sirilin Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Har sett et spisebord hos Living. De har jo ikke nettbutikk, men kan jeg få de til å sende det nordover til meg? Hvis de ikke gjør dette, hvordan løse det da..for bordet skal jeg ha
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Send en mail og spør dem! Anonymous poster hash: e7f46...389
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Link meg spisebordet, da;) Er på jakt etter et jeg også! Anonymous poster hash: 57c63...514
Frk Midnattsol Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Jeg bor i Nord-Norge, og har fått tilsendt møbler fra Living uten noen problemer
sirilin Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2013 Spisebordet er ikke så spennende altså Ville egentlig kjøpe det supersirkulære fra Fritz Hansen, men konkluderte med i siste liten at jeg ikke gidder å investere i et slik for det er bare plass til 4 stk så vil nok ha det i en kortere periode. (Er blitt singel nå så.. hihi) Så flott Frk Midnattsol, da skal jeg få bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå