Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

(Eks)Kjæresten min var utro, og jenta han var utro med skrev sårende meldinger til meg på FB.

Nå angrer horebukken og vil ha meg tilbake... Tror han har fortalt henne det nå for hun har blokka meg på FB..

Eksen forteller at ho ikke var noe god..,

Har så utrolig lyst å sende en sms det jeg spør om hvorfor hun ikke tar bedre vare på ham og gir ham god sex , slik at jeg slipper å høre han trygle om å komme tilbake, komme med tips på pure faenskap, kun for å såre henne.., hun er fedmeopperert, så enten har ho mye løshud eller så er hun full av arr..

Lyst å slenge på ekle kommentarer om det også..,

Ene og alene fordi hun såret meg...

Men, kan man bli politianmeld for slike ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skal du la det gå ut over henne? Var jo han som var utro da....

AnonymBruker
Skrevet

Smålig. Forståelig, kanskje, men definitivt smålig.

Det er mulig du kan bli anmeldt for ærekrenkelser, litt avhengig av innholdet, selv om de fleste lar det passere. Sjansen for fellende dom er uansett forsvinnende liten.

Anonymous poster hash: 57618...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du la det gå ut over henne? Var jo han som var utro da....

også skrev hun stygge ting om eller til henne.....

Anonymous poster hash: 03e3e...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, skjønner godt at du har lyst til det! Tror faktisk jeg hadde gjort det, bare for å kunne smake på den søte, søte hevnen...

Seriøst, å "stjele" en mann fra en annen dame, for så å slenge med leppa på Facebook, er såpass low life at jeg hadde vært akkurat like low life tilbake. Kanskje ikke så smart, men det tror jeg faktisk.

Ps. Håper du ikke har tenkt til å ta ham tilbake? Ikke gjør det.. Om en slufse klarer å lokke ham ut på ville veier, er det ikke utenkelig at også andre slufser greier det.

Anonymous poster hash: 0eece...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var hun som begynte Facebook-drittslenginga, så om hun går til politiet er hun dum som en stut. Politiet kommer neppe til å bry seg heller.

Anonymous poster hash: 4423b...b26
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hold deg for god til dette spillet du. Ignorer både eksen din og henne. Da får du mest respekt i det lange løp.

AnonymBruker
Skrevet

Ja og ja. Det er smålig og det er ok. Bra er det derimot ikke. Prøv å hold deg for god til dette du. =)

Klemmer skal du iallflall få fra meg =)

Anonymous poster hash: 3d7f5...efc
Gjest anonym
Skrevet

Ikke gjør noe ts!

Fikk vite at han jeg holdte på med har holdt på med ei bak ryggen min i tillegg. Nå har han mld meg, ringt meg flere ganger. Jeg svarer ikke. Det er den beste hevnen, tro meg!

Hev deg over det med å være borte...

Gjest Gjest
Skrevet

Seriøst, å "stjele" en mann fra en annen dame, for så å slenge med leppa på Facebook, er såpass low life at jeg hadde vært akkurat like low life tilbake. Kanskje ikke så smart, men det tror jeg faktisk.

Anonymous poster hash: 0eece...663

Ja det er low-life, men typen er tusen ganger værre da det var han som var utro, som er værre en å slenge med leppa på nettet.

Jeg kjønner ikke hvorfor noen går etter de som kjæresten var utro med, det er totalt å gå etter feil person. Ja de har gjort noe ufint, men om du først gidder/øsnker å hevne deg, så er vel det mest fornuftig å hevne seg på den som har gjort deg mest urett. Det virker nesten som disse menneskene legger litt av skylden over på elskeren/elsekerinnen snarere enn det utroe krypet som har 100% av skylden og ansvaret.

Det nesten litt sånn som menn som skal "skambanke" fyren som lå med dama hans. Om han absolutt må skambanke noen så burde han prylt damen sin da det er hun som har gjort noe gale (jeg tar altså avstand fra vold som ikke er selvforsvar, dette er ment for å illustrere poenget om hvem en burde gå etter om en skal "ta igjenn").

Jeg vil anbefale TS å la det ligge, vær heller hånlig mot eksen når han kryper for deg. Ta han for all del ikke tilbake.

Skrevet

[quote name="Gjest" post="12815271" timestamp=

Ja det er low-life, men typen er tusen ganger værre da det var han som var utro, som er værre en å slenge med leppa på nettet.

Jeg kjønner ikke hvorfor noen går etter de som kjæresten var utro med, det er totalt å gå etter feil person. Ja de har gjort noe ufint, men om du først gidder/øsnker å hevne deg, så er vel det mest fornuftig å hevne seg på den som har gjort deg mest urett. Det virker nesten som disse menneskene legger litt av skylden over på elskeren/elsekerinnen snarere enn det utroe krypet som har 100% av skylden og ansvaret.

Det nesten litt sånn som menn som skal "skambanke" fyren som lå med dama hans. Om han absolutt må skambanke noen så burde han prylt damen sin da det er hun som har gjort noe gale (jeg tar altså avstand fra vold som ikke er selvforsvar, dette er ment for å illustrere poenget om hvem en burde gå etter om en skal "ta igjenn").

Jeg vil anbefale TS å la det ligge, vær heller hånlig mot eksen når han kryper for deg. Ta han for all del ikke tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...