AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg går siste året på vgs nå og det er ei jente i klassen min jeg har likt en stund. Hun er utrolig søt, hun virker velidg ålreit, men jeg har aldri pratet med henne annet enn når vi har vært på prosjektgrupper og slike ting. Hun er en stille og rolig jente, hun virker også utrolig snill. Vi er ikke i samme vennegjeng. Hun har to gode venninner hun er med hvert friminutt, mens jeg er mer i den "populære" gjengen. Selv om jeg ikke føler helt at jeg passer inn der. Mange i den gjengen er rett og slett drittsekker. Hun er en av de flinke i klassen og selv om jeg ikke er dum er jeg heller ingen 6-er elev. Jeg vet ikke om det skremmer meg litt at hun er så flink, men jeg vil gjerne ta kontakt med henne, men blir nervøs og merker jeg blir litt engstelig for hva hun tror om meg. Nå som vi snart er ferdige, så inviterte jeg hele klassen på fest hos meg. Hun er en av de som skal komme. Jeg har veldig lyst til å prøve å komme i kontakt med henne da. Få pratet ordentlig med henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å overbevise meg selv til å gjøre det. Jeg er ikke interessert i få henne til sengs, men vil bli kjent med henne for å se om det kunne være en mulighet til noe mer. Anonymous poster hash: 37973...623
robert90 Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg går siste året på vgs nå og det er ei jente i klassen min jeg har likt en stund. Hun er utrolig søt, hun virker velidg ålreit, men jeg har aldri pratet med henne annet enn når vi har vært på prosjektgrupper og slike ting. Hun er en stille og rolig jente, hun virker også utrolig snill. Vi er ikke i samme vennegjeng. Hun har to gode venninner hun er med hvert friminutt, mens jeg er mer i den "populære" gjengen. Selv om jeg ikke føler helt at jeg passer inn der. Mange i den gjengen er rett og slett drittsekker. Hun er en av de flinke i klassen og selv om jeg ikke er dum er jeg heller ingen 6-er elev. Jeg vet ikke om det skremmer meg litt at hun er så flink, men jeg vil gjerne ta kontakt med henne, men blir nervøs og merker jeg blir litt engstelig for hva hun tror om meg. Nå som vi snart er ferdige, så inviterte jeg hele klassen på fest hos meg. Hun er en av de som skal komme. Jeg har veldig lyst til å prøve å komme i kontakt med henne da. Få pratet ordentlig med henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å overbevise meg selv til å gjøre det. Jeg er ikke interessert i få henne til sengs, men vil bli kjent med henne for å se om det kunne være en mulighet til noe mer. Anonymous poster hash: 37973...623 jeg kjenner meg igjen har vært i samme situasjon bare motsatt, jeg var vel litt han der nerden, mens jeg var betatt av en jenten som jeg ikke fikk meg til å snakke med fordi hun hang litt med folk jeg ikke var så begeistret for den gangen. lykke til mann jeg håper det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Ikke for å være negativ, men husk at det er siste året på vgs, mange flytter, og ikke få følelser for hverandre for å så vite at dere blir atskilt etter kort tid pga avstand, når dere fortsatt har sterke følelser hverandre... sukk... av erfaring Anonymous poster hash: f91e0...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå