AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Frisøren klipte bort alt for mye av håret mitt, så nå vil jeg få håret til å vokse. F.A.S.T shampo er en shampo som visstnok skal få håret til å vokse fortere. Er egentlig skeptisk til slike "magiske" produkter, men etter å ha lest om folk som den har funket for, har jeg bestemt meg for å gi den et forsøk...Er det noen andre her inne som også lurer? Da kan dere følge med her. Så lurer jeg på: Har dere tips til hvordan jeg kan måle håret nøyaktig? Er det bare å strekke det ut å måle med målebånd? Synes det er vanskelig jeg... :cry: Tenkte jeg skulle ta før og etter bilde også, så kan dere få se. Dette blir spennende! Noen som allerede har erfaringer? Skal komme med oppdatering. Anonymous poster hash: e8177...4c8
snilla Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Denne vil jeg følge prøver også å spare ut håret mitt. Har en biotin-sjampo og balsam fra iherb, men håret blir så tørt av de, så bruker de ikke så ofte. Var ikke den sjampoen veldig dyr? Syns å huske at jeg har vurdert å kjøpe den selv en gang..
Gjest puffy Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Denne vil jeg følge prøver også å spare ut håret mitt. Har en biotin-sjampo og balsam fra iherb, men håret blir så tørt av de, så bruker de ikke så ofte. Var ikke den sjampoen veldig dyr? Syns å huske at jeg har vurdert å kjøpe den selv en gang.. Fast koster ca 500,- totalt for sjampo og balsam. Har brukt den flere ganger før og den har faktisk fungert på meg - har samtidig gått på ølgjær tabletter, b vitaminer og brukt Moroccan Oil. Verdt å prøve ut synes jeg
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Da har jeg begynt! Vasket håret mitt for første gang med den i går. ( + balsamen selvsagt) Skal vaske det i kveld også. Så skal jeg ta bilde av lengden på håret. Dette skal bli spennende! Anonymous poster hash: e8177...4c8
muffin26 Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Er det så lurt å vaske håret hver dag? Det sliter på håret og irriterer hodebunnen 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Driver litt med et tilsvarende prosjekt selv. Håret mitt er nå til litt under kjeven på ene siden og kort på andre, med kullsvarte lengder, en fæl oransjebrun farge i midten og min naturlige hårfarge som 4 cm ettervekst, som er en ganske så lys brun. Temmelig jævlig, med andre ord. Vurderer sterkt å ta klippemaskinen og bare ta alt sammen, for deretter å ta bilde annenhver uke eller så for å følge med på progresjonen. Håret mitt vokser relativt kjapt, og nå har jeg begynt å tvinge i meg ølgjær hver dag i tillegg. Skulle gjerne prøvd FAST-produktene, men prøver ut balsammetoden nå og den fungerer rimelig greit, så da prøver jeg heller uten. Meeeen så var det å ha baller til å ta alt håret, da. Det vet jeg ikke helt om jeg har, særlig nå som jeg søker jobb og greier i tillegg - vil helst slippe å forklare for potensielle arbeidsgivere at nei, jeg har ikke kreft, jeg bare klippa av meg alt håret på gøy. Men det hadde vært et artig prosjekt, da. Per nå tenker jeg å klippe litt og litt av slik at det til slutt kun er min naturlige farge igjen (blir gøy å se hvordan den ser ut, har ikke hatt den på maaange år og den ser ut til å ha lysnet bra mye, fra mørkebrun til nesten blond), men det hadde jo vært mye morsommere å gå mer drastisk til verks. Mulig jeg gjør det likevel i et "moment of temporary insanity". I så fall blir det skøy! Hm, nå spora jeg visst av. Lykke til, TS, skal holde meg oppdatert! Og legg ut bilde så vi får se! Anonymous poster hash: bded8...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå