa at jeg også hadde mista følelser var egentlig for å beskytte meg selv å ikke virke svak, har jo fortsatt følelser for jenta og jeg tror egentlig de ble sterkere da jeg vet jeg ikke kan få hun(reiser jo til et annet land) jeg var jo forberedt på at det skulle bli slutt da hun reiste men hun har jo ikke reist enda så da lurer jeg på hva faen det er som har skjedd da hun tydeligvis har mista alle følelser for meg på noen uker. hun spør om vi fortsatt skal være venner osv jeg sa ja hvorfor ikke, noen min senere tar hun meg på kneet og tar meg i hånden og vi sitter der hånd i hånd i 10 min, ble hun plutselig interessert igjen da jeg tok hele praten som jeg gjorde og viste at jeg ikke var avhengig av hun og kom med setninger som jeg visste det skulle ta slutt uansett osv, eller var det for å trøste meg? Nå som hun plutselig ikke har meg vil hun ha meg? jeg har ingenting å tape, kanskje et vennskap med hun, kommer jo aldri til å se henne igjen uansett men hun er en kul jente og kunne godt tenkt å snakke med hun en gang iblandt på feks facebook.
Gjest mUnited89 Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Tror du gjorde det beste ut av situasjonen. Er i samme dilemma selv og jeg har sagt hvordan jeg føler og har det. Det endrer ikke faktum at hun skal reise til et annet land. Jeg har jo også lyst å nyte tiden som er igjen, men det er jo litt vanskelig når man har blitt glad i jenta og faktisk bryr seg. Man vet jo at det blir tøft uansett hva man gjør og derfor holder man kanskje litt igjen også. Tror du gjør det riktig i å ikke gå all inn jeg. Det beste du får ut av det er jo et avstandsforhold, og forrige gang hun reiste fra deg mistet hun følelsene ganske fort.. Nei du har rett, uansett hva jeg sier eller gjør reiser hun og jeg får ingenting ut av det, er ialfall første og siste gang jeg blir kjent med en som ikke bor fast i samme by/nærområdet, nå er det bare helt jævlig prøvde jo å skjule alt av følelser og sa til hun at hun bare var en flørt for meg osv , hun ble nok overasket over at jeg var så likegyldig og tenker sikkert hvorfor tar han det så pent.
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Nei du har rett, uansett hva jeg sier eller gjør reiser hun og jeg får ingenting ut av det, er ialfall første og siste gang jeg blir kjent med en som ikke bor fast i samme by/nærområdet, nå er det bare helt jævlig prøvde jo å skjule alt av følelser og sa til hun at hun bare var en flørt for meg osv , hun ble nok overasket over at jeg var så likegyldig og tenker sikkert hvorfor tar han det så pent. Vel, jeg har vært ærlig hele veien, og det endrer ikke det at hun reiser vekk og ikke vil inn i et forhold. Du for ha lykke til. Hadde jeg vært utenforstående og ikke opplevd dette selv hadde rådet mitt vært å gå ut med andre damer, men det er jo litt vanskelig å gjøre når man liker jenta. Jeg tror forresten at ting hadde vært annerledes for meg om jeg hadde vært mer likegyldig. Da kunne vi nok hatt det mer morro, men jeg er litt av den seriøse typen Endret 10. juni 2013 av .-L-.
Gjest mUnited89 Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Vel, jeg har vært ærlig hele veien, og det endrer ikke det at hun reiser vekk og ikke vil inn i et forhold. Du for ha lykke til. Hadde jeg vært utenforstående og ikke opplevd dette selv hadde rådet mitt vært å gå ut med andre damer, men det er jo litt vanskelig å gjøre når man liker jenta. Jeg tror forresten at ting hadde vært annerledes for meg om jeg hadde vært mer likegyldig. Da kunne vi nok hatt det mer morro, men jeg er litt av den seriøse typen Jeg er jo ikke likegyldig heller dette er et skuespill fra min side for å ikke virke desperate og trengende, de fleste jenter er kompliserte og om man åpner seg helt så har man tapt vel jeg har jo tapt uansett da så hva har jeg å tape? Jeg er en seriøs type jeg også jeg kunne sett for meg en fremtid med denne jenta, det at jeg forteller henne alt jeg føler etter at hun tydeligvis har mista interessen er noe jeg helst ikke vil gjøre kall meg gjerne feig, men kanskje det også er den eneste sjansen jeg har. Skjønner ikke hvordan det går an å gå fra forelska til null interesse på noen uker bortreist, enten driver hun med et spill eller så vet hun at det aldri kommer til å funke pga distanse og lukker seg selv for følelser, dette hadde aldri jeg klart men kanskje hun er tøffere hvem vet
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Vanskelig å si egentlig. Det at du har fått så god respons på at du er likegyldig tisier jo nesten at hun er glad for at det ikke er noe følelser i bildet. Da kan jo dere ha det gøy å holde på uten at noen blir såret. Samtidig så kan jo hun utvikle følelser ettervært siden dere koser dere og har det fint sammen. Det er vanskelig å komme med råd egentlig, for man burde generelt sett ikke slutte å gjøre noe som funker. Samtidig så har jo du ikke noe å tape på å være ærlig siden hun skal reise uansett. Jo fortere du blir ferdig med det jo bedre tenker jeg. Det kan jo slå begge veier. Går det dårlig kan du jo komme over hun å begynne å gå ut med andre jenter. Kjipt å kaste vekk tid.. Endret 10. juni 2013 av .-L-.
Gjest mUnited89 Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 vet ikke hva som er verst å ha sterke følelser for en person og aldri se den personen (det som hadde skjedd om vi fortsatt holdt på) eller å bare bli enige om at vi forblir venner og at følelsene blir borte. Når jeg leser det jeg skrev der opp høyt høres det nesten best ut med det siste selv om det er utrolig kjipt. har aldri hatt så sterke følelser for en jente før heller og om hun hadde sagt ok vi prøver med et langdistanseforhold hadde nok jeg gitt det en sjanse. det du sier er helt sant, det var også sånn i starten vi starta som venner så skjedde det bare automatisk. Ja vi dro hjem til meg første natt jeg møtte hun på byen men trodde aldri det skulle bli seriøst og gikk noen dater før vi fikk følelser. ja men da er jo spørsmålet hva tror du funker være ærlig blottlegge meg selv og fortelle henne alt eller å bare kjøre på leke litt som at jeg har det helt ok og at jeg også godt kunne tenke meg å være venn med hun og få hun til å like meg på den måten? hun reiser om 2-6 dager så har ikke så veldig god tid på meg, tenkte å stikke ut på byen en kveld til uka og drikke med hun.
Gjest Elseby13 Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Smart å lage en overskrift som ingen skjønner! Slik flere seg inn for å lese.. Mista henne tips! Jeg trodde at du lurte på hun mistet noen tips! Mange bruker jo henne istedenfor hun, så det kunne være mulig..
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Dere kan jo prøve å gjøre noe under oppholdet hun er borte. Hvorfor ikke sende brev? Skrive på skype? Ta bilder for å hisse hverandre litt opp? Det er såå mye man kan gjøre om kjærligheten er ment for hverandre
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Hva ser du for deg kommer til å skje om du ikke forteller henne hva du føler? Tror du kontakten kommer til å bli mindre og at dere glir fra hverandre? I så fall, si nå at du liker henne da, så får du ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå