Gå til innhold

Dere klesguruer: trenger litt hjelp med tilbehør!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer, og kommer til å ha en relativt stor mage pga graviditet. Siden jeg måtte slutte på noen medisiner ifm sv.skapet har jeg fått endel vann i kroppen + at brystene har vokst av en annen verden, så jeg har slitt med å finne en kjole som jeg både trives i og føler blir pen til min fasong. Etter mange butikker og timer med kjoleprøving, fant jeg en kjole som jeg følte jeg ble fin i.

http://www.ellos.dk/zizzi/zizzi-kjole/413132 (i grått)

Mulig endel vil synes den er ganske anonym og kjedelig, men den er finere i virkeligheten, og jeg tenkte med det rette tilbehøret vil den bli bra :smilbla:

Men jeg lurer på:

- jeg tror jeg trenger en bolero/sjal etc til å ha over skuldrene da det ikke er noe garanti for pent vær dit vi skal + at overarmene mine er noe pløsete for tiden pga vannet i kroppen. Hva bør jeg velge og hvilen farge?
- Den er litt pyntet under bysten - er det greit at jeg bruker smykker etc som pynter opp litt ekstra?
- hvilke strømper, eventuelt bare føtter?
- jeg gruer meg til å trå føttene ned i pensko, men akter å ha litt hæler når jeg skal bruke kjole, koste hva det koste vil :sur: Farge og type?

Tusen takk til de som orker å kikke og svare! Sist bryllup jeg deltok i var vårt eget, så føler meg litt lost i bryllupsklær :daane:

Anonymous poster hash: 7c3d2...3c6
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Synes kjolen var nydelig! Etter min mening er det penere med sjal (type pashmina) enn med bolero. Det blir for mye med halskjede og sjal, så jeg foreslår at du finner noen fine, store øredobber. Siden du er gravid synes jeg du kan tillate deg å bruke en hudfarget strømpebukse, gjerne en med litt støttefunksjon. Pass bare på at fargen matcher hudtonen din og at den ikke er for blank. Og husk at du må velge pumps - sandaler og strømpebukse er no go ;) Har laget noen forslag til deg, jeg.

4962e3897560216f43719a8fbe917c9d.jpg

AnonymBruker
Skrevet

kjolen er jo bare nydelig!! Synd de ikke hadde denne kjolen i strl 38, for da ville jeg også ha kjøpt meg den i bryllupet jeg skal til i sommer... ;)

Synes Nanne70 hadde noen gode forslag, men ville nok brukt sølv og hvitt som tilbehør. Jeg er ikke så glad i bolero selv, synes sjal også skjuler mer overarmer om man ønsker det ;)

Håper du får det fint i bryllupet! :)

Anonymous poster hash: 3752a...618
AnonymBruker
Skrevet

Nanne70: Tusen takk for supre forslag! Jeg er målløs av at du har gjort så mye for en ukjent :smilbla: Er full av inspirasjon!

Gjest Nanne70
Skrevet

Nanne70: Tusen takk for supre forslag! Jeg er målløs av at du har gjort så mye for en ukjent :smilbla: Er full av inspirasjon!

Bare hyggelig, synes det er gøy å holde på med slikt :)

Skrevet

tror du blir veldig vakker i den kjolen jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin kjole :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...