Gjest Knust Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg var utro (la meg litt i sengen til en mann jeg var på besøk hos fordi jeg var sliten, han la seg ved siden av meg og strøk litt på meg), jeg var veldig lei meg for det etterpå og fortalte det til kjæresten min, som da gjorde det slutt. Jeg lurer nå på, dere menn som er her: Er det noe håp for at han skal ville bli sammen med meg igjen? Han har bedt meg om å ikke kontakte han igjen. Hva skal jeg gjøre? La være å ta kontakt eller ta kontakt om en stund og beklage igjen? Jeg har allerede beklaget masse, sagt at jeg er kjempelei meg for det, at jeg angrer, aldri skulle ha gjort det osv.
Jolene Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke mann men svare likevel. Ikke kontakt han. Du burde være glad du er kvitt denne kjæresten din, fordi han ikke stolte på deg. Synes ikke du har gjort noe galt i denne situasjonen, og du burde heller være glad for å være kvitt en slik tulling. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Du la deg i sengen til en mann du var på besøk med? Og det gjør det utro? Her er det noe som skurrer. For det første så legger man seg vel ikke i sengen til venner. Om man er sliten så legger man seg enten på sofaen eller drar hjem. For det andre så gjør det deg ikke utro selv om det er veldig merkelig. Anonymous poster hash: 59998...471 2
typewriter Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Gjør ham en tjeneste, og respekter hans ønske
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke mann men svare likevel. Ikke kontakt han. Du burde være glad du er kvitt denne kjæresten din, fordi han ikke stolte på deg. Synes ikke du har gjort noe galt i denne situasjonen, og du burde heller være glad for å være kvitt en slik tulling. Jeg hadde IKKE akseptert at kjæresten min la seg i samme seng som andre kvinner ! Anonymous poster hash: 81d24...1a0 4
Gjest anonym Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke mann men svare likevel. Ikke kontakt han. Du burde være glad du er kvitt denne kjæresten din, fordi han ikke stolte på deg. Synes ikke du har gjort noe galt i denne situasjonen, og du burde heller være glad for å være kvitt en slik tulling. "kvitt en slik tulling". Hva med henne da? Legger seg i senga til en fyr som forfører henne når hun har kjæreste... Vanskelig å si hav du skla gjøre ts. Har du forklart han hva som skjedde? Vet han hvem han er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå