Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare lufte samvittigheten min litt....

Det var ei snill jente jeg snakket med en stund, vi har alltid hatt god leken tone oss i mellom.

Men det skjedde noe på veien. Jeg og en kammerat fant ut av vi skulle "teste" grenser. Så kompisen tok kontakt, Jeg tror hun ante ugler i mosen tidlig siden hun holdt igjen med en gang. Men da det ble stille fra meg begynte hun å prate med kompisen min. Hun er ikke så dum som jeg trodde. Hun skjønte at jeg "var med".

Det er jo så klart ulogisk å åpne seg for en fremmed. Hun skrev mye jeg kunne bekrefte, Så var det mye jeg ikke viste. Men det var sikkert en taktikk hun hadde.

Hun har tydeligvis god hukommelse og veldig detaljert av seg.

Hun gjennomskua kompisen min ganske fort noe som burde vært en advarsel for meg. Men jeg var dum som fortsatte tullet mitt. Når jeg og henne snakket sammen sa jeg små ting som avslørte mye. Hun er detaljert har jeg nå lært.

Hun gjorde noe morsomt en gang da hun tok kontakt med meg. Hun sendte meg en gåte på face: svaret var Samvittighet. Og lite skjønte jeg hva hun mente. Jeg var så opptatt av oppmerksomheten hennes. Hun ga meg selvtillit.

Hun ville stoppe det hele fordi hun visste godt hvor dette ville føre hen, så hun sletta meg på face. Men jeg var egoistisk og slem mot henne. Jeg prøvde å fremprovosere henne på nett, ved å såre henne. Så hun prøvde å ta igjen med samme mynt. Men så slo jeg til enda hardere med mobbing. Jeg er en voksen mann liksom. Jeg kjenner ikke igjen meg selv, det er ikke sånn hun kjenner meg heller.

Så nå vil hun aldri snakke med meg igjen, og hun håper på å aldri se meg igjen.

Så nå spør jeg meg selv, var det verdt det?

Hun var veldig glad i meg vet jeg, for den jeg var. Men nå ser hun et monster.

Hun ville ALDRI gjort noe sånt mot meg.

Fortjener jeg sympati?

Anonymous poster hash: 5d419...82c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.... hæ!?

• Liker 14
Skrevet

nei!

Gjest .-L-.
Skrevet

Nope, men hun snakker kanskje med deg igjen, hvis du ber på dine knær..

AnonymBruker
Skrevet

Ro ned røykinga!

Anonymous poster hash: 047b7...c5f
  • Liker 2
Skrevet

Hæ. Det er litt vanskelig å svare på dette når du ikke sier hva det er du har gjort. Da vet man jo ikke helt hvor ille dette er :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sparer på detaljer, for å ta litt hensyn.

De fleste av dere skjønner nok ikke innlegget. Men de involverte gjør det.

Skrevet

hvorfor legge ut her , når du ikke kan legge ut alt, sånn at vi forstår?:)

Skrevet

Om du forsøker å provosere andre uten mål og mening så er det dumt.

Med andre ord, du er dum.

Og du fikk som fortjent. Er man med på leken, så skal man tåle steken!

• Liker 2
Skrevet

Er du 12 år?

• Liker 2
Gjest Skogkar
Skrevet

Rart folk har problemer med kommunikasjon i forholdet...

• Liker 2
Gjest sweetsugar
Skrevet

Du fortjener ikke sympati, nei. Synes du skal si unnskyld til henne, å la henne være.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg glemte å nevne han som bor i nærheten.... Han var med på å følge med når hun gikk med hunden. Skal også sies han missforstod hva hun tenkte da hun så han i parken. Og hun har visst det lenge! da er man skarp da!

Faen! kan jeg forvente en anmeldelse?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke bare krysse grensene mellom dere, hvis du avstår det fellesidene som oppstår ? Det ville jo begrenset det, tror du ikke det?

Skrevet

Og jeg glemte å nevne han som bor i nærheten.... Han var med på å følge med når hun gikk med hunden. Skal også sies han missforstod hva hun tenkte da hun så han i parken. Og hun har visst det lenge! da er man skarp da!

Faen! kan jeg forvente en anmeldelse?

Hadde man kunne anmelde noen for å være dum kunne du forventet deg en anmeldelse med en gang. Det er samtidig VELDIG vanskelig å se sammenheng i teksten din. Du skriver utydelig og jeg forstår ikke helt alt du skriver her.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde dele dette på Facebook, og ikke kvinneguiden?

Anonymous poster hash: b06a3...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...