Gå til innhold

tegn på utroskap?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Rett på badet når h*n kommer hjem.

Anonymous poster hash: 5ba24...c37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min erfaring:

Trener mer, mer bevisst på hår/klær/kropp, overtid, ute med jobben, vokter mobilen hele døgnet, slette loggen på pc-en hver dag.... Spesielt det med mobilen går alltid igjen!

Og når du konfronterer han/henne med det:

Alle som er utro lyver om det. De lyver om ALT som du ikke ennå har oppdaget eller ikke har mulighet til å oppdage. Utroskap tar bort siste rest av ærlighet og respekt i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det varierer. Men endring i oppførsel, enten ene eller andre veien er ett godt tips.

Anonymous poster hash: fc441...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskeren min Rasool i Alanya (Tyrkia) kalte meg Lulu en gang vi hadde sex.
Nå er vi riktignok ikke monogame, men det gikk da opp for meg at kansje Rasool også hadde andre kvinner?
Kansje ikke like kult om man er gift dog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå holdt jeg på å skrive en lang liste, men jeg skal jammen ikke legge ut noen oppskrift på 'hvordan være utro og komme unna med det.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men!

Å ta tlf ut av rommet betyr ikke utroskap. Jeg gjør det ofte, uansett hvem jeg prater med av venner. Har spesielt en mannlig venn som mistet et familiemedlem for en tid siden, som jeg backer mye opp for tiden. Kjæresten min bruker å game, så for å ikke fortyrre samtaler om sorg, livet og lignende av uttrop fra kjæresten min, så går jeg ut.

Anonymous poster hash: 16313...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men!

Å ta tlf ut av rommet betyr ikke utroskap. Jeg gjør det ofte, uansett hvem jeg prater med av venner. Har spesielt en mannlig venn som mistet et familiemedlem for en tid siden, som jeg backer mye opp for tiden. Kjæresten min bruker å game, så for å ikke fortyrre samtaler om sorg, livet og lignende av uttrop fra kjæresten min, så går jeg ut.

Anonymous poster hash: 16313...640

Det er riktig, men det å ha mobilen på lydløs alltid, slå av pinkoden om natta/evt helt av mobilen, ha med mobilen i dusjen/på trening etc er sikre tegn, ikke ta innkommende samtaler når de kommer men gå ut og ringe tilbake. Alene er ikke dette tegn på utroskap, men alle jeg har snakket med som har utro menn, særlig der mennene er litt oppi åra (sånn 40+), har sett disse tegnene. Det gjelder det å gjøre slik at kona ikke ser mobilen og kan stille spørsmål fra hvem sms-ene kommer fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå holdt jeg på å skrive en lang liste, men jeg skal jammen ikke legge ut noen oppskrift på 'hvordan være utro og komme unna med det.'

Det er ikke hvordan komme unna med utroskap det denne tråden handler om. Har lest her inne tidligere at 80% av all utroskap ikke avsløres, så man trenger kanskje ikke være rakettforsker for å komme unna med utroskap?

Tråden handler om de tegnene på utroskap som man kan se hos sin partner. Og flere har jo skrevet inn mange sikre tegn.

Ett tegn jeg overså men allikvel egentlig så var irritasjonen over alt jeg gjorde. Noen menn blir mer kjærlige med kona for å dekke over at de ligger med en annen. Mens andre synes kona plutselig bare er irriterende og dum og får behov for å fortelle henne det hele tiden. Det skjedde her og jeg skjønte jo ingenting av hvorfor han plutselig skulle irritere seg over småting han før ikke hadde reagert på engang... Men nå vet jeg at det er fordi han hadde forelsket seg hodestups i en som i hans øyne var mye bedre. I alle andres øyne skjønner de ikke hva han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo ingen faste "tegn" på utroskap. Mange kan gjøre ting uten å tenke seg om. Tar samboeren min med seg telefonen på badet, så vil jeg bare tenke at han skal spille når han sitter på do. Fikser han seg opp, er det for at han vil føle seg fin, eller for at han vet jeg setter pris på det. Men kysser h*n deg ikke lenger, ikke vil at du skal se facebook, meldinger osv. når dere sitter ved hverandre - først da ville jeg blitt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Han har tlf på seg 24/7 han skjuler meld for meg. Skrur av lydløs vist det er noen som ringer. Facebooken oppner han alldri meld foran meg. Skriver alldri ama foran meg:(jeg lurer på hva det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

At vedkommende som en bruker skirver over her :

Fikser seg opp, slankeoperasjon, gjemmer telefon, sletter loggen på hustelefonen.

Går rett i dusjen etter å ha vært ute.

Aldri sex, nærhet og så videre.

Og at hele bygden vet alt som skjer utenom den som er hjemme.

Mye sinne og forbannelse over den som hun bor med.

Det er så masse som kan være tegn.

I mitt tilfelle så fikk jeg telefoner ifra ungene om at hun dro hjem samme man når jeg jobbet kveld og natt.

Samt at hun fikk herpes og legen spurte henne om jeg hadde vært utro.

Det har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Elskeren min Rasool i Alanya (Tyrkia) kalte meg Lulu en gang vi hadde sex.

Nå er vi riktignok ikke monogame, men det gikk da opp for meg at kansje Rasool også hadde andre kvinner?

Kansje ikke like kult om man er gift dog?

Å tro at en tyrker som bor i tyrkia ikke har andre kvinner er naivt. Så du har rett, han har andre kvinner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro at en tyrker som bor i tyrkia ikke har andre kvinner er naivt. Så du har rett, han har andre kvinner

Jaja, men Tyrkiske menn er 100 ganger bedre i senga en Norske menn, så det gjør ikke noe :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jaja, men Tyrkiske menn er 100 ganger bedre i senga en Norske menn, så det gjør ikke noe :)

Hvordan vet du det? Har du ligget med alle Tyriske og Norske menn? :)

Anonymous poster hash: c89e1...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Det med telefonen, tar den med overalt, har den på lydløs, gjerne legger den på bordet med fremsiden ned. Vil påstå dette er sikre tegn på at noe skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre det motsatte av min tyrkiske venninne :) Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...