Broken_1988 Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er så lei meg for tiden. Prøver å late som om jeg ikke er det ovenfor mine venner og bekjente. Det er nå ca 6 uker siden min kjæreste,bestevenn og samboer gjennom 7 år gjorde det slutt med meg. Jeg var og er helt knust fremdeles. Spesielt er det tøfft og takle når alle i vennekretsen kjøper seg hus, gifter seg, får barn og slår seg til ro. Lever det "perfekte" liv, og har alt jeg noen gang har ønsket meg. Jeg var sikker på at det var min tur til å gifte meg snart. Ikke mist reise på en ferie i sommer, sammen med den mannen jeg elsket. Nå er det ingen planer, ingen å reise på ferie med i sommer, en leilighet som alltid er tom, ingen å spise middag med osv. Jeg klarer meg tildels bra, men så er det så mange stunder hvor jeg tenker alt for mye. Savner han så utrolig masse, at det kommer en tåre i øyekroken hver gang jeg tenker på det. Det er bare han jeg vil ha, og savnet blir bare større og større. Han var så god mot meg, gjorde alt for at jeg skulle ha det bra. Men nå har han såret meg mer enn noen annen noen gang har gjort. Han var min føste store kjærlighet, selv om savnet og tommheten er der hver dag, så vet jeg at det ikke bare er selskapet jeg savner, men jeg savner HAN! Bare han!! Han skulle være min, min for alltid. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal gjøre nå? Har ikke snakket noe som helst med han på over to uker nå. Det er hardt. Vil ha han tilbake <3 Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem? Vi hadde ett "fint" brudd. Fikk snakket ut om ting osv. Han mente vi hadde vokst fra hverandre og at ting ikke var slik som de var i begynnelsen. Er så utrolig lei meg.
MsPaddington Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Høres ut som om han er en grei mann, men som rett og slett bare har mistet følelsene for deg. Men det gjør det vel ikke mindre vondt, kanskje bare enda værre. Huff Jeg føler så innmari med deg, og har ikke mye å komme med utenom at du må huske på at det vil gå bedre med tiden. Selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Etter hvert kommer du til å møte en ny god, snill mann, men bruk tiden nå på å komme deg ovenpå. Og husk at det ikke er sikkert alle dine gifte venner lever det perfekte liv selv om de har hus, mann og barn. Lykke til! Sender deg en klem
Broken_1988 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2013 Tusen takk for svar. Det er jo ikke så mye fornuftig folk kan si akkurat i denne tiden. Men jeg prøver så godt jeg kan å være med venner og genrelt være ute av leiligheten mest mulig. Noen dager føles det bare som at det ville vært lettest og best om jeg bare hadde blitt under dynen. Heldigvis er det som oftest bedre når jeg bare kommer meg ut Situasjonen er litt vanskelig også fordi jeg bor og jobber i en "fremmed" by.. Har ikke så mange venner her, så er redd for å bli sittende mye alene. Men jeg skal flytte hjemover nå snart! Tror det kan gjøre at jeg får det litt bedre Innerst inne håper jeg bare at eksen skal angre og komme tilbake igjen. Hvertfall slik at vi kan prøve på nytt igjen. <3 Men får vell gi han tid. Skal prøve alt jeg kan å ikke kontakte han, men vente til han evt vil kontakte meg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Huff, jeg føler med deg. Ble dumpet for to dager siden av kjæresten min som jeg trodde jeg skulle tilbringe livet sammen med. Kjenner til den følelsen når alle andre er i lykkelige forhold. Jeg er ennå i sjokk. Vi er mange i samme båt. Vi får bare ta tiden til hjelp Anonymous poster hash: 858d3...9e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå