Kittykat Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Datteren vår har veldig lyst til å begynne på et teaterkurs. Jeg har søkt litt rundt om på nettet, men finner ikke noe særlig. Jeg finner noe på Bergen kulturskole, men er usikker på om dette er en skole som tilbyr kurs over så og så mange uker eller om det er en skole man søker seg inn på for å gå der et semester osv ( er litt bortkommen nå ) Men jeg lurte egentlig på om noen vet om det er noen steder i Bergen som tilbyr teaterkurs for nybegynnere.....
Gjest Anja Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg har drevet med teater i mange år i Bergen, og det finnes mange muligheter! Fyllingsdalen teater er et veldig godt alternativ, de driver både teaterskole, og elevene har ofte mulighet til å være med i stykkene som spilles. Veldig flinke folk! Et annet sted er vestlandske teatersenter, fristen for å søke der for neste år er vel kanskje gått ut, men går Ann å stille seg på venteliste. Også er det forum scene,.
Gjest jean Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg ville styrt unna forum scene. Har selv gått der, og har snakket med andre som har sluttet der etter meg. Ingen gode erfaringer med stedet. Bare et lite tips:)
Gjest Anja Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Ja, er i grunnen enig! Har gått der selv jeg og, og er litt trøblete der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå