AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Alle dine bestetips til sommerklær/ behagelige klær som gravid? Gjerne gode bikinier og bher. Eventuelt andre tips for dårlig hud og slitent ansikt. Anonymous poster hash: 8b6a4...9b5
Stinelin Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Har akkurat fått klær fra Asos.com og H&M i posten, veldig fornøyd (med det som passet)! Deilig å ha litt freshe klær med god passform når man er gravid. Ang hud vet jeg ikke, bare husk solfaktor, gravide får lett pigmentflekker. 1
Frufly Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Har akkurat fått klær fra Asos.com og H&M i posten, veldig fornøyd (med det som passet)! Deilig å ha litt freshe klær med god passform når man er gravid. Ang hud vet jeg ikke, bare husk solfaktor, gravide får lett pigmentflekker. Hvordan var str hos Asos? Bruker 36 til vanlig, men har allerede lagt på meg litt så kan sikkert bruke 38.
Stinelin Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Hvordan var str hos Asos? Bruker 36 til vanlig, men har allerede lagt på meg litt så kan sikkert bruke 38. Det tenkte jeg også. Bruker 38 til vanlig og har lagt på meg 10kg, så jeg bestilte i 40. Angret på det, klærne var litt i største laget. Merket det særlig godt rundt skuldre og utringing at det ble litt stort. Det meste hadde god passform og kan brukes, men noe må jeg bare returnere eller selge videre. Tipper du kan bestille den størrelsen du vanligvis bruker.
Little sister Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg sverget til boob, singlettene er skikkelig gode, samme med genser/Tunika/topper. De har også en gravid/amme badedrakt. Ammebh fra Bravado er fantastisk god. Ville heller kjøpt bher fra change når du er ferdig med ammingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå