AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg (og brudgommen) har nå bestilt brudebukett til den store dagen. Buketten er faktisk nesten identisk med buketten som prinsesse Madeleine hadde Jeg synes den er svært vakker, men det slo meg da jeg så på tv-sendingen i går at "hvite" brudebuketter slett ikke ser hvite ut mot en hvit kjole. De ser jo nesten skitne ut! Jeg ble derfor i tvil om jeg heller vil gå for noe med mer farge. Hva tenker dere andre rundt dette? Ser hvit bukett "skittent" ut? Anonymous poster hash: 82fff...80e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Du kan jo ha en del grønt i den. Er heller ikke begeistret for helt hvite buketter. Enten blir buketten eller kjolen seende "skitten ut", og uttrykket blir fort kjedelig. Anonymous poster hash: 8bdc4...b3a
Gjest lisha Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Ville hatt litt grønt i, da syns jeg det er veldig fint
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Det kommer an på type blomster om de er hvite eller som i Madeleine sitt tilfelle grønne. Hvite peoner er hvite, det samme er lijer og feks coloumbia roser. Men trikset er å ha bittelitt grønt i. :-)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Ja, det er sant. Det glemte jeg - det er jo litt grønt i buketten min. Phew TS Anonymous poster hash: 82fff...80e
Semydfe Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Jeg syntes nesten alltid at hvite buketter ser feil ut mot hvit eller ivory kjole. Enten blir de for gule eller for grønne. Jeg ville nok blandet inn litt farge. Trenger ikke være knallfarger. Hvis man blander inn noen lyse pasteller så kan man oppnå det samme sarte uttrykket som en hvit bukett. Men det er nå min mening ;-)
septemberbrura Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Selv ville jeg valgt bukett med mer farge i, grønt og hvitt blir for store kontraster for min del. Men hvite liljer er jo ikke bare hvitt, de har et fargespill i seg som gjør at det bryter litt med den blendende hvitheten. 1
Gjest Ahs Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Vi skal ha bukett med temafargen i, for å bryte opp alt det hvite. Skal også ha sko med temafargen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 jeg har valgt hviteroser (mulig hun slenger i andre hviteblomster) og grønt + litt sølv detaljer (sølv er det som går igjen i hele bryllupet på dekorasjoner o.l Brudepikenes bukett så valgte vi å ta i litt mer farge så ikke det blir helt sterilt, så der blir det lyse lyse rosa roser blandet inn i de hvite rosene:) Anonymous poster hash: 19e91...cab
pusla Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes det er finere med litt farge på buketten enn hvit egentlig, men det vil sikkert hjelpe med litt grønt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå