Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir d feil av meg å snoke på tlf?

Jeg tenker som så: Hvis det har gått så langt at du føler for å snoke, og føler det så sterkt at du faktisk gjør det. Da spiller det vel ingen rolle om du finner noe eller ikke?

Enten er forholdet over fordi du finner noe, eller så er det over fordi du ikke har tillit til kjæresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok til å danne en statistikk. I tyrkia forguder de hotteste mennene på de kuleste utestedene frodige damer fremfor ekle stankelbein som her hjemme i Norge.

Hvordan vet du det? Har du ligget med alle Tyriske og Norske menn? :)

Anonymous poster hash: c89e1...35e

Gjest BettyBoop
Skrevet

Rakel rips er underholdende da Hehe

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Av egen erfaring: Mobilen voktes som gull. Er alltid med og helst under hodeputa om natta. Kommer en SMS snappes mobilen opp med en gang.

Gjest anonym
Skrevet

Jeg er deaperat over å finne ut om han er dt spesielt nå som jeg har funne ut at jeg er gravid. Vist jeg konforerer han så blir han bare drit sur å kjefter på meg fordi at jeg ikke har tillitt til han.

Skrevet

Jeg er deaperat over å finne ut om han er dt spesielt nå som jeg har funne ut at jeg er gravid. Vist jeg konforerer han så blir han bare drit sur å kjefter på meg fordi at jeg ikke har tillitt til han.

Spesielt nå som du er gravid? (Hvorfor spesielt?)

Selvsagt blir han sur hvis du spør om han er utro, er du dum eller?

Hvis du ikke stoler på ham, så lei en privatdetektiv da vel...

Gjest anonym
Skrevet

Nei jeg er ikke dum. Det er en jævla situasjon å sitte i! Å det er mer spes siden jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid. Skjønner du det ikke?eller skal du ha det inn med t-skje

Skrevet

Nei jeg er ikke dum. Det er en jævla situasjon å sitte i! Å det er mer spes siden jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid. Skjønner du det ikke?eller skal du ha det inn med t-skje

Hvorfor er det mer spesielt når du er gravid? Er det større sjanse for at han er utro når du er gravid? Det er denne jeg ikke skjønner.

Har du ikke tillit til ham? I så fall, gjør det slutt. Er ikke verre. Ta abort om du ikke takler å oppdra ungen alene eller med delt foreldrerett.

Gjest anonym
Skrevet

De er situasjonen jeg synst er verre. Ting hadde vært enklere om jeg ikke var det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Spesielt nå som du er gravid? (Hvorfor spesielt?)

Selvsagt blir han sur hvis du spør om han er utro, er du dum eller?

Hvis du ikke stoler på ham, så lei en privatdetektiv da vel...

desperatheten kommer vel av gravidhormoner som løper løpsk gjerne?

Gjest Gjest
Skrevet

Litt sann jeg føler det

Huff, føler med deg ts. Tror du han har vært utro lenge, eller bare i det siste, etter at han fikk vite at du er gravid? Er det et engangstilfelle, eller ei fast? Stoler du på mannen?

Hvis du har dårlig magefølelse, sjekk tlf!

Hvis du ikke stoler på fyren, hvis du finner ut at han er utro, kan abort være et alternativ , eller er det for seint, evt , har du bestemt deg for å beholde barnet ansett? Dette er det jo bare du som kan svare på.

Forstår at det må være ekstra kjipt siden du er gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helt klart sjekka tlf hans hvis du har mulighet. Jobber han overtid, ville jeg sjekka om bilen hans sto på jobb. Jeg har blitt bedratt, og den følelsen du går med nå, unner jeg ingen. Lykke til!

Anonymous poster hash: 49073...18a

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Jeg begynte å kjenne på følelsen av d foe ca 2mnd siden:( han har liksom ikke hatt lyst til å ha noe særli sex,han over ser meg snakker ikke til meg. Går ut foe å prate i tlf. Svarer ikke når jeg er i nærheten.det kan pipe inn masse meld når jeg ligger på fanget hans så tar han ikke opp tlf mn venter til jeg har gått eller så går han på do for å svare. Jeg elsker han og etter alt han har sakt før om at jeg er den rette og at han elsker meg mn så plutseli så blir det sann. Det er så vondt:( jeg har alldri opplevd utroskap før,å denne følelsen tar knekken på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg begynte å kjenne på følelsen av d foe ca 2mnd siden:( han har liksom ikke hatt lyst til å ha noe særli sex,han over ser meg snakker ikke til meg. Går ut foe å prate i tlf. Svarer ikke når jeg er i nærheten.det kan pipe inn masse meld når jeg ligger på fanget hans så tar han ikke opp tlf mn venter til jeg har gått eller så går han på do for å svare. Jeg elsker han og etter alt han har sakt før om at jeg er den rette og at han elsker meg mn så plutseli så blir det sann. Det er så vondt:( jeg har alldri opplevd utroskap før,å denne følelsen tar knekken på meg.

Utroskap er helt jævlig å oppleve. Man tråkkes ned i søla og føler seg ikke verdt noen ting etterpå. Jeg håper virkelig ikke at du skal behøve å oppleve utroskap. Men for å få ro med deg selv må du konfrontere han med mistankene dine. Du må få svar. Og han må vite at du er gravid. Det er ikke en sunn situasjon for deg sånn det er nå med barnet i magen og alt. En avklaring er nødvendig for at du skal kunne ta vare på deg selv og barnet i svangerskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren min Rasool i Alanya (Tyrkia) kalte meg Lulu en gang vi hadde sex.

Nå er vi riktignok ikke monogame, men det gikk da opp for meg at kansje Rasool også hadde andre kvinner?

Kansje ikke like kult om man er gift dog?

Poenget med å utdype at det er i Tyrkia???????????+

Anonymous poster hash: ab8a6...c52

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Poenget med å utdype at det er i Tyrkia???????????+

Anonymous poster hash: ab8a6...c52

Rakel Rips er så glad i disse tyrkerne sine vettu

Skrevet

Blir d feil av meg å snoke på tlf?

Alt er tillatt i kjærlighet, sies det.

AnonymBruker
Skrevet

Alt er tillatt i kjærlighet, sies det.

Dette er vel å oppfordre til å snoke?

Skrevet

Dette er vel å oppfordre til å snoke?

Jeg ser ikke noe problem med å såkalt snoke på den man lever i sammen med.

Da kan man nemlig ikke regne med å ha noe hemmelig privatliv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...