Unia Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er litt bekymret for at jeg kanskje er gravid. Jeg går på p-piller, men har en tendens til å glemme å ta de, og har rota ganske mye i det siste. Jeg hadde sex natt til 1. mai, og trooor jeg hadde hatt mensen noen dager før det. Da jeg begynte på et nytt brett, droppa jeg sukkerpillene fordi jeg tenkte jeg skulle hoppe over mensen. Men så begynte jeg å blø litt alikevel, bare sånn en gang per dag. Mer sånn brunaktig. Det var vel rundt den 1. juni. Så slutta jeg bare å ta p-pillene, fordi jeg begynte å mistenkte at jeg kunne være gravid. Så gikk det noen dager uten at jeg blødde noe. Men plutselig så kom det vanlig blod, og jeg tenkte at det var mensen og at jeg ikke var gravid alikevel. Men så blødde jeg tydeligvis bare den ene gangen. I tillegg så har jeg vært litt sånn småkvalm, og føler meg bare veldig rar i magen på en måte. Jeg har dårlig matlyst, fikk skikkelig hodepine her en dag (og det bruker jeg aldri å ha) så ble jeg plutselig kjempekvalm og kasta opp. Har også veldig mye luft i magen, generelt dårlig mage, og syns at magen ser større ut (men det er jo sikkert bare fordi den er oppblåst). Har også vondt i ryggen. Dette ble sikkert ganske rotete, vertfall det med p-pillene, men det er jo egentlig ikke så viktig. Det jeg egentlig lurer på er om jeg kan være gravid selv om jeg blør? Jeg vet at jeg bare burde dra på apoteket å få en test, men kjenner folk som jobber der, så derfor er det litt vanskelig. Kan jo sikkert også dra til legen, men er nesten litt sånn at jeg ikke tør.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Det er en del matbutikker og bemsinstasjoner som har graviditetstester også. Anonymous poster hash: 40034...ba5 1
#Sunrise Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 tviler på at du er gravid, ta en test, ingen her som kan si om du er gravid eller ikke, 1
Unia Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2013 Jeg vet at ingen her kan si om jeg er gravid eller ikke. Var ikke det jeg mente.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Min katt sier; kjøp en test. Anonymous poster hash: cdfba...d06 2
kalinka85 Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Ee så lei av slike idiotiske spm! Ja du er nok gravid med 5-linger, to av dem utenfor livmora! 2
Unia Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2013 Jeg spør om jeg kan være gravid selv om jeg blør. Ettersom jeg aldri har vært gravid før, og generelt ikke vet så mye om det, så syns ikke jeg det er et idiotisk spørsmål.
kalinka85 Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Ingen her på kg er leger med evne til å se gjennom skjermen, så jo, du stiller et idiotisk spm! Ta en test! 1
Unia Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2013 Det var da svært så vanskelig det skulle være å få svar på et spørsmål. Mitt spørsmål krever ikke at dere ser gjennom skjermen i det hele tatt.
lykkestor Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Man blir bare lei av slike tråder om og om igjen. Det finnes så mange av de her. Kjøp deg en test. Kan hende du er gravid, og det kan hende du ikke er det. Blø kan man uansett om det var spørsmålet ditt. 3
lykkestor Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Du kan ikke få noen andre til å kjøpe test for deg da? eller ta det i matbutikken/bensinstasjon?
Gjest Phoenix Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Som alle andre sier, kjøp deg en test om du lurer på dette. Har du hatt sex så er det alltid en mulighet for graviditet, uansett. De kommer i så mange versjoner. Noen har blødninger hver måned selvom de er gravide, noen spyr til de besvimer når de er gravide, og noen har ikke et eneste tegn. Det er kjempevanskelig å svare på om du kan være, eller ikke.
Gjest Allergikeren Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 JA, du KAN bli gravid _selv_ om du blør. Derfor er ikke mensen alltid noen god indikasjon på om du er gravid eller ikke. Spesielt ikke ved bruk av hormonell prevensjon, siden det da er en bortfallsblødning, og slettes ikke noen naturlig menstruasjonsblødning.
Gjest Morteno Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Dropp testen og vent i noen måneder. Hvis magen vokser er det nok en liten sjanse for at du er gravid. 1
Longgone Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 Herregud kan ikke vi få et eget underforum med "er jeg gravid" tråder? Spammer jo hele graviditetsforumet.. 3
Askmeagain89 Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 Hvis du er redd for at folk på apoteket skal se du kjøper test og ikke tør å gå til legen for å teste heller er du A: ikke gammel nok til å ha sex eller B: for umoden til å ha sex. Ta deg sammen kvinne! Vi lever i 2013, det er ikke flaut å kjøpe en test selv om de kjenner deg på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå