Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #61 Skrevet 13. juni 2013 At en anmeldelse blir oversett i enkelte tilfeller gjør det ikke til et mindre lovbrudd. Men det var i utgangspunktet ikke det jeg tenkte på som kommer til å bite deg i skinka. Det er fullt mulig å oppdage snoking uten at noe blir avslørt. Krever litt teknisk innsikt, men det er en rekke ting som tilsvarer et opprevet brev i dataverdenen. Jeg ser som sagt ikke på snoking når det gjelder partneren som noe problem. Hadde ikke sett på det som noe problem om hun snoket på meg heller. Unntatt fra dette er selvfølgelig personlige bankkonti etc.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2013 #62 Skrevet 13. juni 2013 Jeg ser som sagt ikke på snoking når det gjelder partneren som noe problem. Hadde ikke sett på det som noe problem om hun snoket på meg heller. Unntatt fra dette er selvfølgelig personlige bankkonti etc. så når man er i et parforhold må man dele alt?
Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #63 Skrevet 13. juni 2013 så når man er i et parforhold må man dele alt? Nei, men man må være villig til å dele alt. Hvis det er nødvendig.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2013 #64 Skrevet 13. juni 2013 Nei, men man må være villig til å dele alt. Hvis det er nødvendig. skal man se på hverandre mens man driter og?
Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #65 Skrevet 13. juni 2013 skal man se på hverandre mens man driter og? hehe Ikke akkurat noe jeg syns er nødvendig, nei.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #66 Skrevet 13. juni 2013 Jeg ser som sagt ikke på snoking når det gjelder partneren som noe problem. Hadde ikke sett på det som noe problem om hun snoket på meg heller. Unntatt fra dette er selvfølgelig personlige bankkonti etc. Jaja, så lenge du er åpen om dette ovenfor henne, så hun har mulighet til å beskytte andres privatliv, så får du bare styre på.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #67 Skrevet 13. juni 2013 Vær åpen om det hvertfall. Noen ganger er det verre å ikke si noe, enn å lyve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå