AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Da jeg ble uplanlagt gravid kjente jeg så vidt faren til barnet mitt, hadde kun møtt han et par ganger, visste egentlig ikke om jeg likte han. Det var et stort sjokk for oss begge da jeg fant ut at jeg var gravid og det ble litt krangling, men nå har vi en god tone og et godt samarbeid. Jeg har egentlig aldri tenkt på han som noen potensiell partner før og har heller ikke vært tiltrukket av han, men jeg merker at jeg blir litt ekstra betatt når jeg ser hvor flink han er med barnet. Nå tar jeg meg selv i å tenke på han ofte og merker at jeg plutselig er veldig tiltrukket av han. Han behandler meg med respekt og syns jeg er pen, men utover det har jeg ikke peiling på hva han egentlig syns om meg. Kan godt hende at jeg bare tror jeg liker han fordi vi har et barn sammen, men begynner å lure på om han faktisk kunne vært noe for meg..Det store faremomentet her er jo at det er en mulighet for at han faktisk ikke liker meg på den måten. Litt kjipt å bli avvist av en fyr som du må forholde deg til resten av livet, og det kan jo potensielt skape konflikter som igjen går utover barnet. Føler meg litt rådvill her.. Noen som har lignende erfaringer? Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: fca06...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Kan jo starte å foreslå at dere tre skal gjøre ting sammen, som å dra på diverse aktiviteter, ut og spise, og kanskje ferie? Og se hva som skjer derfra.. Anonymous poster hash: 09079...2c3
Lirael Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Oops...???? Det er vel bra hvis dere finner tonen. Du kunne kanskje hinte litt frempå for å se hva han eventuelt tenker om dette. Min erfaring er at menn gjerne ønsker å gjøre et forsøk med moren til sitt barn. Men ser jo at det er kjipt dersom du "braser frem" og han ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Det hadde jo vært supert for både deg, han og barnet Anonymous poster hash: 26d6e...1b8
Miss moneypenny Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Som en annen sier, spør om han kan tenke seg å finne på litt ting sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå