Gjest Tor Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Har vært sammen med en jente i snart 3 uker. Vi møttes for rundt 2 måneder siden og har kun hatt sex de siste par ukene. Her om dagen sa hun rett ut at sexen ikke var bra og at det var bra hun likte meg, fordi jeg var ikke bra i senga. Ble rett og slett satt ut. For det første synes jeg det er en elendig ting å si til sin kjæreste. Det burde være mulig å formulere seg litt annerledes. For det andre synes jeg sexen har vært grei nok så langt, særlig siden vi er "nye" for hverandre. Jeg tenkte det ville komme etterhvert. For det tredje virker det som hun la alt ansvar på meg. Jeg savner flere ting av henne i senga, men hun fokuserte kun på meg og hva jeg gjorde og ikke gjorde. Har ikke snakket med henne på to dager siden hun fortalte meg dette. Sa det var elendig av henne å si noe slikt og at jeg måtte tenke på ting. Er jeg urimelig her?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Det var dårlig av henne. Vet hun at du ble sur for det? Anonymous poster hash: a8bea...21c 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Syns ikke du er urimelig. Hun burde formulert seg annerledes, sagt konkret hva det var hun ikke likte og kommet med forslag om hva dere kunne gjøre for å få det bedre 4
Gjest *MaggieQ* Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 For en råtten ting å si. Hadde blitt dødelig fornærmet og vært like ærlig tilbake; at hun ikke akkurat er rå i senga hun heller. For at ting i senga skal funke så må en jo kommunisere og bli trygg på hverandre og det er jo noe som tar tid. E jo aldri helt fantastisk i starten. Men etterhvert som en blir kjent og prater sammen så blir det jo bedre og bedre. 1
sisteboss Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Det var meget slemt sagt av henne, rett og slett respektløst. Du burde fortelle henne hvor såret du er over dette, sånn at hun forstår at hun såret deg og at hun gjorde noe galt. 1
Greengrass Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Veldig dårlig gjort å si noe slikt! Det er to som skal fungere sammen i senga, hun kan ikke lempe alt ansvaret for god sex over på deg. Jeg synes sex med partneren min ble bedre og bedre etterhvert som vi ble kjent med hverandre. 2
Gjest Tor Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ble såpass provosert og betenkt at jeg vurderer å gjøre det slutt med henne. Jeg liker henne godt, men det har vært enkelte småting som har gjort meg litt urolig. Dette tok derimot kaka. Jeg kjente jeg ble kraftig irritert, såret og sint.
Gjest badeand1 Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ble såpass provosert og betenkt at jeg vurderer å gjøre det slutt med henne. Jeg liker henne godt, men det har vært enkelte småting som har gjort meg litt urolig. Dette tok derimot kaka. Jeg kjente jeg ble kraftig irritert, såret og sint. Si det til henne. At du ble såret over det hun sa. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Og hvor gamle er dere, Tor ? Jeg spør fordi tryggheten og selvforståelsen av egen seksualitet spiller en vesentlig rolle når to skal skape nytelse sammen. Klarer de begge da å gi den andre en genuin opplevelse av å være ønsket så blir det nesten alltid bra. Med aksept og forståelse, for å med nysgjerrighet og interesse finne den andres tenningsmønster og triggere, - kunne med kropp, fakter og ord mykt rettlede og gi tilbakemeldinger. Desverre kan kvinner/jenter ofte ta menns seksualitet som en selvfølge. Noe som ikke er tilfellet. Slike kommentarer som de du fikk kan knekke et menneskes seksuelle selvfølelse for lang, lang tid fremover. Edit: Slengt ut Leif. Endret 9. juni 2013 av Lille-pus 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 er ikke bare kv Og hvor gamle er dere, Tor ? Jeg spør fordi tryggheten og selvforståelsen av egen seksualitet spiller en vesentlig rolle når to skal skape nytelse sammen. Klarer de begge da å gi den andre en genuin opplevelse av å være ønsket så blir det nesten alltid bra. Med aksept og forståelse, for å med nysgjerrighet og interesse finne den andres tenningsmønster og triggere, - kunne med kropp, fakter og ord mykt rettlede og gi tilbakemeldinger. Desverre kan kvinner/jenter ofte ta menns seksualitet som en selvfølge. Noe som ikke er tilfellet. Slike kommentarer som de du fikk kan knekke et menneskes seksuelle selvfølelse for lang, lang tid fremover. Edit: Slengt ut Leif. dette er ikke bare kvinners feil.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Men du er vel dårlig i senga da! Selv har jeg opplevd menn som bare vil tilfredsstille seg selv og gjerne sove etterpå. Da har jeg lyst til å si at de er dårlig i senga, for selv tror de ofte at de er så fantastiske. Ta det som en mann! Snakk med henne og legg deg i selen for å gjøre sexen mer spennende også for henne. Du vil oppleve da at dere begge får det bedre.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Har vært sammen med en jente i snart 3 uker. Vi møttes for rundt 2 måneder siden og har kun hatt sex de siste par ukene. Her om dagen sa hun rett ut at sexen ikke var bra og at det var bra hun likte meg, fordi jeg var ikke bra i senga. Ble rett og slett satt ut. For det første synes jeg det er en elendig ting å si til sin kjæreste. Det burde være mulig å formulere seg litt annerledes. For det andre synes jeg sexen har vært grei nok så langt, særlig siden vi er "nye" for hverandre. Jeg tenkte det ville komme etterhvert. For det tredje virker det som hun la alt ansvar på meg. Jeg savner flere ting av henne i senga, men hun fokuserte kun på meg og hva jeg gjorde og ikke gjorde. Har ikke snakket med henne på to dager siden hun fortalte meg dette. Sa det var elendig av henne å si noe slikt og at jeg måtte tenke på ting. Er jeg urimelig her? slemme drittkjerring. Dump henne 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Men du er vel dårlig i senga da! Selv har jeg opplevd menn som bare vil tilfredsstille seg selv og gjerne sove etterpå. Da har jeg lyst til å si at de er dårlig i senga, for selv tror de ofte at de er så fantastiske. Ta det som en mann! Snakk med henne og legg deg i selen for å gjøre sexen mer spennende også for henne. Du vil oppleve da at dere begge får det bedre. siden hun lar han gjøre all jobben og ikke kommuniserer hva hun liker så er hun like dårlig selv. Han kan ikke gjette hva hun liker. 2
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 siden hun lar han gjøre all jobben og ikke kommuniserer hva hun liker så er hun like dårlig selv. Han kan ikke gjette hva hun liker. Klart hun er like dårlig, ellers ville hun vel vært mer aktiv for å få det bedre selv. Men min mening var at TS godt kunne prøve litt hardere slik at hun kanskje følte han var god i senga. For alt for mange menn er så late og sløve og bare tuter på ut og inn selv om dette ikke gir kvinnen noe tilfredsstillelse....
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 er ikke bare kv dette er ikke bare kvinners feil. Men av og til er det kvinnens feil, og hva da ? Jeg snakker om enkeltindivider, ikke om kvinner som en enhetlig gruppe. Det er mange grunner til at dette i enkelte tilfeller er slik, og de trenger vi ikke nødvendigvis avspore Tor sin tråd med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Men du er vel dårlig i senga da! Selv har jeg opplevd menn som bare vil tilfredsstille seg selv og gjerne sove etterpå. Da har jeg lyst til å si at de er dårlig i senga, for selv tror de ofte at de er så fantastiske. Ta det som en mann! Snakk med henne og legg deg i selen for å gjøre sexen mer spennende også for henne. Du vil oppleve da at dere begge får det bedre. Anonymous poster hash: 07868...9ba 5
Gjest Tor Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Men du er vel dårlig i senga da! Selv har jeg opplevd menn som bare vil tilfredsstille seg selv og gjerne sove etterpå. Da har jeg lyst til å si at de er dårlig i senga, for selv tror de ofte at de er så fantastiske. Ta det som en mann! Snakk med henne og legg deg i selen for å gjøre sexen mer spennende også for henne. Du vil oppleve da at dere begge får det bedre. Har ikke mottatt noen klager tidligere og hadde veldig bra sex med min forrige kjæreste. Er heller ikke egoistisk i senga, men jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs første gangen. De neste gangene ble det mye bedre. Synes jeg da. Jeg bruker tid på forspill før penetrering og ligger og koser med henne etterpå. Hvorfor skal jeg legge meg i selen for å gjøre sexen bedre for henne? Jeg mener at sex er noe for begge og noe vi sammen skal gjøre bra. Jeg er ikke her for å tilfredstille henne. Det at hun har en slik holdning har rett og slett "skremt" meg. Som sagt, det er mange ting jeg savner fra henne i senga, men jeg tenkte at dette er noe vi finner ut av etterhvert, etterhvert som vi blir mer trygge på hverandre. Sendte henne en melding nå der jeg skrev rett ut at jeg var fryktelig skuffet over henne og at det hun sa såret meg. Skrev også at jeg vurderte om vi var rett for hverandre og at jeg trenger betenkningstid.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Men av og til er det kvinnens feil, og hva da ? Jeg snakker om enkeltindivider, ikke om kvinner som en enhetlig gruppe. Det er mange grunner til at dette i enkelte tilfeller er slik, og de trenger vi ikke nødvendigvis avspore Tor sin tråd med. å sånn ja. Jeg trodde du snakket om den gjengse oppfatning som er skapt i samfunnet om at menn alltid er klar for sex alltid.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Klart hun er like dårlig, ellers ville hun vel vært mer aktiv for å få det bedre selv. Men min mening var at TS godt kunne prøve litt hardere slik at hun kanskje følte han var god i senga. For alt for mange menn er så late og sløve og bare tuter på ut og inn selv om dette ikke gir kvinnen noe tilfredsstillelse.... det er ikke min erfaring med menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå