Suss81 Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Vel....jeg er invitert i en bursdagsfest hvor vi skal ha Broadway inspirerte kostymer....men jeg kan ikke noe om Broadway..... Noen forslag til hva slags kostyme jeg kan ha?
Suss81 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2013 Ingen her som kjenner litt til Broadway plays?
Guybrush Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Broadway er bare en gate med masse teatre som hovedsakelig setter opp musicals. Du ka derfor velge og vrake i alle mulige kostymer. Men det klassiske blir sikkert fjær/snoking med snipp, moulin rouge greier osv
Scherbatsky Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Broadway er jo alt mulig. Du kan jo kikke på broadwayworld.com for å se hvilke musikaler som går, som du kunne tenkt deg å stjele fra. Eller du kan bare ta fra en gammel en. Den mest åpne "party" dress coden ever. Hvis jeg skulle kledd meg som noen fra en musikal måtte det ha blitt som Eve fra The Apple Tree (evt Ella, liker å være comfy vettu) eller å gått helt til det store, glamorøset og vært Galinda fra Wicked (The Good Witch fra Wizard of Oz). Kristin Chenoweth fan som jeg er. Buksedress, kjole, 20-tall, 30-tall, 60-tall, alle tall. Svart kjole, dress, galla... alt går, bare finn en karakter du kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå