Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 Kanskje noe merkelig spm...men hva gjør dere etter sexen når han har kommet inni deg? Spurter på do,lar det bli en våt flekk?? Og hvordan ber man egentlig typen om å gi deg oralsex?? Synes jeg får litt for lite kos generellt. Er selv veldig kosete med han..kan kysse hele ham, stryke på ham...så suge han...men etter at jeg har gjort dette vil han bare sette i gang..tenker ikke på å gjøre gjengjeld.så hva gjør jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 Si fra! Si fra om dine ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Kjekt med papir ved siden av senga... for da kan du "tette" til med papir et par minutter før du tar en tur på do. Da kan man holde rundt hverandre og kose litt hvis man liker det! Husk at hvis du ikke går på do kan du lett få urinveisinfeksjon... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Del Skrevet 7. juni 2002 Du kan be han å sugge deg etter dere har pu*t, eller du kan bruke: Håndkle,trusa t-shirt,gardin,papir,osv. Si i fra at du vil ha forspill, hvis ikke blir det ikke noe på han for han gjør det. Ikke akseptere "tøm og røm", si i fra hva du vil ha også. Det skal hver en nyttelse for begge to og ikke bare den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 7. juni 2002 #5 Del Skrevet 7. juni 2002 Når du har sugd han litt, sei så muntert "no er det min tur!" og legg deg til rette så han kan slikke deg. Du bør i allefall sei i fra, på ein eller annan måte, at du ønskar meir forspel/kos, for dine ønsker og lyster er like viktige som hans, og det er viktig at begge partar blir tilfredsstilt skal det blir noko dreis på sexlivet!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 7. juni 2002 #6 Del Skrevet 7. juni 2002 For det første burde det være en selvfølge at han gir litt tilbake, når du gjør som du gjør for ham.... Han vet nok ikke hvor heldig han er. Det er ikke alle som opplever at jenta orker å gjøre noe særlig for seg.... Jeg elsker å kose etter sex, men som det blir sagt, det lønner seg å gå på do kort tid etter for å unngå infeksjoner. Da er det jo bare å legge seg ned sammen begge to etterpå og fortsette kosen.... kanskje det til og med blir ekstraomganger?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #7 Del Skrevet 7. juni 2002 Eller du kan foreslå 69-stillingen. Da får og gir begge. De fleste menn tenner på 69-stillingen. Hjelper ikke noen av tipsene over - Dump ham ! Kvinner fortjener en mann som slikker. Og som jeg sier til min mann - Ingen dumper en god slikker. Man blir fort avhengig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 9. juni 2002 #8 Del Skrevet 9. juni 2002 Vi tar det som er nærmest, helst en sokk Så ligger vi i senga og koser litt før han først går på do og så setter jeg meg for å prøve å bli kvitt litt av spermen. *klem* Jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #9 Del Skrevet 10. juni 2002 Infeksjon?? Jeg pleier å legge en t-skjorte eller et håndkle under meg, og tømme meg på det. Burde jeg gå på do i stedet? Hvorfor? Hva er symptomene på urinveisinfeksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #10 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg pleier å løpe på do, "tømme" meg der, tisse, også skylle vekk rester som har havnet på lårene osv.. så løper jeg tilbake, hopper i sengen, også koser vi litt før vi enten sovner, eller elsker en gang til! alle dere jenter bør gå på do og tisse etter sex. klarer ikke forklare hvordan dere får urinveisinfeksjon, men bare gå og tiss etterpå dere, så er dere sikret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 11. juni 2002 #11 Del Skrevet 11. juni 2002 Urinveisinfeksjon kan være så mangt... blærekatarr for eksempel. Men det er en veldig snill variant! Man kan bli skikkelig dårlig... Aner ikke hva det kommer av, men jeg antar at det er basiller som kommer inn i urinrøret eller på kanten av det under samleie. Spør legen din!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 11. juni 2002 #12 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg er ekspert på dette med urinveisinfeksjon!! Husk at når man først har fått det èn-to-tre ganger skal det ingenting til før man får det igjen. Man får dette ved at man fryser eller ikke går på do etter sex. Under akten presser penis opp mot blæren og "urinveien". På meg virker det slik at jeg må på do etter samleie. Det er, som nevnt over, bakterier som får boltret seg. Jeg har kjæreste i forsvaret, så det blir kvalitet fremfor kvantitet på meg. Typisk at jeg har fått det hver gang han har reist tilbake i jobb. Men for en stund siden begynte jeg på tranbær-piller jeg kjøpte på helsekosten. Dette er bra for urinveiene og forebygger infeksjon. Funker kjempebra!!! La oss bare si at man kjenner det om man får en slik infeksjon!!!!! Du må tisse absolutt HELE TIDEN, kjennes ut som om du har drikki 5 liter vann. Mens når man setter seg på do, kommer det en dråpe eller ingenting. Dette svir som et helvete, og ihvertfall jeg griner så tårene spruter for det er så vondt. Jeg får det alltid på natten, så da er det bare å stå opp og heller se på tv/film. Kan bare glemme å prøve å sove for du på løpe på do hvert 3.minutt ca. Få tak i penicilin så fort som overhodet mulig, så går det rimelig fort over.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 11. juni 2002 #13 Del Skrevet 11. juni 2002 Eter hva jeg har forstått kommer faren for dette av at jenter har et ganske så kort urinrør, og at normale og relativt greie bakterier kan bli "pumpet" opp i urinblæra når man... ja nettopp... "pumper ivei". Men dersom man "spyler ut" rett etterpå er risikoen for problemer minimal.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juni 2002 #14 Del Skrevet 11. juni 2002 Vil han ikke kose med deg? Har du fått en bortskjemt egoist i sengen? Har en kamerat på 50 år som sier: "Vibeke; menn som ikke gidder å kose, bryr seg ikke". Sier som de andre over her: Si ifra om hva du ønsker! "Jeg har lyst til at du slikker meg". "Vil du stryke meg på ryggen?". "Vil du gi meg en massasje?". Du duller med og degger for han; bryr han seg om deg, vil han digge å degge for deg. Sånne menn liker vi!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #15 Del Skrevet 11. juni 2002 Uff, her er det motsatt ja...Noe av det beste jeg vet er å slikke jenta mi til orgasme. Også er jeg (altså gutt...) veldig kosete. Liker å ta omkring henne og kose, selvfølgelig under "akten" også, men også gjerne litt utenom også. Men... jeg får aldri "noe" tilbake for å si det slik.Ikke kjærtegn. Men slik er livet har jeg tenkt-man får bare holde ut, og glede seg over det en får da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå