Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som er et par år yngre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

19åringen som jeg er sitter jeg her å tenker på hva folk mener om å date yngre gutter?
Ikke noe fasitsvar her, lurer bare på hva folk tenker om det :blomst:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker best å date de som er 8-15 år eldre enn meg. kan til nød strekke meg ned til at han er et år eldre enn meg men da må han være rimelig fantastisk.

Anonymous poster hash: b2d5e...f8e
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 19år kunne det aldri ha falt meg inn å date yngre gutter, men etter at jeg rundet 25 så har jeg bare vært i forhold med gutter som har vært yngre enn meg :) Min samboer er 7år yngre enn meg.
Det viktigste er jo at man har det bra sammen og at kjemien er på plass!

Anonymous poster hash: c1787...233
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lenge siden jeg møtte en dame som var 5 år eldre enn meg, er selv 23 så ja, jeg lurer egentlig på det samme. Vi fikk veldig god kjemi og hun begynnte plutselig å klemme på meg osv. Etter at vi hadde hengt litt sa hun noe i duren: Jeg ante ikke at jeg kunne ha det så gøy med en 23åring. Hehe, jeg er jo forsåvidt vandt til å henge med folk som er eldre enn henne, og jeg har også hatt damer som er eldre enn henne igjen etter meg^^ Alikavel, man merker jo at det ikke er det kuleste i hennes øyne å være 5 år yngre :(

Anonymous poster hash: 7c86c...69d
  • Liker 2
Skrevet

Ja såklart. Vil helst ha en partner rundt min egen alder +/- noen år.

• Liker 2
Gjest Cloud9
Skrevet

Jeg trodde man i hovedsak ble sammen med folk pga personlighet, interesser og slikt.

Men, hvis jeg må svare så vil jeg vel si ca. 5 år yngre som maksgrensen min.

• Liker 1
Skrevet

Ja! Det funker helt fint også. Har hatt et forhold til en som var et par år yngre enn meg :)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var yngre likte jeg helst litt eldre gutter, men var nok fordi gutter gjerne er litt barnsligere enn jenter. Men merker at når jeg er blitt eldre, er nå 28, så er mange menn som er yngre enn meg blitt voksen, så jeg kunne betraktet dem som potensielle partnere. Det handler liksom om modenhet, ikke om alder. Men om du er 19 år og gutt, tror jeg nok ikke det er mange eldre jenter som er interessert. Men man vet jo aldri.

Gjest kimhan92
Skrevet

ja jeg kunne godt tenkt meg ei på 16-18 år , dem har sterke drifter

Gjest sweetsugar
Skrevet

Jeg foretrekker eldre. Er selv 18, og en som ser ung ut i 30 årene er noe jeg drømmer om. hehe..

Har drevet litt på med en som var to år yngre en meg når jeg var 16-17, og det ente jeg ganske kjapt for å si det slik.

Når vi sto ute i en låve å så på noen kaniner, og han plutselig sender meg mld rett ved siden av meg, å skriver "vi kysser på 1-2-3, ok?"

Da fikk jeg hetta for å si det mildt.

En annen som var 3 år yngre en meg, var 16, (til info, så virka han mye eldre i både utsendet og oppførsel, typ 16-17) rota jeg med på fylla engang, og den følelsen jeg hadde i meg dagen etter var overhodet ikke god.. Helt kvalmende, rett og slett.

Så nei, jeg kunne ikke vært sammen med en yngre en meg. Nå er jeg 18, og vil helst ha noen som er eldre, men grensen går vel for yngste på 19-20

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker de som er noen år yngre enn meg selv. Jeg har rundet 40 år og liker helst å date de som er i 30-årene.

Anonymous poster hash: 1b80d...56c
Skrevet

Kjæresten min er to år yngre. Det er overhodet ikke noe problem for oss. Vi ble sammen da vi var 37 og 35, så vi var begge godt voksne. For en som er 19 slik som TS, vil to år bety mye mer enn for oss. Hvis den ene har begynt å studere og den andre fortsatt går på videregående, vil man trolig merke en del forskjeller. Likevel trenger ikke dette ha noe å si. Det teller mer hvor moden en person er enn selve alderen.

Skrevet

Jeg kunne ikke gjort det selv. Jeg foretrekker noen som er eldre enn meg, og helst med noen år (og opp til 15 år eldre).

Men, jeg tenker ikke noe spesielt om kvinner som dater yngre menn. Det er bare noe jeg selv ikke ville foretrukket.

Skrevet

Ja, det kunne jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date, i dag faktisk, med en som er 25 som jeg har truffet på nettet. Og jeg er 27. Vi er begge ferdige på universitet og har tilsynelatende veldig like tanker om livet forøvrig. X'en er snart 34 og verdens mest umodne 34 åring (ikke helt objektiv her merker jeg, men dog).

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med 25 åringen jeg!

Anonymous poster hash: cd549...eac

• Liker 3
Gjest Naria
Skrevet

Kjæresten min er et år yngre enn meg, har aldri en gang tenkt på at det skulle være noe problem?

AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke, gutter 14-25 er gjerne 3-5 år yngre enn jenter når det kommer til mental utvikling.

Siste halvdel av 20-åra viskes denne mer ut og gutta tar igjen jentene i større grad, men fremdeles har du et problem ved at de fleste er på forskjellige stadier i livet med tanke på jobb, utdannelse, barn osv. Men at ei på 35 blir sammen med en på 32, eller ei på 30 blir sammen på 28 er langt ifra uvanlig og noe jeg ikke finner merkelig. At jenter på 21 skulle finne seg en gutt på 19 derimot?

Anonymous poster hash: 17ab0...c9d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en som er 5 år yngre enn meg nå, og han er på mange måter mye mer moden enn de jeg har datet før som har vært flere år eldre enn meg. Som flere her inne sier, så er det personligheten som teller, hvor moden man er for alderen.. :) Og selvsagt hvor man er i livet. Det kan være litt vanskelig for en 20 år gammel student å date ei på for eksempel 25 med barn, fast jobb etc (les: på en helt annen plass i livet).

Anonymous poster hash: 47cce...29a
Skrevet

Spørs helt på fyren. Han kan være både yngre og eldre så lenge jeg faller for han. Til nå har jeg bare datet eldre, men det kan jo endre seg.

Skrevet

Jeg liker at gutter er på min egen alder, eller noen år yngre eller eldre. Jeg er 26 og for noen måneder siden holdt jeg på med en fyr som var 24 og ble 25. Jeg blir 27 i år, så det er to år mellom oss, og det fungerte kjempefint. :) Det er som andre her inne også sier, modenheten det kommer an på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...